28 februari 2015: WS'78 Bekendaltocht Ede (GLD)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Gon
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 41
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag Banks II GTX
Re: 28 februari 2015: WS'78 Bekendaltocht Ede (GLD)
Dit was flink modderworstelen. Dus niet zoveel van de omgeving gezien! Leuk je even gesproken te hebben Rob!
- Corne92
- W4W Expert

- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Vele
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Adidas
Yup! Heb eerlijk gezegd geen mensen herkend, wel Rob. Maar die was net gestart terwijl ik nog in de auto zat.Gon schreef:Had jij toevallig een felblauwe jas aan?Corne92 schreef:Klopt! Ben alweer thuis.. Mooie 20km achter de rug, met soms wel een beetje modder. Maar kan erger :icon_wink:Truitje schreef:Volgens mij zijn ze gisteren nog even met een giertank met water over het 20km parkoers gereden om wat extra modder te maken, volgens Bertus en Rob is er nl veel van dat spul te vinden :icon_rolleyes: , arme Rob
:icon_lol:
- Gon
- W4W Super Freak

Dan ben ik je tegengekomen. Jij liep weg na afmelden en ik liep je tegemoet en groette je. Ik had een lichtgroene jas aan (en heel blond haar). Je zult me vast niet meer voor de geest kunnen halen.. :icon_cheesygrin:Corne92 schreef:Yup! Heb eerlijk gezegd geen mensen herkend, wel Rob. Maar die was net gestart terwijl ik nog in de auto zat.Gon schreef:Had jij toevallig een felblauwe jas aan?Corne92 schreef:Klopt! Ben alweer thuis.. Mooie 20km achter de rug, met soms wel een beetje modder. Maar kan erger :icon_wink:Truitje schreef:Volgens mij zijn ze gisteren nog even met een giertank met water over het 20km parkoers gereden om wat extra modder te maken, volgens Bertus en Rob is er nl veel van dat spul te vinden :icon_rolleyes: , arme Rob
- Corne92
- W4W Expert

- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Vele
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Adidas
Hmm, dat herinner ik me idd niet meer :icon_confused:Gon schreef:Dan ben ik je tegengekomen. Jij liep weg na afmelden en ik liep je tegemoet en groette je. Ik had een lichtgroene jas aan (en heel blond haar). Je zult me vast niet meer voor de geest kunnen halen.. :icon_cheesygrin:Corne92 schreef:Yup! Heb eerlijk gezegd geen mensen herkend, wel Rob. Maar die was net gestart terwijl ik nog in de auto zat.Gon schreef:Had jij toevallig een felblauwe jas aan?Corne92 schreef:Klopt! Ben alweer thuis.. Mooie 20km achter de rug, met soms wel een beetje modder. Maar kan erger :icon_wink:Truitje schreef:Volgens mij zijn ze gisteren nog even met een giertank met water over het 20km parkoers gereden om wat extra modder te maken, volgens Bertus en Rob is er nl veel van dat spul te vinden :icon_rolleyes: , arme Rob
Je was in ieder geval niet de enige die ik tegen kwam, dus zal het daar wel aan liggen :icon_cheesygrin:
- Rumi
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Kilometers gelopen: 24233
- Aantal N4D volbracht: 15
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
60km weggekuierd. Was bij tijd en wijle redelijk pittig... :icon_wink: Onderweg Bertus nog even gezien en bij de finish Rob nog even gesproken.
-
Syl
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 58
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: Genoeg.
- Aantal N4D volbracht: 18
- Kennedymarsen volbracht: 25
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Mooie en afwisselende route vandaag tja met hier en daar een paar modder paadjes, maar ja dat weet je wanneer je WS 78 gaat lopen. Vandaar gekozen voor de 20 km afstand en deze afstand is super goed bevallen, ruim de tijd genomen met lopen en natuurlijk zelf een extra rust ingelast. :icon_biggrin:
- Gon
- W4W Super Freak

Volgende keer beter!Rob Mans schreef:Vond ik ook Gon. Het was dat ik al 25 minuten bij die rustpost zat, anders had ik nog wel even langer met je willen blijven kletsen :icon_smile:Gon schreef:.....Leuk je even gesproken te hebben Rob!
- Ben
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 63
- Kilometers gelopen: 10500+
- Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Island
Onverhard kan je bij WS78 verwachten maar ik ben helemaal klaar met dat mudsurfen. 20km is dan een hele mooie afstand. 40km? Dan was ik nu nog niet thuis geweest. Zal zo ff de photeaux in een album plaatsen.Syl schreef:Mooie en afwisselende route vandaag tja met hier en daar een paar modder paadjes, maar ja dat weet je wanneer je WS 78 gaat lopen. Vandaar gekozen voor de 20 km afstand en deze afstand is super goed bevallen, ruim de tijd genomen met lopen en natuurlijk zelf een extra rust ingelast. :icon_biggrin:
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
- Ben
- W4W WalkKING

Zo en hier zijn de plaatjes van gisteren te bekijken. Het was een mooie dag met een zonnetje erbij een gezellig gezelschap. Ook Yorick was weer eens mee om een stukje te wandelen. Daar was wel een kleine omkoopactie voor nodig maar ook hij vond het "Wel OK".
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 66
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Heel andere foto's dan het modderworstelen van de rest... :icon_exclaim:Ben schreef:Zo en hier zijn de plaatjes van gisteren te bekijken. Het was een mooie dag met een zonnetje erbij een gezellig gezelschap. Ook Yorick was weer eens mee om een stukje te wandelen. Daar was wel een kleine omkoopactie voor nodig maar ook hij vond het "Wel OK".
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Ineke61

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Ik vond "mudsurfen" wel een goeie!Voy con Dios schreef:Heel andere foto's dan het modderworstelen van de rest... :icon_exclaim:Ben schreef:Zo en hier zijn de plaatjes van gisteren te bekijken. Het was een mooie dag met een zonnetje erbij een gezellig gezelschap. Ook Yorick was weer eens mee om een stukje te wandelen. Daar was wel een kleine omkoopactie voor nodig maar ook hij vond het "Wel OK".
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- Truitje

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Natuurlijk heeft Bertus afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit onze woonplaats Ede gelopen. Het was een aardig pittige tocht, pittig vanwege de vele modder waar ze mee te maken kregen, maar ook vanwege de vele heuvels die in de route zaten. En natuurlijk heeft het ook weer een mooi fotoalbum opgeleverd, kijk maar hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=A3HEUQWG
- Ben
- W4W WalkKING

Ik ben ff klaar met die prut dus geen horrorplaatjes van mij.Voy con Dios schreef:Heel andere foto's dan het modderworstelen van de rest... :icon_exclaim:Ben schreef:Zo en hier zijn de plaatjes van gisteren te bekijken. Het was een mooie dag met een zonnetje erbij een gezellig gezelschap. Ook Yorick was weer eens mee om een stukje te wandelen. Daar was wel een kleine omkoopactie voor nodig maar ook hij vond het "Wel OK".