15 jul 2012: Eilandspoldertocht div startplaatsen (NH)

Wandeltochten in de maand juli

Moderators: Moderators, Beheerders

Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers

Re: 15 jul 2012: Eilandspoldertocht div startplaatsen (NH)

Bericht door Tigelu »

Ook ik heb hier genoten van de, gelukkig niet laatste, wandeltocht. In Graft/de Rijp uitgebried door diverse ateliers, beeldentuinen en over de kunstmarkt heen.
Omdat ik wel in Schermerhorn gestart ben en ook tussen 9:15 en 9:30 uur heb ik dus geen Danyell of andere bekenden gezien (behalve iemand van de eigen vereniging). Inderdaad niet allemaal asfalt (slechts 60% was asfalt vertelde de voorzitter) de rest grasdijken met resp. gras, zand of grint als ondergrond. Een hele verbetering vond ik zelf. En veel meer paden zonder ander verkeer dan voetgangers :lol:

Fantastisch weer. 2x even iets nattigs gehad en op het eind (krijg je ervan als je overal loopt te teuten, praten, kijken enz) die éne grote bui (vergeleken met Someren vorige week of die van gistermorgen hier in Hoorn) op het laatste stuk gehad, maar die was ook zo weer weg. Ik was toch nog vroeg genoeg thuis (15 uur) om nog lekker ruim 1,5 uur languit op de stretcher in de achtertuin in de zon te liggen om bij te komen van een te korte nacht.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Danyell
Beheerder
Beheerder
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Contacteer:

Re: 15 jul 2012: Eilandspoldertocht div startplaatsen (NH)

Bericht door Danyell »

Hahaha, die ene grote bui had ik toen ik op het bootje zat te wachten!
Was een stortbui, niet normaal meer!
Maar dat bootje was achter een café, dus ik ben lekker binnen gaan zitten.
Toen het kleine bootje door die hoosbui aan kwam varen, heeft de schipper ook even de bui afgewacht.
Daarna moest de boot leeggehoosd worden! :lol:
Gelukkig kwam toen ook de "grote" boot aanvaren, zodat we met z'n allen tegelijk in konden stappen.
De schipper van het kleine bootje zou doorgaan met hozen en een kwartier later weer vertrekken.
Na die bui geen druppel meer gehad, alleen maar zon en wolken!
Maar mensen die dus iets later waren dan ik waren echt helemaal doorweekt, want op het stuk vóór de cruise was geen enkele beschutting.
Ik heb dus gewoon mazzel gehad!
Alleen, maar niet eenzaam
Plaats reactie

Terug naar “Wandeltochten juli”