top 10 rotste stukken

Vind en plaats hier vragen en opmerkingen over de parcoursen van de Vierdaagse van Nijmegen

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Bierjager
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 43
Afstand 2025: 0
Kilometers gelopen: 25 :)
Aantal N4D volbracht: 1
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag

Bericht door Bierjager »

Nollie schreef:
Elly N schreef:
davidschudde schreef:Sony oordopjes die in je gehoorgang zitten en niet in je oorschelp.
model MDR-EX71SL
zitten erg lekker en goede kwaliteit.
Ja, dat is waar! Die liet je laatst zien! Ik ga eens kijken of ik daaraan kan komen, want die van mij vallen er erg makkelijk uit.
Ik heb trouwens ook altijd maar een van die dopjes in en hoor het echt wel als ik word aangesproken :wink:
Ik heb ook al ff gegoogled om te kijken hoe ze eruit zien.. :D ....het is ook wel wat voor mij...denk ik.... :wink: !!!
Kijk anders ook even hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1100700

Ik heb die sharp's, goede prijs/kwaliteitsverhouding :D (worden als creative verkocht in nederland)
Metallicus ambulaturus alcoholicus

I love the smell of camphor-spirit in the morning, it smells like...victory
dragonfly

Bericht door dragonfly »

De Haagse Règâh schreef:
dragonfly schreef:
davidschudde schreef:
Jan Woordes schreef:
winner schreef:En wordt het je te stil, dan spreek je gewoon iemand aan en blijf je er een poosje naast lopen.
Ben je voor je het weet over die dooie stukken heen. :lol: 8)
Kan dat tegenwoordig nog met die dopjes van geluiddragers in de oren.Als je iemand onderweg aanspreek,krijg je meestal geen antwoord. :lol:
Daarom heb ik ook maar 1 dopje in mijn oren.
bevalt me niks als ik niks om me heen kan horen.
Ja daar ga ik dus helemaal in mee david ,ik hoor alles hoor en kan heel spontaan reageren dan :wink: :lol: :D :wink:
Ik heb jou niet zonder die oordopjes gezien Esther.... :lol:
Had er toch echt maar een hoor Maarten maar ik vergeef het je het was wel donker hahahaha :wink:
De Haagse Règâh
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 52
Loopnummer 2025: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Contacteer:

Bericht door De Haagse Règâh »

dragonfly schreef:
De Haagse Règâh schreef:
dragonfly schreef:
davidschudde schreef:
Jan Woordes schreef:
winner schreef:En wordt het je te stil, dan spreek je gewoon iemand aan en blijf je er een poosje naast lopen.
Ben je voor je het weet over die dooie stukken heen. :lol: 8)
Kan dat tegenwoordig nog met die dopjes van geluiddragers in de oren.Als je iemand onderweg aanspreek,krijg je meestal geen antwoord. :lol:
Daarom heb ik ook maar 1 dopje in mijn oren.
bevalt me niks als ik niks om me heen kan horen.
Ja daar ga ik dus helemaal in mee david ,ik hoor alles hoor en kan heel spontaan reageren dan :wink: :lol: :D :wink:
Ik heb jou niet zonder die oordopjes gezien Esther.... :lol:
Had er toch echt maar een hoor Maarten maar ik vergeef het je het was wel donker hahahaha :wink:
ja, en ik werd natuurlijk ook afgeleid maar laten we daar nu niet weer over beginnen... :wink:
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
moontje

Bericht door moontje »

De Haagse Règâh schreef:
ja, en ik werd natuurlijk ook afgeleid maar laten we daar nu niet weer over beginnen... :wink:
Afbeelding
davidschudde

Bericht door davidschudde »

Bierjager schreef:
Kijk anders ook even hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1100700
Die otoplastieken links onder (boven de tips) zijn ook te krijgen en zitten pefect, ik heb ze zelf als gehoorbescherming ,maar het is idd mogelijk om daar een speakertje in te zetten.

1 nadeel , ze zijn behoorlijk aan de prijs :shock: :shock:
En je hebt ze niet deze week in huis :wink:
dragonfly

Bericht door dragonfly »

moontje schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Afbeelding
Moonie wat doe je nou :oops:
moontje

Bericht door moontje »

dragonfly schreef:
moontje schreef:
De Haagse Règâh schreef:
Afbeelding
Moonie wat doe je nou :oops:
uh dat is de kont van uh uh uh uh mijn kater :)
Douwine
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 39
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Contacteer:

Bericht door Douwine »

beetje plat dit...

mag het weg?
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen
Wandelfreak72

Bericht door Wandelfreak72 »

Douwine schreef:beetje plat dit...

mag het weg?

Ja dit kan echt niet hoor :wink: :lol:
Portomanis

Bericht door Portomanis »

Mijn top 3 rotste stukken, dat is een lastige, maar vooruit hier komen ze;

1. Beers. Als langzame 50 k loper ben ik gewend aan ruimte. In Beers wordt het heel druk als we een stukje met de 40 k lopers samen moeten lopen. Ben altijd blij als ik daar door heen ben. Beers verder is prachtig en leuk, behalve die paar honderd meter dan.

2. Tussen Wijchen en Beuningen. Het is niet zo'n lang stuk, maar toch heel saai door niemandsland, af en toe een boerderij. Een lang recht stuk onder de bomen door.

3. De 50 k lus op de 2e dag. Het stukje na Niftrik. Vooral 3 jaar geleden. Denk ik Niftrik in te kunnen, zoals mijn toen een na laatste keer in 98. Blijkt dat ik nog een heel stuk die stomme dijk af moet lopen, met als klap op de vuurpijl een stoffig grindpad. Ik was echt niet blij toen. Nog steeds trouwens als ik daar aan kom :wink: .
Rinus

Bericht door Rinus »

Mijn top 3 staat hier ongetwijfeld al tussen:

Lus 50 van de derde dag

Het stuk balgoij-niftrik op de 2e dag

Alle doorkomstplaatsen waar het zo druk is dat je stil moet staan, waarbij groesbeek het ergste is!
De Haagse Règâh
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 52
Loopnummer 2025: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Contacteer:

Bericht door De Haagse Règâh »

Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
DriesdeFries

Bericht door DriesdeFries »

Ik ken maar 1 heel slecht stuk, wat gelijk ook weer het mooiste stuk is. (zoals schoonheid en dood vlak bij elkaar liggen)
Het laatste stuk van de 4daagse, na dit moet je weer een jaar wachten op de volgende. Nog even en het is over, done, geen mooie samenzang, rum en beerenburg bijna op, een slecht stuk die annastraat, etc, etc.
Aan de andere kant is het ook weer het mooiste stuk, de .. e 4daagse bijna op zak, heb het weer (bijna) gehaald, al die mensen, feestvreugde, genoeg te drinken langs de kant, etc, etc.

Vele "saaie" stukken hebben daardoor ook hun charme, je kunt aan deze stukken zelf meer invulling geven en lekker opschieten, vaak heb je veel ruimte. Of een tijd van bezinning nemen, of genieten van de rust.
Vaak zijn er veel goede gesprekken te voeren, of is er genoeg tijd en ruimte om te zingen.

Als je het goede van die stukken gaat zien, heb je veel meer wandelplezier. Ga creatief om met deze stukken, je kunt niets veranderen aan de omstandigheden, de seizoenen of de wind, maar je kunt wel jezelf veranderen en je manier van denken.

Zo is afkorten, binnenwegen en trappen nemen, waardoor je iets minder meters hoeft te lopen een gewoonte (een slechte in mijn ogen, want je haalt je eigenwaarde naar beneden en geeft aan dat je de reguliere afstand niet zou halen).
Wanneer je je keuzemogelijkheden inperkt tot wat doenlijk of verstandig lijkt, neem je afstand van wat je werkelijk wilt en rest er alleen nog maar een compromis.

Dries.
johnnywalker
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Contacteer:

Bericht door johnnywalker »

DriesdeFries schreef:Ik ken maar 1 heel slecht stuk, wat gelijk ook weer het mooiste stuk is. (zoals schoonheid en dood vlak bij elkaar liggen)
Het laatste stuk van de 4daagse, na dit moet je weer een jaar wachten op de volgende. Nog even en het is over, done, geen mooie samenzang, rum en beerenburg bijna op, een slecht stuk die annastraat, etc, etc.
Aan de andere kant is het ook weer het mooiste stuk, de .. e 4daagse bijna op zak, heb het weer (bijna) gehaald, al die mensen, feestvreugde, genoeg te drinken langs de kant, etc, etc.

Vele "saaie" stukken hebben daardoor ook hun charme, je kunt aan deze stukken zelf meer invulling geven en lekker opschieten, vaak heb je veel ruimte. Of een tijd van bezinning nemen, of genieten van de rust.
Vaak zijn er veel goede gesprekken te voeren, of is er genoeg tijd en ruimte om te zingen.

Als je het goede van die stukken gaat zien, heb je veel meer wandelplezier. Ga creatief om met deze stukken, je kunt niets veranderen aan de omstandigheden, de seizoenen of de wind, maar je kunt wel jezelf veranderen en je manier van denken.

Zo is afkorten, binnenwegen en trappen nemen, waardoor je iets minder meters hoeft te lopen een gewoonte (een slechte in mijn ogen, want je haalt je eigenwaarde naar beneden en geeft aan dat je de reguliere afstand niet zou halen).
Wanneer je je keuzemogelijkheden inperkt tot wat doenlijk of verstandig lijkt, neem je afstand van wat je werkelijk wilt en rest er alleen nog maar een compromis.

Dries.
Poehee, begrijp je nou waarom ik 40 ga lopen :D :D
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl
DriesdeFries

Bericht door DriesdeFries »

johnnywalker schreef:
DriesdeFries schreef:Ik ken maar 1 heel slecht stuk, wat gelijk ook weer het mooiste stuk is. (zoals schoonheid en dood vlak bij elkaar liggen)

Dries.
Poehee, begrijp je nou waarom ik 40 ga lopen :D :D

Nee eigenlijk niet, al lijkt het er wel op dat je nu ineens wel een heel groot stuk gaat afkorten. (wel volgens de regels, maar ja)
Plaats reactie

Terug naar “Parcoursen”