11 juli 2015: Zevendorpentocht Oud Vossemeer (ZLD)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Charlotte
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 54
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
Re: 11 juli 2015: Zevendorpentocht Oud Vossemeer (ZLD)
Andere plannen dit weekend. Zaterdag naar Utrecht voor een korter tochtje.
Groeten van Charlotte
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op één been.
Chinese spreuk
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op één been.
Chinese spreuk
- Bernard
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 50
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 0
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Re: 11 juli Zevendorpentocht (ZE)
De herinneringen aan 07/07/07 geven me een dubbel gevoel. Er leuke mensen ontmoet, maar me ook helemaal stuk gelopen op de 50 km.Ed schreef:Dit lusje van alle dorpen 4 keer gedaan vooral 07-7-2007 was apart en prima verzorgd.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Off topic: sinds 07/07/07 weet m'n broer(tje) waar Abraham de mosterd haalt. :icon_lol:Bernard schreef:De herinneringen aan 07/07/07 geven me een dubbel gevoel. Er leuke mensen ontmoet, maar me ook helemaal stuk gelopen op de 50 km.Ed schreef:Dit lusje van alle dorpen 4 keer gedaan vooral 07-7-2007 was apart en prima verzorgd.
- Bosso

- Leeftijd: 61
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
Nooit geweten dat erop Tholen een mosterdfabriek zat..Spatoes schreef: Off topic: sinds 07/07/07 weet m'n broer(tje) waar Abraham de mosterd haalt. :icon_lol:
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
-
Spatoes

- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
:icon_question: :icon_question: :icon_question: 't Ging om de datum. :icon_lol:Bosso schreef:Nooit geweten dat erop Tholen een mosterdfabriek zat..Spatoes schreef: Off topic: sinds 07/07/07 weet m'n broer(tje) waar Abraham de mosterd haalt. :icon_lol:
Ideetje voor op Tholen?
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Het grappige is, dat nu - achteraf er toch een mosterdbedrijfje op Tholen blijkt te zitten/hebben gezeten. Bosso weet (inmiddels) meer (uiteraard).Spatoes schreef::icon_question: :icon_question: :icon_question: 't Ging om de datum. :icon_lol:Bosso schreef:Nooit geweten dat erop Tholen een mosterdfabriek zat..Spatoes schreef: Off topic: sinds 07/07/07 weet m'n broer(tje) waar Abraham de mosterd haalt. :icon_lol:
Ideetje voor op Tholen?
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Afgelopen zaterdag met Jos hier een rondje gewandeld. In de auto erheen nog dubben of we de 30 of de 40 doen, gezien de weersvoorspelling van 25-28 graden en de wetenschap dat Tholen niet zoveel bomen/bossen heeft.
Lopend naar het startbureau (de eerste 1,5 km van die dag naar blijkt) verteld Jos een en ander en komt hij verschillende bekenden tegen. Van een van hen krijgt hij een startkaart, als hij bereid is door te gaan voor Mw. want die bedacht dat ze toch niet ging lopen. Maar dan moest hij wel de 30 lopen, want daar was de kaart voor. Dus werd het de30. Jos meld zich aan het ene bureau met de Rabo-startkaart en ik schrijf me elders in voor de 30.
Na nog een bak koffie: ik twee omdat ik ruimhartig als ik ben de inhoud van het eerste bekertje over de tafel, vloer en Jos en een klein beetje mezelf heen gooi en een eerste zeeuwse bolus vertrekken we rond kwart over negen.
We lopen de eerste 3 km met Marcel op die vannacht om half drie op pad is gegaan om hier te kunnen lopen en toch pas om 9 uur arriveerd. Hij gaat alsnog voor de 50 Km, dus we laten hem gaan (lees: sturen hem door want hij vind het ook wel gezellig met ons). We zullen hem nog 1x tegenkomen op de rustpost bij de camping. Hijh heeft dan nog 1 extra lusje te gaan en wij zijn over 4 km al de boomgaard in voor de laatste rustpost.
Wandeling was, zoals ik het me inderdaad ook herinner van 7-7-07, goed bepijld, goed verzorgd en gezellige vrijwilligers en mede wandelaars. Maar het was warm, dus het was een goede training. En het was de eerste toch die ik op mijn fivefingers heb gelopen, zonder dat ik reserveschoenen in de rugzak had.
Door de temperatuur maar wat kalmer aan gedaan en veel gerust en gedronken. In de boomgaard zag ik kans om Jos kwijt te raken (die zo achteraf bleek, in de schuur, achter de verzorgingsmensen was gaan zitten en ik heb hem daar niet gezocht, wel op iedere andere schaduwplek eromheen) en heb de laatste 2 km (van de geplande 32) alleen gelopen.
Ik was om 17 uur binnen. Achteraf precies de tijd dat Jos, na zoeken besloot dat hij ook maar vanaf de Boomgaard ht laatste stukje te lopen om tenslotte dus om 17.20 uur te finishen.
Om 17:45 kwam Marcel binnen en na nog even gezeten te hebben hebben we Marcel in Bergen op Zoom bij het station afgezet (er was wel een pendelbus van de organisatie, maar die rijdt onregelmatig, vandaar de lift) en zijn zelf terug gereden naar Baarland om bij te komen en onderuit te zakken na een geslaagde laatste training voor Nijmegen.
Lopend naar het startbureau (de eerste 1,5 km van die dag naar blijkt) verteld Jos een en ander en komt hij verschillende bekenden tegen. Van een van hen krijgt hij een startkaart, als hij bereid is door te gaan voor Mw. want die bedacht dat ze toch niet ging lopen. Maar dan moest hij wel de 30 lopen, want daar was de kaart voor. Dus werd het de30. Jos meld zich aan het ene bureau met de Rabo-startkaart en ik schrijf me elders in voor de 30.
Na nog een bak koffie: ik twee omdat ik ruimhartig als ik ben de inhoud van het eerste bekertje over de tafel, vloer en Jos en een klein beetje mezelf heen gooi en een eerste zeeuwse bolus vertrekken we rond kwart over negen.
We lopen de eerste 3 km met Marcel op die vannacht om half drie op pad is gegaan om hier te kunnen lopen en toch pas om 9 uur arriveerd. Hij gaat alsnog voor de 50 Km, dus we laten hem gaan (lees: sturen hem door want hij vind het ook wel gezellig met ons). We zullen hem nog 1x tegenkomen op de rustpost bij de camping. Hijh heeft dan nog 1 extra lusje te gaan en wij zijn over 4 km al de boomgaard in voor de laatste rustpost.
Wandeling was, zoals ik het me inderdaad ook herinner van 7-7-07, goed bepijld, goed verzorgd en gezellige vrijwilligers en mede wandelaars. Maar het was warm, dus het was een goede training. En het was de eerste toch die ik op mijn fivefingers heb gelopen, zonder dat ik reserveschoenen in de rugzak had.
Door de temperatuur maar wat kalmer aan gedaan en veel gerust en gedronken. In de boomgaard zag ik kans om Jos kwijt te raken (die zo achteraf bleek, in de schuur, achter de verzorgingsmensen was gaan zitten en ik heb hem daar niet gezocht, wel op iedere andere schaduwplek eromheen) en heb de laatste 2 km (van de geplande 32) alleen gelopen.
Ik was om 17 uur binnen. Achteraf precies de tijd dat Jos, na zoeken besloot dat hij ook maar vanaf de Boomgaard ht laatste stukje te lopen om tenslotte dus om 17.20 uur te finishen.
Om 17:45 kwam Marcel binnen en na nog even gezeten te hebben hebben we Marcel in Bergen op Zoom bij het station afgezet (er was wel een pendelbus van de organisatie, maar die rijdt onregelmatig, vandaar de lift) en zijn zelf terug gereden naar Baarland om bij te komen en onderuit te zakken na een geslaagde laatste training voor Nijmegen.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Voy con Dios

- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Jullie zijn ook net een film samen. 
Wanneer Bosso op een gewone wandeldag al als mevrouw wil lopen, kan ik niet wachten op zijn outfit van komende Roze Woensdag!
Wanneer Bosso op een gewone wandeldag al als mevrouw wil lopen, kan ik niet wachten op zijn outfit van komende Roze Woensdag!
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Bosso

KOEST!!! Voordat de fantasie hier op hol slaat, en het e.e.a. weer een eigen leven gaat lijden. :icon_razz:Voy con Dios schreef:Jullie zijn ook net een film samen.
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Aaaaaaaaah, kom op Jos, niet zo eenkennig en btw het maakt het wel een stuk gezelliger.Bosso schreef:KOEST!!! Voordat de fantasie hier op hol slaat, en het e.e.a. weer een eigen leven gaat lijden. :icon_razz:Voy con Dios schreef:Jullie zijn ook net een film samen.
:icon_cool: :icon_mrgreen:
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- Bosso

D'r zijn enkele plannen, maar die gaan op voor de gehele 4Daagse. En daar laat ik 't bij. :icon_mrgreen:langehalen schreef: Aaaaaaaaah, kom op Jos, niet zo eenkennig en btw het maakt het wel een stuk gezelliger.
- Voy con Dios

:icon_idea: Magic Bosso XXL :icon_idea:Bosso schreef:D'r zijn enkele plannen, maar die gaan op voor de gehele 4Daagse. En daar laat ik 't bij. :icon_mrgreen:langehalen schreef: Aaaaaaaaah, kom op Jos, niet zo eenkennig en btw het maakt het wel een stuk gezelliger.
- Bosso

Stukje parcours vanuit de lucht gezien. Deze opname is van een kennis van M-F die aan paramotor vliegen doet.
http://youtu.be/r7IAanhYVQs
- Voy con Dios

Wat GAAF! (En dan bedoel ik niet alleen het parcours)Bosso schreef:Stukje parcours vanuit de lucht gezien. Deze opname is van een kennis van M-F die aan paramotor vliegen doet.
- Voy con Dios

Wat GAAF! (En dan bedoel ik niet alleen het parcours)Bosso schreef:Stukje parcours vanuit de lucht gezien. Deze opname is van een kennis van M-F die aan paramotor vliegen doet.