meer op http://www.pinkangels.nl
Moderators: Moderators, Beheerders

R?g?h, ik moet effe checken met jou of ik jou toevallig ook niet gezien heb in die gruwelijke lus van Milsbeek. Ik had een dipje en liep niet meer zo kwiek toen iemand mij met grote passen voorbijbeende. Deze persoon droeg een rode driekwarts broek, die je onder met touwtjes dicht kon knopen, was heel lang, droeg zonnebril en MP3 speler en had een bordje van de Chica's aan zijn rugzak. Hij had een ook een mouwloos hemdje aan. Het moet rond 9 a 10 uur 's-morgens zijn geweest.De Haagse R?g?h schreef:Heeft Hans dus toch gelopen?
Ik had samen met PeterB al bedacht dat Hans een geheimzinne forumbezoeker was die h?lemaal niet meedeed aan de 4daagse.
Heeft iemand Hans ooit gezien vorige week?

jaaaah! Dat was ik! Ik was naar Hans Teeuwen aan het luisteren dus het kan heel goed dat ik niemand meer hoorde. En ook naar Queens of the Stone Age. Dan weet ik zeker dat ik niemand hoordeHans schreef:R?g?h, ik moet effe checken met jou of ik jou toevallig ook niet gezien heb in die gruwelijke lus van Milsbeek. Ik had een dipje en liep niet meer zo kwiek toen iemand mij met grote passen voorbijbeende. Deze persoon droeg een rode driekwarts broek, die je onder met touwtjes dicht kon knopen, was heel lang, droeg zonnebril en MP3 speler en had een bordje van de Chica's aan zijn rugzak. Hij had een ook een mouwloos hemdje aan. Het moet rond 9 a 10 uur 's-morgens zijn geweest.De Haagse R?g?h schreef:Heeft Hans dus toch gelopen?
Ik had samen met PeterB al bedacht dat Hans een geheimzinne forumbezoeker was die h?lemaal niet meedeed aan de 4daagse.
Ik riep nog "R?g?h!" maar er werd niet gereageerd (misschien door het MP3 spelertje).
Kan jij dit zijn geweest?

Aha, dus toch. Sorry R?g?h, maar aanklampen was er op dat moment voor mij echt niet bij. Je liep echt als een snelwandelaar al zag ik niet die rare heupbewegingen die bij dit soort lieden wel optreden.De Haagse R?g?h schreef:jaaaah! Dat was ik! Ik was naar Hans Teeuwen aan het luisteren dus het kan heel goed dat ik niemand meer hoorde. En ook naar Queens of the Stone Age. Dan weet ik zeker dat ik niemand hoordeHans schreef:R?g?h, ik moet effe checken met jou of ik jou toevallig ook niet gezien heb in die gruwelijke lus van Milsbeek. Ik had een dipje en liep niet meer zo kwiek toen iemand mij met grote passen voorbijbeende. Deze persoon droeg een rode driekwarts broek, die je onder met touwtjes dicht kon knopen, was heel lang, droeg zonnebril en MP3 speler en had een bordje van de Chica's aan zijn rugzak. Hij had een ook een mouwloos hemdje aan. Het moet rond 9 a 10 uur 's-morgens zijn geweest.De Haagse R?g?h schreef:Heeft Hans dus toch gelopen?
Ik riep nog "R?g?h!" maar er werd niet gereageerd (misschien door het MP3 spelertje).

Je had me gewoon met een tackelbeweging onderuit moeten halen Hans! In deze situatie was het geoorloofd, zeker als ik als zo hard liep als jij beweerde in die verschrikkelijke lus! Het was niet mijn bedoeling om anderen te demotiveren door in een beultempo voorbij te lopen. Het tempo was natuurlijk ook puur zelfbehoud!Hans schreef:Aha, dus toch. Sorry R?g?h, maar aanklampen was er op dat moment voor mij echt niet bij. Je liep echt als een snelwandelaar al zag ik niet die rare heupbewegingen die bij dit soort lieden wel optreden.De Haagse R?g?h schreef:jaaaah! Dat was ik! Ik was naar Hans Teeuwen aan het luisteren dus het kan heel goed dat ik niemand meer hoorde. En ook naar Queens of the Stone Age. Dan weet ik zeker dat ik niemand hoordeHans schreef:R?g?h, ik moet effe checken met jou of ik jou toevallig ook niet gezien heb in die gruwelijke lus van Milsbeek. Ik had een dipje en liep niet meer zo kwiek toen iemand mij met grote passen voorbijbeende. Deze persoon droeg een rode driekwarts broek, die je onder met touwtjes dicht kon knopen, was heel lang, droeg zonnebril en MP3 speler en had een bordje van de Chica's aan zijn rugzak. Hij had een ook een mouwloos hemdje aan. Het moet rond 9 a 10 uur 's-morgens zijn geweest.De Haagse R?g?h schreef:Heeft Hans dus toch gelopen?