LDW schreef:Maar we weten al wat er met Gejoco is gebeurd: dat heeft ze zelf met foto en al op fb gepost!
:icon_eek: FF gecheckt: valt mee. Geen ramptoerismefotootje. En niet zelf gepost. (Knie is al een bietje minder dik en blauw dan gisteren, rug moet nog in het gareel komen) :icon_confused: :icon_mrgreen:
...en het is geen geheim of zo, wat er is gebeurd. :icon_rolleyes: Ik wilde alleen de zwaartekracht ff testen.... :icon_cool: :icon_mrgreen:
En ondertussen heb ik morgen een afspraak bij de fysio... :icon_confused:
Vond het langs de rode loper staan, samen met Carla68 en een paar jongemannen, zodanig leuk, dat ik toch ook wel een keertje óver de rode loper wil gaan.
Volgens mij moet ik nog vertellen hoe het allemaal gekomen is. Ik ben op een plek waar het niet eens zo donker was, toen het donker was (volg je het nog?), over een omhoogstekende fietspadtegel gestruikeld en plat op mijn plaat gegaan (om het maar eens in goed Rotterdams uit te drukken). AU! Grote schrik, daarna waarschijnlijk toch raar (of in ieder geval 'raarder' dan 'normaal') gaan lopen en na de rust op 30 km deed alles zodanig zeer dat ik besloot om op dat moment de schoenen effentjes aan de wilgen te hangen, als ik daar bij had gekund. Ik ben door de organisatie keurig op tijd bij de finish afgeleverd, om de anderen te zien finishen. :icon_biggrin: Was een gezellige weekendje. Thnx, ladies.