Hoe vaak en hoe lang rusten jullie?
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Koen
- Bertvos
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 47
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: > 40000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 32
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Dit topic is al heel lang niet gebruikt en duurt wel weer een tijdje voor de 4daagse komt, maar toch even een reactie.
Op de 50 km heb ik vaste rustpunten van de ING en dat zijn er 3 of 4 per dag. Aangezien het daar altijd beregezellig is, komt het regelmatig voor dat ik daar tussen de 30 en 60 minuten blijf plakken. Zeker bij de rusten met beschutting of overkappingen. Als ik bekenden zie onderweg bij andere rusten dan blijf ik meestal ook nog 5 tot 10 minuutjes kletsen.
Dat laatste kan nog wel eens gevaarlijk worden, want bij mijn vorige vierdaagse was ik nog geen forumlid.
Op de 50 km heb ik vaste rustpunten van de ING en dat zijn er 3 of 4 per dag. Aangezien het daar altijd beregezellig is, komt het regelmatig voor dat ik daar tussen de 30 en 60 minuten blijf plakken. Zeker bij de rusten met beschutting of overkappingen. Als ik bekenden zie onderweg bij andere rusten dan blijf ik meestal ook nog 5 tot 10 minuutjes kletsen.
Dat laatste kan nog wel eens gevaarlijk worden, want bij mijn vorige vierdaagse was ik nog geen forumlid.
-
marsvrouwtje
Opgeven voor rusten bij de Rabo? Hoe en waar doe je dat dan? En zijn dat dan "bijzondere" rusten ofzo?Koen schreef:Rust sinds 2 jaar bij de rusten van de rabobankHeb ik me weer voor opgegeven. Staat elke dag een rust langs de kant in elst wijchen groesbeek en cuijk. In heb begin probeer ik veel km te maken en daarna rust ik wanneer ik er aan toe ben.
- cor
- W4W Freak

- Leeftijd: 71
- Afstand 2025: 30 km
- Kilometers gelopen: 400
- Aantal N4D volbracht: 22+
- Volgende wandeltocht: 4daagse
- Merk wandelschoenen: Joya
Deze rusten zijn alleen voor leden van de Rabobank regio Nijmegenmarsvrouwtje schreef:Opgeven voor rusten bij de Rabo? Hoe en waar doe je dat dan? En zijn dat dan "bijzondere" rusten ofzo?Koen schreef:Rust sinds 2 jaar bij de rusten van de rabobankHeb ik me weer voor opgegeven. Staat elke dag een rust langs de kant in elst wijchen groesbeek en cuijk. In heb begin probeer ik veel km te maken en daarna rust ik wanneer ik er aan toe ben.
't Kan nie faok genoeg geseid wurde,
maor Nimwege is nie allenig de oudste stad fan het land, maor oek de mooiste.
Er is dus gin grond um hier weg te gaon
maor Nimwege is nie allenig de oudste stad fan het land, maor oek de mooiste.
Er is dus gin grond um hier weg te gaon
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Contacteer:
Rusten doe je je waar en wanneer nodig, dus op tijd en voldoende.
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Wijze woorden Bill. We hebben zo een aantal vaste stekkies, maar als we tussendoor dorst krijgen voegen we rustig ad hoc stekkies toe. En geniet er dan ook van. Niet op het klokkie kijken, van oh jee, we moeten weer. Pas als je de bezemwagen in het oog krijgt (ja, we weten hoe die eruit zietBill de oud naut schreef:Rusten doe je je waar en wanneer nodig, dus op tijd en voldoende.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Maup
- W4W Super Freak

- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50B046
- Kilometers gelopen: 2650
- Aantal N4D volbracht: 9
- Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
- Contacteer:
-
marsvrouwtje
-
marsvrouwtje
Waarvan akte! Ik ben nu inmiddels al wel zo ver dat ik kan inschatten na hoeveel tijd ik een rust(je) nodig heb. Dus dat komt wel goed!Bill de oud naut schreef:Rusten doe je je waar en wanneer nodig, dus op tijd en voldoende.
Ik zou me trouwens wel het lazerus schrikken als ik die bezemwagen in m'n kielzog zou ontwaren! Maar daar hebben jullie als 'ouwe getrouwe' waarschijnlijk geen last meer van
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Doet me denken aan de keer dat ik bijna op ontploffen stond, maar niet naar het toilet mocht in het gebouw dat gereserveerd was voor de lopers van het VGZ. Ik had bijna ter plekke m'n verzekering opgezegd!!!marsvrouwtje schreef:Tssss, wat een onzin. Ik ben al vanaf m'n geboorte 'lid' van de Rabo. En dat telt niet eens? Tsss...cor schreef: Deze rusten zijn alleen voor leden van de Rabobank regio Nijmegen![]()
- tante wilma
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 54
- Afstand 2025: 40km
- Kilometers gelopen: 508 km
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Mood: Vrolijk
Wat een zeikers zijn die luiSunny schreef:Doet me denken aan de keer dat ik bijna op ontploffen stond, maar niet naar het toilet mocht in het gebouw dat gereserveerd was voor de lopers van het VGZ. Ik had bijna ter plekke m'n verzekering opgezegd!!!marsvrouwtje schreef:Tssss, wat een onzin. Ik ben al vanaf m'n geboorte 'lid' van de Rabo. En dat telt niet eens? Tsss...cor schreef: Deze rusten zijn alleen voor leden van de Rabobank regio Nijmegen![]()
![]()
- Ineke61

- Leeftijd: 64
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Ik had zooooooooooo'n trek in soep in Wijchen, wilde neerploffen, maar nee, het was "voor de brandweer" !! Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
-
Joop
- Bill de oud naut

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Contacteer:
Dan moet je gewoon zeggen dat je een vriendin van Rinus en Ronald bent, misschien werkt dat, bij mij welIneke61 schreef:Ik had zooooooooooo'n trek in soep in Wijchen, wilde neerploffen, maar nee, het was "voor de brandweer" !! Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
- Brechje
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 40-R-508
- Kilometers gelopen: 521
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 1
Zo'n reactie had ik afgelopen jaar ongeveer op al die tuincentra van Intratuin, die alleen voor meelopend eigen personeel een wc beschikbaar hadden... de rest werd gewoon weggestuurd. Pffffff belachelijk! Gelukkig waren de meeste bewoners langs de route een stuk gastvrijer!Sunny schreef:Doet me denken aan de keer dat ik bijna op ontploffen stond, maar niet naar het toilet mocht in het gebouw dat gereserveerd was voor de lopers van het VGZ. Ik had bijna ter plekke m'n verzekering opgezegd!!!marsvrouwtje schreef:Tssss, wat een onzin. Ik ben al vanaf m'n geboorte 'lid' van de Rabo. En dat telt niet eens? Tsss...cor schreef: Deze rusten zijn alleen voor leden van de Rabobank regio Nijmegen![]()
![]()
Als de zon van binnen schijnt is het altijd mooi weer