4daagse foto's van Danny
Moderators: Moderators, Beheerders
- Elly N
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 70
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 28
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: geen
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Ik zit net je foto's nog een keer te bekijken Danny (ze zijn mooi en goed scherp trouwens), en wat me opvalt is dat het overal zo lekker rustig is.
Wat een verschil met toen ik op die plekken langskwam
Misschien moet ik volgend jaar toch maar wat eerder in de rij gaan staan
Ik kan er in ieder geval nog een paar maanden over nadenken 
Wat een verschil met toen ik op die plekken langskwam
Misschien moet ik volgend jaar toch maar wat eerder in de rij gaan staan
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
www.ellynoordover.nl
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
- De Haagse Règâh
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
Vroeg starten is nog geen garantie voor het rustig lopen. Je zal het tempo nog wel een tandje hoger moeten opschroeven Elly.Elly N schreef: Misschien moet ik volgend jaar toch maar wat eerder in de rij gaan staanIk kan er in ieder geval nog een paar maanden over nadenken
Wat ik me kan herinneren is Danny een dikke 7 loper.... En dan bedoel ik met "dik" natuurlijk niet zijn postuur
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Elly N
- W4W WalkKING

- Contacteer:
Dat had ik al begrepenDe Haagse R?g?h schreef:Vroeg starten is nog geen garantie voor het rustig lopen. Je zal het tempo nog wel een tandje hoger moeten opschroeven Elly.
Wat ik me kan herinneren is Danny een dikke 7 loper.... En dan bedoel ik met "dik" natuurlijk niet zijn postuur![]()
Ja, je hebt gelijk, maar toch zal het al schelen als je vooraan in de stoet kan starten, want met de 40km is vooral de eerste dag het eerste uur file lopen.
Maar dan moet je daar volgens mij dus al rond 5.00 uur staan...... eigenlijk van de gekke natuurlijk
www.ellynoordover.nl
www.ellynoordover.nl
-
Danny
Ja dat klopt wel, het is een combinatie van vroeg starten,en lekker door lopen in het begin.De Haagse R?g?h schreef:Vroeg starten is nog geen garantie voor het rustig lopen. Je zal het tempo nog wel een tandje hoger moeten opschroeven Elly.Elly N schreef: Misschien moet ik volgend jaar toch maar wat eerder in de rij gaan staanIk kan er in ieder geval nog een paar maanden over nadenken
Wat ik me kan herinneren is Danny een dikke 7 loper.... En dan bedoel ik met "dik" natuurlijk niet zijn postuur![]()
Dus niet te vroeg pauze nemen,
- De Haagse Règâh

- Contacteer:
Ik ben meestal v??r 4:10 vertrokken (ben om 3:55 uur bij de start) maar dan is het het eerste uur ? twee uur toch nog flink druk hoor. Daarna krijg je pas meer de ruimte.
Chuck Yeager
Chuck Yeager
-
Danny
Ik heb wel eens ergens gelezen om welke tijd jij binnen bent, maar ik weet het nie meer.De Haagse R?g?h schreef:Ik ben meestal v??r 4:10 vertrokken (ben om 3:55 uur bij de start) maar dan is het het eerste uur ? twee uur toch nog flink druk hoor. Daarna krijg je pas meer de ruimte.
- De Haagse Règâh

- Contacteer:
Als ik me aan niemand hoef aan te passen ben ik meestal tussen 13:00 en 14:00 uur wel binnen. Dit jaar was ik op ??n dag na na 14:00 uur binnen. Ik liep meestal de eerste helft van de dag met mijn maatje waardoor ik die eerste helft iets onder mijn tempo liep.Danny schreef:Ik heb wel eens ergens gelezen om welke tijd jij binnen bent, maar ik weet het nie meer.De Haagse R?g?h schreef:Ik ben meestal v??r 4:10 vertrokken (ben om 3:55 uur bij de start) maar dan is het het eerste uur ? twee uur toch nog flink druk hoor. Daarna krijg je pas meer de ruimte.![]()
vertel, vertel ??Opa Martin loopt voor zover ik weet ook mijn tempo, en haalde mij de 4e dag zelfs in omdat ik toen met Nelly liep.
![]()
![]()
![]()
Als ik alleen zou lopen zou ik wel aardig bij jou in de buurt binnen komen. Maar ja, het is geen wedstrijd h??
Chuck Yeager
Chuck Yeager
-
Danny
Dacht ik welDe Haagse R?g?h schreef:Als ik me aan niemand hoef aan te passen ben ik meestal tussen 13:00 en 14:00 uur wel binnen. Dit jaar was ik op ??n dag na na 14:00 uur binnen. Ik liep meestal de eerste helft van de dag met mijn maatje waardoor ik die eerste helft iets onder mijn tempo liep.Danny schreef:Ik heb wel eens ergens gelezen om welke tijd jij binnen bent, maar ik weet het nie meer.De Haagse R?g?h schreef:Ik ben meestal v??r 4:10 vertrokken (ben om 3:55 uur bij de start) maar dan is het het eerste uur ? twee uur toch nog flink druk hoor. Daarna krijg je pas meer de ruimte.![]()
vertel, vertel ??Opa Martin loopt voor zover ik weet ook mijn tempo, en haalde mij de 4e dag zelfs in omdat ik toen met Nelly liep.
![]()
![]()
![]()
Als ik alleen zou lopen zou ik wel aardig bij jou in de buurt binnen komen. Maar ja, het is geen wedstrijd h??
- Elly N
- W4W WalkKING

- Contacteer:
Mijn eerste rust is zeker niet binnen 2 uur. Normaal gesproken probeer ik 3 uur te lopen voor mijn eerste rust (of nog iets meer), want dan ben je al een aardig eind richting de helft en ook een beetje uit de drukte, maar tegenwoordig kom je niet meer uit die drukte. De eerst dag was ik wel voor twee?n binnen, maar de andere dagen later.
www.ellynoordover.nl
www.ellynoordover.nl
-
Danny
Elly N schreef:Mijn eerste rust is zeker niet binnen 2 uur. Normaal gesproken probeer ik 3 uur te lopen voor mijn eerste rust (of nog iets meer), want dan ben je al een aardig eind richting de helft en ook een beetje uit de drukte, maar tegenwoordig kom je niet meer uit die drukte. De eerst dag was ik wel voor twee?n binnen, maar de andere dagen later.
Ik denk dat een vroege start,
- Elly N
- W4W WalkKING

- Contacteer:
Misschien ga ik het volgend jaar in ieder geval de eerste dag doen, kijken hoe dat bevalt (of niet)Danny schreef:Elly N schreef:Mijn eerste rust is zeker niet binnen 2 uur. Normaal gesproken probeer ik 3 uur te lopen voor mijn eerste rust (of nog iets meer), want dan ben je al een aardig eind richting de helft en ook een beetje uit de drukte, maar tegenwoordig kom je niet meer uit die drukte. De eerst dag was ik wel voor twee?n binnen, maar de andere dagen later.
Ik denk dat een vroege start,![]()
voor jou zeker verschil kan maken.
![]()
Die eerste nacht slaap ik toch slecht dus dan kan ik net zo goed vroeg eruit en dan de andere dagen gewoon lekker "uitslapen" tot kwart voor 5.
www.ellynoordover.nl
www.ellynoordover.nl
- opaMartin
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 73
- Afstand 2025: 30
- Loopnummer 2025: ????
- Kilometers gelopen: heel veel
- Aantal N4D volbracht: 26+
- Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
- Merk wandelschoenen: Meindl
En dan te bedenken, dat ik juist later binnen wil komen. Ik was nu om 12.10 uur al binnen. Misschien lukt het me nog wel een keertje. Zo vroeg binnen is ook niks. Je komt niemand (bekende) tegen. Op Danny na dan he.Elly N schreef:Misschien ga ik het volgend jaar in ieder geval de eerste dag doen, kijken hoe dat bevalt (of niet)Danny schreef:Elly N schreef:Mijn eerste rust is zeker niet binnen 2 uur. Normaal gesproken probeer ik 3 uur te lopen voor mijn eerste rust (of nog iets meer), want dan ben je al een aardig eind richting de helft en ook een beetje uit de drukte, maar tegenwoordig kom je niet meer uit die drukte. De eerst dag was ik wel voor twee?n binnen, maar de andere dagen later.
Ik denk dat een vroege start,![]()
voor jou zeker verschil kan maken.
![]()
![]()
Die eerste nacht slaap ik toch slecht dus dan kan ik net zo goed vroeg eruit en dan de andere dagen gewoon lekker "uitslapen" tot kwart voor 5.
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.
-
Danny
He Martin,opaMartin schreef: En dan te bedenken, dat ik juist later binnen wil komen. Ik was nu om 12.10 uur al binnen. Misschien lukt het me nog wel een keertje. Zo vroeg binnen is ook niks. Je komt niemand (bekende) tegen. Op Danny na dan he.Daarom wil ik volgend jaar met de trein gaan. Misschien ben ik dan later binnen. En zie ik jullie dan wel.
Of op zijn minst, kom ik jullie dan tegen.
Ga jij de 4daagse met de trein doen ???