Annet schreef:Rivella_girl. Had beloofd om Donderdag in Assel te zijn, maar stom genoeg heb ik verkeerd in mijn agenda gekeken.
Moet Donderdag met 6 bewoners van een verzorgingshuis naar Urk en Schokland. Vind het wel jammer dat we elkaar nu niet kunnen treffen. Misschien een volgende keer beter.
Hoop voor je dat je vannacht beter slaapt, dat scheelt zoveel de volgende dag.Gelukkig wordt het de komende dagen niet zo warm. De TV maakt ons wijs 21 graden, prima om te lopen.
Voor de komende dagen veel succes en val niet over de boomstronken.
geeft niet hoor, vergissen is menselijk. vannacht had ik last van krokodillen

Die boomstronken... zoooo zielig, een ouder mannetje finaal onderuit

Had gelukkig niets, maar het is gewoon ruk om te zien.
Vandaag was zwoegen met de grote g

. Ik heb het op sommige stukken gewoon koud gehad. Het begon 's morgens met een warmachtig zonnetje, dat werd wat meer en opeens was het tegen 10 uur zwaar bewolkt. Even snel een korte stop gemaakt op een van de weinige bankjes die ik vandaag heb gezien en daarna een uitgestrekte vlakte over. De tweede rust op 16 km kwam voor mijn gevoel maar niet dichterbij. Toen deze eenmaal in zicht was bleek ik er, ondanks dat ik dacht heel langzaam te lopen en de benen voelden alsof ze 40 km gedaan hadden, 3 uur een een kwartier over gedaan te hebben. Ergens ook nog een korte regenbui gehad. Ben de rust voorbij gelopen, en rond kwart voor 12 zag ik de meest prachtige boomstronk ooit gezien. Nog maar een bolletje gegeten en geprobeerd het in mijn hoofd te krijgen dat het grootste deel erop zat blablabla. Mooie theorie, echter werkte het niet. De tegenzin bleef en inmiddels voelde het alsof ik 80 km had gelopen. Vlak voor de rust Wil eindelijk ontmoet. Was van hele korte duur, Wil gebruikte de rust waar deze voor is bedoeld en ik wilde zo snel en zo lang mogelijk doorlopen richting finish, onderweg zou ik nog wel een boomstronk treffen om een denkbeeldige sigaret te roken. (oh, wat heb ik die gemist vandaag!!) Wonder boven wonder wist ik aan te haken bij wat mensen die in mijn ogen toch echt veel te hard liepen maar die mijn benen bij wisten te houden. En zo was ik opeens om kwart voor twee bij de finish.
OOk deze route was volgens mij voor een groot deel anders dan vorig jaar en gewoon weer prachtig. Gras, zand, grint, bos, mul zand, begaanbare paadjes. Evengoed wel genoten hoor, het blijft toch heerlijk wandelen hier.