27 feb 2016: Wandeltocht Het Goede Doel Drachten (FR)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40Km
- Kilometers gelopen: 10000+
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 8
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
Re: 27 feb 2016 Wandeltocht Het Goede Doel Drachten FR
Als het goed is ben ik er bij. Alleen moet ok om kwart over drie werken, ik kom dus maar op de fiets.
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino
- Jeltsje

Ik kom met de auto en ga met de bus terug :icon_mrgreen:hein schreef:Als het goed is ben ik er bij. Alleen moet ok om kwart over drie werken, ik kom dus maar op de fiets.
-
bitflusher
- Nieuwe W4W'er

- Leeftijd: 33
- Afstand 2025: 290
- Kilometers gelopen: ?
We hebben deze tocht gelopen (25km) Het is altijd opvallend dat er toch in je eigen woonomgeving plekken/paadjes tegen komt die je niet kent.
Met mooi weer een heel mooi tochtje, goed georganiseerd met heel duidelijke bewegwijzering (we hebben maar een wandelaar een pijl zien missen).
Met mooi weer een heel mooi tochtje, goed georganiseerd met heel duidelijke bewegwijzering (we hebben maar een wandelaar een pijl zien missen).
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

Ik ben zuinig veweest op de routebeschrijving. Wil hem over een week of 6 nog een keer doen, ook voor mij vweer mooie en nieuwe verrassende stukken.bitflusher schreef:We hebben deze tocht gelopen (25km) Het is altijd opvallend dat er toch in je eigen woonomgeving plekken/paadjes tegen komt die je niet kent.
-
bitflusher
- Nieuwe W4W'er

Zeker mooi om te bewaren, van de gedeeltes die ik ken is alleen is punt 6 normaalgesproken afgesloten. als je de eerste links gaat (de lege ein) en rechtdoor loopt kom je de tunnel van 9 tegen. Volgens mij is dit nauwelijks korter/langer wel minder mooi.hein schreef: Ik ben zuinig veweest op de routebeschrijving. Wil hem over een week of 6 nog een keer doen, ook voor mij vweer mooie en nieuwe verrassende stukken.
- Jeltsje

Nou er was een dame met een hond die ervan de andere kant langs wilde gaan, maar bij het zien van zo veel wandelaars is ze omgekeerd. Dus ik denk dat je er normaal gesproken ook wel langs kunt ook al mag het misschien nietbitflusher schreef:Zeker mooi om te bewaren, van de gedeeltes die ik ken is alleen is punt 6 normaalgesproken afgesloten. als je de eerste links gaat (de lege ein) en rechtdoor loopt kom je de tunnel van 9 tegen. Volgens mij is dit nauwelijks korter/langer wel minder mooi.hein schreef: Ik ben zuinig veweest op de routebeschrijving. Wil hem over een week of 6 nog een keer doen, ook voor mij vweer mooie en nieuwe verrassende stukken.
-
bitflusher
- Nieuwe W4W'er

Dat is eigenlijk wel goed om te horen, we vonden het wel een mooi paadje..Jeltsje schreef:Nou er was een dame met een hond die ervan de andere kant langs wilde gaan, maar bij het zien van zo veel wandelaars is ze omgekeerd. Dus ik denk dat je er normaal gesproken ook wel langs kunt ook al mag het misschien nietbitflusher schreef:Zeker mooi om te bewaren, van de gedeeltes die ik ken is alleen is punt 6 normaalgesproken afgesloten. als je de eerste links gaat (de lege ein) en rechtdoor loopt kom je de tunnel van 9 tegen. Volgens mij is dit nauwelijks korter/langer wel minder mooi.hein schreef: Ik ben zuinig veweest op de routebeschrijving. Wil hem over een week of 6 nog een keer doen, ook voor mij vweer mooie en nieuwe verrassende stukken.
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

Zal het in de gaten houden als ik er weer langs kom. Ik heb geen bordje gezien met verboden toegang.bitflusher schreef:Dat is eigenlijk wel goed om te horen, we vonden het wel een mooi paadje..Jeltsje schreef:Nou er was een dame met een hond die ervan de andere kant langs wilde gaan, maar bij het zien van zo veel wandelaars is ze omgekeerd. Dus ik denk dat je er normaal gesproken ook wel langs kunt ook al mag het misschien nietbitflusher schreef:Zeker mooi om te bewaren, van de gedeeltes die ik ken is alleen is punt 6 normaalgesproken afgesloten. als je de eerste links gaat (de lege ein) en rechtdoor loopt kom je de tunnel van 9 tegen. Volgens mij is dit nauwelijks korter/langer wel minder mooi.hein schreef: Ik ben zuinig veweest op de routebeschrijving. Wil hem over een week of 6 nog een keer doen, ook voor mij vweer mooie en nieuwe verrassende stukken.