Al jaren een traditie in huize LDW.
Doen we dan ook met ons vieren.
Samen 20 of 25 km en dan lekker even de stad in.
Vast een beetje acclimatiseren.
Moderators: Moderators, Beheerders

Doet hopelijk geen pijnRob Mans schreef:Er is zondag wat tussen gekomen, dus ga ik niet de Kolpingmars lopen.

Was voor mij ook altijd de traditionele afsluiter.LDW schreef:De afsluitende wandeling vóór 'Nijmegen''
Al jaren een traditie in huize LDW.
Doen we dan ook met ons vieren.
Samen 20 of 25 km en dan lekker even de stad in.
Vast een beetje acclimatiseren.

durf het niet te zeggen loop altijd achter de rest aanRob Mans schreef: Zag al wel dat de Nijmeegse 4-daagse op 1 van de dagen door dat gebied zal gaan

silvertownwalker schreef:Ben het helemaal met Rob Mans eens. Een fantasieloos 25 km parcours; slecht gepijld, summiere beschrijving. een wandelroute gaat niet grotendeels langs doorgaande wegen. Bovendien beloven ze in LWP een IVV-stempel; blijken ze helemaal niet te zijn aangesloten bij IVV. De bondskorting werd niet verleend i.v.m. goed doel: dit is prima, maar vermeld dat dan in de informatie.
Een tocht om voorlopig niet meer naar toe te gaan.

Ruud ik ben het met je eens, Kerkdorpentocht vorig jaar gewandeld. Route prachtig, goed gepijld, goede verzorging!Ruud schreef:In het vervolg naar de Kerkdorpentocht in Wijchen gaan.
Goed gepijld , 6 rustposten onderweg op de 30 km en een fantastische finish lokatie op de markt in Wijchen.
Falke sokken in de aanbieding 3 halen 2 betalen.
Als laatste ook nog een leuke route