23-27 mei 2017: Elfstedenwandeltocht Leeuwarden (FR)
Moderators: Moderators, Beheerders
- longfield
- W4W Expert

- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
23-27 mei 2017: Elfstedenwandeltocht Leeuwarden (FR)
Ingeschreven ! Overnachten op de boot.
If you can dream it, you can do it!
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40Km
- Kilometers gelopen: 10000+
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 8
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
Re: 23 t/m 27 mei 2017 Elfstedenwandeltocht
Weer uitzicht op een mooie week, denk dat ik een jaartje oversla zoals het nu staat.longfield schreef:Ingeschreven ! Overnachten op de boot.
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino
- Mirjam
- W4W Freak

- Leeftijd: 54
- Kilometers gelopen: Genoeg
- Aantal N4D volbracht: 11
- Volgende wandeltocht: Nog geen idee
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Kybun
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Re: 23-27 mei 2017: Elfstedenwandeltocht Leeuwarden (FR)
Jawel, ik ben ook ingeschreven !! Ik ga voor mijn Elfstedenkruisje !! 
Als ik dit jaar alle wandelingen wil gaan lopen die ik in gedachten heb, dan kom ik benen tekort !!
https://www.wij-wandelen.nl
https://www.wij-wandelen.nl
- longfield
- W4W Expert

- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
Jammer dat er maar zo weinig deelnemers zijn voor zo n mooie goed georganiseerde tocht.
Jammer dat er maar zo weinig deelnemers zijn voor zo n mooie goed georganiseerde tocht.
If you can dream it, you can do it!
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
Ja, erg jammer, want deze tocht is een aanrader.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
Helaas kan ik niet 5 dagen weg, anders zat ik allang weer in de boot
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Deze staat nog steeds op mijn bucketlist, maar nu even niet......jammer genoeg Maar wie weet volgend jaar ...of 2019...2020....Jeltsje schreef:Ja, erg jammer, want deze tocht is een aanrader.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Contacteer:
Er is die week ook wel heel veel ,eus om te gaan wandelen.Jeltsje schreef:Ja, erg jammer, want deze tocht is een aanrader.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
Maar liefst 3 vierdaagse, als ik even snel geteld heb.
Je kan maar op 1 plaats tegelijk zijn.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Jeltsje

Klopt, het wordt Diever, daar kan ik op de fiets naar toe.Cornelia schreef:Er is die week ook wel heel veel ,eus om te gaan wandelen.Jeltsje schreef:Ja, erg jammer, want deze tocht is een aanrader.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
Maar liefst 3 vierdaagse, als ik even snel geteld heb.
Je kan maar op 1 plaats tegelijk zijn.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Deze tocht staat bij mij ook nog op de lijst om eens te lopen maar ik heb dit jaar het verlof nodig voor de Vierdaagsen van Nijmegen en Marbella en wat vrije dagen daar om heen.Jeltsje schreef:Ja, erg jammer, want deze tocht is een aanrader.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Walker07
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 72
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 19
- Kennedymarsen volbracht: 14
- 100+ wandelingen: 14
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Mood: Blij
De promotie van deze tocht is naar mijn mening ook niet denderend. Zelfs is de grootste krant hier (Leeuwarder Courant) staat de tocht niet op de evenementenlijst. Met een breder PR zal deze tocht veel meer deelnemers kunnen trekken.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
- Jeltsje

Nou, Rob gaat beginnen met het Groninger Volkslied, dat moet de pers zeker halenWalker07 schreef:De promotie van deze tocht is naar mijn mening ook niet denderend. Zelfs is de grootste krant hier (Leeuwarder Courant) staat de tocht niet op de evenementenlijst. Met een breder PR zal deze tocht veel meer deelnemers kunnen trekken.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
- peterc
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 75
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 10000
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 13
- Aantal 11 steden gelopen: 3
- Contacteer:
Ook een van de redenen waarom ik deze niet meer ga lopen. Er wordt helemaal niets aan pr gedaan, onderweg vind ik het maar een saaie bedoening.Jeltsje schreef:Nou, Rob gaat beginnen met het Groninger Volkslied, dat moet de pers zeker halenWalker07 schreef:De promotie van deze tocht is naar mijn mening ook niet denderend. Zelfs is de grootste krant hier (Leeuwarder Courant) staat de tocht niet op de evenementenlijst. Met een breder PR zal deze tocht veel meer deelnemers kunnen trekken.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
De dorpen onderweg doen er ook niet veel aan om het voor de wandelaars aantrekkelijk te maken.
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40Km
- Kilometers gelopen: 10000+
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 8
Dat is weer eens wat anders ben benieuwd of hij het uitspeelt.Jeltsje schreef:Nou, Rob gaat beginnen met het Groninger Volkslied, dat moet de pers zeker halenWalker07 schreef:De promotie van deze tocht is naar mijn mening ook niet denderend. Zelfs is de grootste krant hier (Leeuwarder Courant) staat de tocht niet op de evenementenlijst. Met een breder PR zal deze tocht veel meer deelnemers kunnen trekken.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
Zelf vind ik het heel jammer dat ik er niet bij ben. Ik blijf dit altijd een geweldige goed georganiseerde tocht vinden. En ja in de dorpen steden mag er wel wat meer aan gedaan worden maar ik loop hem voor mijzelf.
Misschien dat ik donderdag meeloop.
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino
- Jeltsje

Maar het is juist onder de wandelaars zo gezellig, vooral als je in de boot slaapt.peterc schreef:Ook een van de redenen waarom ik deze niet meer ga lopen. Er wordt helemaal niets aan pr gedaan, onderweg vind ik het maar een saaie bedoening.Jeltsje schreef:Nou, Rob gaat beginnen met het Groninger Volkslied, dat moet de pers zeker halenWalker07 schreef:De promotie van deze tocht is naar mijn mening ook niet denderend. Zelfs is de grootste krant hier (Leeuwarder Courant) staat de tocht niet op de evenementenlijst. Met een breder PR zal deze tocht veel meer deelnemers kunnen trekken.longfield schreef:Slechts 569 deelnemers voor de volledige 11steden tocht, 25 voor de halve en 206 lopen 1 dag mee. Aanmelden kan nog wel op de dag zelf.
De dorpen onderweg doen er ook niet veel aan om het voor de wandelaars aantrekkelijk te maken.
- fhd

- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
Haha, die Rob!
Ik blijf elk jaar hetzelfde zeggen... Ooit.. ik vind het kruisje zo mooi en wil em zo graag verdienen. Meestl ismijn smoes dat ik geen vrij kan krijgen maar voor voltend jaar moet ik wat anders verzinnen.. Hoewel..
J. Wilt graag met zn ma naar Duitsland oid. Ik wil niet mee enzou op Ruitervakantie gaan. Mocht deze volgend jaar weer in deze week vallen moet ik toch eens definitief de keuze maken. Ik deze lopen en J.met zn ma opvakantie.
Moet ik alleen het "dingetje" nog overleven dat er iemand anders aan mijn voeten komt behalve J. Als ik blaren loop.. Daar heb ik veel moeite mee..
Ik blijf elk jaar hetzelfde zeggen... Ooit.. ik vind het kruisje zo mooi en wil em zo graag verdienen. Meestl ismijn smoes dat ik geen vrij kan krijgen maar voor voltend jaar moet ik wat anders verzinnen.. Hoewel..
J. Wilt graag met zn ma naar Duitsland oid. Ik wil niet mee enzou op Ruitervakantie gaan. Mocht deze volgend jaar weer in deze week vallen moet ik toch eens definitief de keuze maken. Ik deze lopen en J.met zn ma opvakantie.
Moet ik alleen het "dingetje" nog overleven dat er iemand anders aan mijn voeten komt behalve J. Als ik blaren loop.. Daar heb ik veel moeite mee..