4Walker en 4Follower - 2018
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
4Walker en 4Follower - 2018
Iemand die een app al aan de gang heeft gekregen? (IOS)
Of wordt het écht laatste dag werk?
https://www.4daagse.nl/nl/14-nederlands ... oepen.html
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 53
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 7
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: 4Walker en 4Follower - 2018
Op basis van voorgaande jaren is de kans groot dat de app voor IOS op het laatste moment komt.edwinvandeb schreef:Iemand die een app al aan de gang heeft gekregen? (IOS)
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
De app wel gedownload, maar ik weet niet of ik het een verbetering vind ten opzichte van de vorige versie. Kan mijn eigen deelname niet eens openen, ik zie geen mogelijkheid om berichten te versturen via de app zoals vorige keren wel mogelijk was en ik zie ook nog niet wat er te zien is bij degenen die ik wil volgen. Overigens: in het kader van de privacy wetgeving vind ik dat je wel erg gemakkelijk iedereen kan opzoeken, voorletters, achternamen en afstand te zien krijgt. Ik zit er niet zo mee, maar ik denk dat dit niet helemaal binnen de wetgeving past 
- Corne92
- W4W Expert

- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Vele
- Aantal N4D volbracht: 10
- Merk wandelschoenen: Adidas
Op Android kan ik hem zelf nog niet downloaden, is niet te vinden. Dus mogelijk heb je nog de oude versie?Sammie6306 schreef:De app wel gedownload, maar ik weet niet of ik het een verbetering vind ten opzichte van de vorige versie. Kan mijn eigen deelname niet eens openen, ik zie geen mogelijkheid om berichten te versturen via de app zoals vorige keren wel mogelijk was en ik zie ook nog niet wat er te zien is bij degenen die ik wil volgen. Overigens: in het kader van de privacy wetgeving vind ik dat je wel erg gemakkelijk iedereen kan opzoeken, voorletters, achternamen en afstand te zien krijgt. Ik zit er niet zo mee, maar ik denk dat dit niet helemaal binnen de wetgeving past
- Corne92
- W4W Expert

- Leeftijd: 31
- Kilometers gelopen: Vele
- Merk wandelschoenen: Adidas
Toch gevondenCorne92 schreef:Op Android kan ik hem zelf nog niet downloaden, is niet te vinden. Dus mogelijk heb je nog de oude versie?Sammie6306 schreef:De app wel gedownload, maar ik weet niet of ik het een verbetering vind ten opzichte van de vorige versie. Kan mijn eigen deelname niet eens openen, ik zie geen mogelijkheid om berichten te versturen via de app zoals vorige keren wel mogelijk was en ik zie ook nog niet wat er te zien is bij degenen die ik wil volgen. Overigens: in het kader van de privacy wetgeving vind ik dat je wel erg gemakkelijk iedereen kan opzoeken, voorletters, achternamen en afstand te zien krijgt. Ik zit er niet zo mee, maar ik denk dat dit niet helemaal binnen de wetgeving past
Je geeft wel expliciete toestemming dat anderen je mogen volgen. Zonder toestemming ben je volgens mij niet te vinden of te volgen.
- Sammie6306

Wel te vinden, niet te volgen (als het goed is, dat is dus nog niet te zien)Corne92 schreef:Toch gevondenCorne92 schreef:Op Android kan ik hem zelf nog niet downloaden, is niet te vinden. Dus mogelijk heb je nog de oude versie?Sammie6306 schreef:De app wel gedownload, maar ik weet niet of ik het een verbetering vind ten opzichte van de vorige versie. Kan mijn eigen deelname niet eens openen, ik zie geen mogelijkheid om berichten te versturen via de app zoals vorige keren wel mogelijk was en ik zie ook nog niet wat er te zien is bij degenen die ik wil volgen. Overigens: in het kader van de privacy wetgeving vind ik dat je wel erg gemakkelijk iedereen kan opzoeken, voorletters, achternamen en afstand te zien krijgt. Ik zit er niet zo mee, maar ik denk dat dit niet helemaal binnen de wetgeving pastAlgemene vierdaagse app nu.
Je geeft wel expliciete toestemming dat anderen je mogen volgen. Zonder toestemming ben je volgens mij niet te vinden of te volgen.
- Leonard
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 46
- Kilometers gelopen: 10.037
- Volgende wandeltocht: GR5A
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Is dat de app van MySports bv? Dat is de enige die het beeldmerk van de N4D gebruikt, waar restricties aan gebonden zijn. Dus of dat is de formele app, of het zijn cowboys die op illegale wijze proberen om je privacy te schenden en de data van je telefoon leeg te trekken. Ik wacht nog wel totdat er een link op de site staat, dan mag je toch aannemen dat het de juiste app is.
- Ronald1947
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 19300
- Aantal N4D volbracht: 24
- Contacteer:
De app geïnstalleerd en met succes een aantal lopers als favoriet aan kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Ronald
Ronald
- Catharina
- Frequente W4W'er

- Leeftijd: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: X
De app heet vierdaagse2018
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Ik heb de app natuurlijk alleen in 2016 gebruikt, toen ik meeliep.
Toen kon je aangeven of je wel of niet gevolgd wilde worden.
Dat wilde ik niet, ik gebruikte de app alleen om te weten waar faciliteiten zijn.
Maar die optie kan ik in de nieuwe app niet vinden.
Plus dat ik nergens iets in kan vullen, geen afstand, geen registratienummer, het scherm reageert niet.
En als ik via het menu naar "mijn deelname" ga zie ik alleen maar twee bewegende balletjes, en verder niks.
Tot nu toe (voor mij) vrij waardeloos dus........
Dat wilde ik niet, ik gebruikte de app alleen om te weten waar faciliteiten zijn.
Plus dat ik nergens iets in kan vullen, geen afstand, geen registratienummer, het scherm reageert niet.
En als ik via het menu naar "mijn deelname" ga zie ik alleen maar twee bewegende balletjes, en verder niks.
Alleen, maar niet eenzaam
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- Mood: Gewoon
Volgens de beschrijving van de app is dit de officiële Vierdaagse app. Ik zie de app overigens alleen maar bij Android en nog niet bij de Apple store.Leonard schreef:Is dat de app van MySports bv? Dat is de enige die het beeldmerk van de N4D gebruikt, waar restricties aan gebonden zijn. Dus of dat is de formele app, of het zijn cowboys die op illegale wijze proberen om je privacy te schenden en de data van je telefoon leeg te trekken. Ik wacht nog wel totdat er een link op de site staat, dan mag je toch aannemen dat het de juiste app is.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Ik ben misschien een uitzondering, maar ik gebruikte vorig jaar de 2017 walker app en was er zéér tevreden over. Met een mannetje of 10 volgende we elkaar tijdens het lopen, om zo op een later moment bv samen te kunnen komen (verschillende afstanden, starttijden, geslacht m/v) en zo konden we toch met een wandelclubje elkaar goed volgen en op enig moment samenvoegen. Dit ging bij ons perfect!
Nu heb ik inmiddels een Iphone (via de werkgever) dus zoek graag de IOS versie maar zoals hierboven al staat, ik kan niets vinden in de app store, waardeloos zo kort voor vertrek

Nu heb ik inmiddels een Iphone (via de werkgever) dus zoek graag de IOS versie maar zoals hierboven al staat, ik kan niets vinden in de app store, waardeloos zo kort voor vertrek
- Ronald1947
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 19300
- Aantal N4D volbracht: 24
- Contacteer:
Bij 'Instellingen' kun je 'Mijn GPS-positie delen:' AAN of UIT zetten. Ik heb hem voorlopig op UIT staan omdat de app irritant om de minuut (ongeveer) piept. Ik weet (nog) niet zeker of ik dat bij de algemene instellingen van mijn telefoon (Android) enkel voor deze app kan uitzetten.Danyell schreef:Ik heb de app natuurlijk alleen in 2016 gebruikt, toen ik meeliep.
Die gegevens haalt de app zelf op.Danyell schreef:
Met vriendelijke groet,
Ronald
Ronald
- Sammie6306

Dat is ook de reden dat ik hem (voorlopig) op UIT heb staan. Als dat tijdens het lopen ook constant zo piept, blijft hij ook uitRonald1947 schreef:Ik heb hem voorlopig op UIT staan omdat de app irritant om de minuut (ongeveer) piept. Ik weet (nog) niet zeker of ik dat bij de algemene instellingen van mijn telefoon (Android) enkel voor deze app kan uitzetten.
- Friso
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Mood: Gewoon
Als je de GPS en je data uitzet, ben je sowieso niet te vinden ...Sammie6306 schreef:Wel te vinden, niet te volgen (als het goed is, dat is dus nog niet te zien)Corne92 schreef:Toch gevondenCorne92 schreef:Op Android kan ik hem zelf nog niet downloaden, is niet te vinden. Dus mogelijk heb je nog de oude versie?Sammie6306 schreef:De app wel gedownload, maar ik weet niet of ik het een verbetering vind ten opzichte van de vorige versie. Kan mijn eigen deelname niet eens openen, ik zie geen mogelijkheid om berichten te versturen via de app zoals vorige keren wel mogelijk was en ik zie ook nog niet wat er te zien is bij degenen die ik wil volgen. Overigens: in het kader van de privacy wetgeving vind ik dat je wel erg gemakkelijk iedereen kan opzoeken, voorletters, achternamen en afstand te zien krijgt. Ik zit er niet zo mee, maar ik denk dat dit niet helemaal binnen de wetgeving pastAlgemene vierdaagse app nu.