Zonder Bertus beginnen ze daar helemaal niet!Truitje schreef:Bertus kan pas inschrijven in ronde 2. Hij moet wachten op de uitslag van de scan.
Enne, kunnen wij rekenen op jou, met dropjes, in De Bocht?
Moderators: Maas, Moderators, Beheerders

Zonder Bertus beginnen ze daar helemaal niet!Truitje schreef:Bertus kan pas inschrijven in ronde 2. Hij moet wachten op de uitslag van de scan.

AangepastWil1956 schreef:Vandaag aan Maas de beheerder gevraagd of hij een nieuw hoofdstuk kan aanmaken voor de Vierdaagse 2023 zodat wij niet (meer) hoeven te posten in die van 2022.

Bedankt Maas !Maas schreef:AangepastWil1956 schreef:Vandaag aan Maas de beheerder gevraagd of hij een nieuw hoofdstuk kan aanmaken voor de Vierdaagse 2023 zodat wij niet (meer) hoeven te posten in die van 2022.

Zeg leukje, ga jij nog lopen dit jaar?Maas schreef:AangepastWil1956 schreef:Vandaag aan Maas de beheerder gevraagd of hij een nieuw hoofdstuk kan aanmaken voor de Vierdaagse 2023 zodat wij niet (meer) hoeven te posten in die van 2022.

Of ik daar kan zijn dat is nog niet zeker, iets met niet zeker of de zoon ook kan...Voy con Dios schreef:Zonder Bertus beginnen ze daar helemaal niet!Truitje schreef:Bertus kan pas inschrijven in ronde 2. Hij moet wachten op de uitslag van de scan.
Enne, kunnen wij rekenen op jou, met dropjes, in De Bocht?

Maas schreef:AangepastWil1956 schreef:Vandaag aan Maas de beheerder gevraagd of hij een nieuw hoofdstuk kan aanmaken voor de Vierdaagse 2023 zodat wij niet (meer) hoeven te posten in die van 2022.

Ooh dat zou ik wel leuk vinden hoor! Weer een rustpunt om naar uit te kijken! Ja, de dag van Wijchen was vorig jaar bloody hot!! Wat was ik blij dat ik even bij jou mocht uitpuffen! Die dag kwam ik niet vooruit het laatste stuk!Sammie6306 schreef:Ik schrijf me niet in, maar zal die week wel weer bij mijn ouders in Nijmegen verblijven. Carola loopt in een groep, dus voor haar hoef ik niet aan de kant te gaan zitten om te supporteren, want ze kan niet even stoppen bij mij. Maar ik ga kijken of ik misschien toch weer op één of meerdere dagen een ontmoetingsplaats kan zijn voor andere forummersVorig jaar was het vooral op de dag van Wijchen een komen en gaan van bekenden en dat was voor mij ook erg leuk

Succes.Corne92 schreef:Ingeschreven en ik ga op voor goud!

Corné blijft ook lekker jong!Spatoes schreef:Succes.Corne92 schreef:Ingeschreven en ik ga op voor goud!
(Dan mag je je profiel wel bijwerken.)

Had ik ook gezien maar wilde niet over 2 dingen 'zeuren'.Marko schreef:Corné blijft ook lekker jong!Spatoes schreef:Succes.Corne92 schreef:Ingeschreven en ik ga op voor goud!
(Dan mag je je profiel wel bijwerken.)

Hier ook ingeschreven voor de gouden plak! Zin in!Corne92 schreef:Ingeschreven en ik ga op voor goud!

Goed gedaan Jannie!Spatoes schreef:INGESCHREVEN!![]()