Je bent geen uitzondering. Vorig jaar was ook hier op het forum een grote groep die de App's gebruikte. En dat ging best wel goed vond ik (niet perfect omdat hij er qua tijd/afstand nog wel eens naast zat)edwinvandeb schreef:Ik ben misschien een uitzondering, maar ik gebruikte vorig jaar de 2017 walker app en was er zéér tevreden over. Met een mannetje of 10 volgende we elkaar tijdens het lopen, om zo op een later moment bv samen te kunnen komen (verschillende afstanden, starttijden, geslacht m/v) en zo konden we toch met een wandelclubje elkaar goed volgen en op enig moment samenvoegen. Dit ging bij ons perfect!
Nu heb ik inmiddels een Iphone (via de werkgever) dus zoek graag de IOS versie maar zoals hierboven al staat, ik kan niets vinden in de app store, waardeloos zo kort voor vertrek![]()
![]()
Er waren twee app's:
4Walker voor de wandelaar met info voor onderweg en de mogelijkheid om aan te geven of je gevolgd wenste te worden
4Follower voor de "thuisblijvers" die wandelaars wilden volgen. Die moetsen dan van een wandelaar het loopnummer weten
Ik snap ook niet waarom de app's pas zo kort tevoren vrijgegeven worden. Je zou bijna denken dat ze bij de laatste tests nog een hoop bugs gevonden hebben en dat ze nu zitten te
Wel lastig natuurlijk voor een project met zo'n harde deadline als de 4Daagse. Je kan moeilijk een weekje uitstel vragen voor de oplevering ....