Routewijziging dag 2 en 4
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Re: Routewijziging dag 2 en 4
Ik hoop dat ze hun standje gewoon verleggen. Grote kans... :icon_biggrin:
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Wordt volgens mij dan een grote/lange afwijking :icon_eek:Cornelia schreef:Even afwijken van de route moet toch kunnen? Anders blijft die supermarkt straks met de appelflappen zitten.johnnywalker schreef:Die supermarkt is/was wel ons rustpunt met lekkere appelflappen. Het gras zijn we nooit overgestoken, wij hebben altijd -als enigen?- de route gevolgd.Ruud schreef: Heb al jaren gedacht waarom niet rechtdoor en dan linksaf.
Eigenlijk altijd een rare doorsteek gevonden.
Niemand was er mee gediend alleen een supermarkt en daarna schuin over een grasveld terwijl de route aanduiding 50 meter verder hing. :icon_lol:
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Kweeniet, heb me niet georiënteerd op de route.Spatoes schreef:Wordt volgens mij dan een grote/lange afwijking :icon_eek:Cornelia schreef:Even afwijken van de route moet toch kunnen? Anders blijft die supermarkt straks met de appelflappen zitten.johnnywalker schreef:Die supermarkt is/was wel ons rustpunt met lekkere appelflappen. Het gras zijn we nooit overgestoken, wij hebben altijd -als enigen?- de route gevolgd.Ruud schreef: Heb al jaren gedacht waarom niet rechtdoor en dan linksaf.
Eigenlijk altijd een rare doorsteek gevonden.
Niemand was er mee gediend alleen een supermarkt en daarna schuin over een grasveld terwijl de route aanduiding 50 meter verder hing. :icon_lol:
"Life is like a beach, enjoy the waves"