Moderators: Moderators, Beheerders

Sluit ik me helemaal bij aan, eindelijk een nieuw avatar.Truitje schreef:Wauw Danyell, wat een prachtige foto's zijn dat weer!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

+1Bill de oud naut schreef:Sluit ik me helemaal bij aan, eindelijk een nieuw avatar.Truitje schreef:Wauw Danyell, wat een prachtige foto's zijn dat weer!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

+1Ton schreef:+1Bill de oud naut schreef:Sluit ik me helemaal bij aan, eindelijk een nieuw avatar.Truitje schreef:Wauw Danyell, wat een prachtige foto's zijn dat weer!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Tja, hiervoor moet je wel een beetje handigheid in Paint Shop (of Photo Shop) hebben! Het zijn allemaal uitsnedes uit foto's waar een groepje mensen op staat. Daarna heb ik de achtergrond vervaagd. Dat gaat overigens bij mannen met stekeltjeshaar het makkelijkst! Een pet of hoed werkt ook gemakkelijk, maar echt haar is een crime! Caroline, Marja en Syl heb ik wel 6 of 7 maal opnieuw gedaan voor ik tevreden was. Het gaat erom de rand van het haar een beetje natuurlijk in de achtergrond over te laten vloeien en dat is best lastig!Peet schreef:Hoe kreeg je dit voor elkaar!
Zoals ik al zei heb ik aan deze foto's best veel gesleuteld. Het was helemaal niet de bedoeling om close-ups te maken, maar bij het bekijken van m'n foto's viel me op dat veel mensen er gewoon leuk op stonden. En toen ben ik een beetje gaan spelen!erik schreef:![]()
![]()
![]()
Echt heel erg mooi, Dat is een mooie avatar Bill.
Wil je het orgineel van bijvoorbeeld Bill of Maas (die vind ik qua foto het mooist) eens laten zien. Ik ben benieuwd hoeveel het effect is en hoe goed het originele beeld.

Ik voldoe helemaal aan het profiel maar zie helemaal niet zo'n mooie foto van mij.Danyell schreef: Tja, hiervoor moet je wel een beetje handigheid in Paint Shop (of Photo Shop) hebben! Het zijn allemaal uitsnedes uit foto's waar een groepje mensen op staat. Daarna heb ik de achtergrond vervaagd. Dat gaat overigens bij mannen met stekeltjeshaar het makkelijkst!