Als ik het zo lees heb je deze tocht uitsluitend op karakter en wilskracht uitgelopen.
Het lijkt mij erg pijnlijk op twee schoenen vol met blaren.
Maar daar voel je volgend jaar niets meer van..........
Moderators: Moderators, Beheerders

Wij weten wel beter natuurlijkRumi schreef:De jongste deelnemer, de 15-jarige Aram Chalmet uit Bornem leverde een puike prestatie. Hij arriveerde om 19.08 uur.

Willen we alleen nog even weten hoeveel van die 529 Nederlanders vrouw was, en hoeveel van die Nederlandse vrouwen de tocht tot een goed einde gebracht heeft.... Toch meisjes?!?Rumi schreef:en de Nederlanders (529)

K*T, ik wist niet dat er verschillende DOTO medailles waren, dus eigenlijk moet ik nog een keerMej. Ooievaar schreef:Zo, ook ik ben genoeg uit mijn comateuze staat ontwaakt, om m’n verhaal te doen......... "Ow, dat is wel gezellig. Zou ik misschien dan toch, nog een keer om het af te leren? En dat kroontje van Nollie was ook wel erg mooi", schiet het opeens door m'n hoofd![]()
AAAAARRRRRRGGGGGHHHH! #-o ](*,) ](*,)

De Keet heeft ondertussen zijn foto's van de DoTo ook online staan. Ze zijn te vinden op Ipernity (zoals gewoonlijk): http://www.ipernity.com/doc/robkeetlaer/album/247002. En daar zit dan nog een foto bij van twee dames...Voy con Dios schreef:Zo hee, wat een leuke foto's Kurt!
(De Keet had dit jaar behoorlijk gescoord met zijn gezelschap zie ik!)

Yep!Sunny schreef:Willen we alleen nog even weten hoeveel van die 529 Nederlanders vrouw was, en hoeveel van die Nederlandse vrouwen de tocht tot een goed einde gebracht heeft.... Toch meisjes?!?Rumi schreef:en de Nederlanders (529)

Eigenlijk is het een toeval dat die foto ertussen zit, want ik kende die helemaal niet.Voy con Dios schreef:Zo hee, wat een leuke foto's Kurt!

Ja, die schone dame was mij ook op gevallen.Bernard schreef:Eigenlijk is het een toeval dat die foto ertussen zit, want ik kende die helemaal niet.Voy con Dios schreef:Zo hee, wat een leuke foto's Kurt!
Maar ik ben helemaal niet kieskeurig bij het maken van mijn foto's, elk Nederlands accent kan een mogelijke w4w'er zijn/worden, een leuk t-shirt of andere opvalligheid was voldoende om gekiekt te worden.

Sorry maar ik let nooit op schoenen van mensen. Dat is meer een vrouwen ding.Bernard schreef:Ik vind het zelfs raar dat er niemand iets geschreven heeft over mijn foto van een wandelaar die aan het 75 km punt op blote voeten passeerde.

kiss-miss? vijfhuizen? =P~Ben schreef:Ja, die schone dame was mij ook op gevallen.Bernard schreef:Eigenlijk is het een toeval dat die foto ertussen zit, want ik kende die helemaal niet.Voy con Dios schreef:Zo hee, wat een leuke foto's Kurt!
Maar ik ben helemaal niet kieskeurig bij het maken van mijn foto's, elk Nederlands accent kan een mogelijke w4w'er zijn/worden, een leuk t-shirt of andere opvalligheid was voldoende om gekiekt te worden.
De kiss-miss voor de feestweek van Vijfhuizen, Constance, mag er overigens ook zijn.

Tja. Da's het eerste waar Rob K om vroeg bij binnenkomst na afloop van de eerste KM Vijfhuizen zo'n 6 jaar geleden.Otto schreef:kiss-miss? vijfhuizen? =P~Ben schreef:Ja, die schone dame was mij ook op gevallen.Bernard schreef:Eigenlijk is het een toeval dat die foto ertussen zit, want ik kende die helemaal niet.Voy con Dios schreef:Zo hee, wat een leuke foto's Kurt!
De kiss-miss voor de feestweek van Vijfhuizen, Constance, mag er overigens ook zijn.

Het was ook Puur(s) toeval dat ik met betreffende dame een stuk opgelopen heb, ik had (rond km 12) een enkel vraagje en het werden ongeveer 65 km...Bernard schreef:Eigenlijk is het een toeval dat die foto ertussen zit, want ik kende die helemaal niet.
1) Wanneer/waar ben jij haar dan tegengekomen? Of was het alleen de foto?Ben schreef:Ja, die schone dame was mij ook op gevallen.
Jaaaah, daarom blijven de kenners wachten, ook al zijn ze een (paar) uur eerder al aan de meet gekomen. Degenen die aldaar wonen gaan misschien even naar huis, maar komen toch weer even terug.Otto schreef:kiss-miss? vijfhuizen? =P~
Nou moet je me niet allerlei dingen in de mond/op het gezicht leggen he! Ik heb er wel naar gevraagd bij die eerste editie, inderdaad ja, maar daar bleef het dan ook bij. [-XBen schreef: Tja. Da's het eerste waar Rob K om vroeg bij binnenkomst na afloop van de eerste KM Vijfhuizen zo'n 6 jaar geleden.
Ik geloof echter niet dat de miss toen al in de feesttent aanwezig was.
In dit album de verbaasde blik van Rob toen bleek dat er niets te kissen viel.