28 februari 2016: Zwerven door Hollands Kroon Kolhorn (NH)

Wandeltochten in de maand februari

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Bill de oud naut
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Contacteer:

28 februari 2016: Zwerven door Hollands Kroon Kolhorn (NH)

Bericht door Bill de oud naut »

Beste Wandelaar of wandelvereniging,
Op 28 februari 2016 organiseren wij Zwerven door Hollands Kroon winter editie. Deze wandeltocht neemt u mee door de gemeente Hollands Kroon in de Kop van Noord-Holland. Onderweg zult u verschillende bezienswaardigheden te zien krijgen met hierbij een korte beschrijving. We hebben afstanden van 9, 15 en 20 kilometer.

Startlocatie Zwerven door Hollands Kroon
De wandeltocht zal starten vanuit Restaurant 't Anker, De Strook 8 in Kolhorn. Hier zal voldoende parkeer gelegenheid zijn. U kunt inschrijven van 08.30 tot 11.00 voor de 9 en 15 km en voor de 20 km tot 10.00 uur. U moet voor 17.00 weer binnen zijn anders beginnen wij een zoektocht ;)

Routes Zwerven door Hollands Kroon
Wij hebben 3 afstanden uitgezet 9, 15 en 20 km deze afstanden zijn gepijlt. Word dit een echte winter editie? 's Ochtends bevriest je neus, Laat de winterzon zich van zijn mooiste kant zien en wandel je met drie truien aan en vijf paar sokken over de prachtige routes!
Houdt u er rekening mee dat de routes deels verhard en deels onverhard zullen zijn.
Op verschillende plekken op de route zult u stempelposten tegenkomen en daar een drankje of versnapering kunnen nuttigen onder het genot van wat warmte.

Inschrijven
U kunt zich inschrijven voor de wandeltocht door op de onderstaande link te klikken. De kosten voor inschrijven bedragen 5,- dit is inclusief routebeschrijving, uitleg bezienswaardigheden, stempelkaart en kleine versnapering onderweg.
Nu inschrijven!
Wandelaars die lid zijn van de wandelsportbond genieten 0,50 korting op vertoon van ledenpas.

06 55 93 41 08 - http://www.zwervendoorhollandskroon.nl - info@sportcampsandclinics.nl
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl
Bill de oud naut
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Contacteer:

Re: 28 februari 2016: Zwerven door Hollands Kroon Kolhorn (N

Bericht door Bill de oud naut »

Ik heb hier gister gelopen met Chris, het was heerlijk weer we wilde 15 km lopen, maar het werden er 9, het was ook ver zat voor me het was mijn eerste toggie dit jaar, nu maar iets meer gaan lopen.
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl
johnnywalker
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 0
Kilometers gelopen: veel
Aantal N4D volbracht: 41
Kennedymarsen volbracht: 29
100+ wandelingen: 9
Merk wandelschoenen: Mephisto
Mood: Blij
Contacteer:

Re: 28 februari 2016: Zwerven door Hollands Kroon Kolhorn (N

Bericht door johnnywalker »

Bill de oud naut schreef:Ik heb hier gister gelopen met Chris, het was heerlijk weer we wilde 15 km lopen, maar het werden er 9, het was ook ver zat voor me het was mijn eerste toggie dit jaar, nu maar iets meer gaan lopen.
Rustig weer opbouwen Bill. We hadden het toevallig zaterdag nog over je en we vroegen ons af hoe het ging met het kuieren. Gaat dus weer rustig aan de goede kant op. Mooi om te horen.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)

www.grootgennepsgenootschap.nl
Plaats reactie

Terug naar “Wandeltochten februari”