Ieder jaar doen er de nodige uitgenodigde en ingeschreven militairen van diverse landen mee.
Weet iemand of ook Israel van de partij is op Kamp Heumensoord?
Hoor graag van jullie.
Moderators: Moderators, Beheerders

Ik stelde mezelf ook al vragen, maar wou de opmerking e.d. bewust niet posten.fhd schreef:Ga je dan rellen, als dat wel zo is?

Ik begrijp uit de diverse infoprogramma’s en zo dat er in Israël een hoop mensen het NIET eens zijn met de huidige (oorlogs)gang van zaken van de regering. Mss kiezen die dan wel bewust voor vredelievend wandelen in Nederland.fhd schreef:…….
Maar of ze er dit jaar bijzijn weet ik niet. Je zou denken dat ze wat anders te doen hebben.

Tigelu schreef:Ik begrijp uit de diverse infoprogramma’s en zo dat er in Israël een hoop mensen het NIET eens zijn met de huidige (oorlogs)gang van zaken van de regering. Mss kiezen die dan wel bewust voor vredelievend wandelen in Nederland.fhd schreef:…….
Maar of ze er dit jaar bijzijn weet ik niet. Je zou denken dat ze wat anders te doen hebben.

Misschien komt het door de manier waarop je hier "binnen komt".Ftr2ts schreef:Dames & heren, het was een serieuze vraag.
Waarom meteen wegzetten als "ga je rellen" of zo......
Make love no War !!![]()

Ftr2ts schreef:Beste collega wandelaars.
Ieder jaar doen er de nodige uitgenodigde en ingeschreven militairen van diverse landen mee.
Weet iemand of ook Israel van de partij is op Kamp Heumensoord?
Hoor graag van jullie.