Dat is wel een hele geruststelling dat we gewoon langs Zaal Verploegen komenRuud schreef:Ben weer ff online.Sunny schreef:Oh ja.... nu zie ik waar het precies is. Maar komen we dan nog wel langs Zaal Verploegen denk je? Dat we bij het Jeugdhuis linksaf de Schoenaker op gaan... Of zouden we na de militaire rust rechtsaf de Randweg Noord op gaan en dan meteen linksaf de Schoenaker op? (En dan niet meer door de Veenhof en niet meer langs Verploegen? Kan het me bijna niet voorstellen....)Ruud schreef:en niet te vergeten het eerste stuk MEER RUIMTE.Barthuz schreef:Korter?!Sunny schreef:Ik heb het even op de kaart bekeken en volgens mij is het korter!En we hoeven ook niet meer te klimmen....
Bovendien (en da's wel het belangrijkste!) komen onze vriendinnetje Babs-rust in Wijchen en tante Wilma/ome Wim-rust in Beuningen hierdoor niet in gevaar
Dat halen we toch wel ergens anders weer in?!
Trouwens, ook hier moet je klimmen.![]()
De route gaat hier ook over de snelweg heen
Wees gerust we komen gewoon langs Verploegen daarna rechts langs jeugdhonk Woesink en meteen links de rijksweg op.
Vierdaagseroute op dag twee bij Wijchen anders
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Jacob
Re: Vierdaagseroute op dag twee bij Wijchen anders
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
En als het naar beneden looptSunny schreef:Alles wat niet plat rechtdoor is, is klimmen!langehalen schreef:Viaduct is blijkbaar ook klimmen.De Haagse Règâh schreef:limmen op dag 2?Heb ik de vorige 10 keer iets gemist?
![]()
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- bahkos
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 45
- Kilometers gelopen: x
- Aantal N4D volbracht: 8
- Kennedymarsen volbracht: 16
- 100+ wandelingen: 7
- Merk wandelschoenen: Asics
- Contacteer:
Dan heet het afdalen en dat doen we tegenwoordig achterstevoren.langehalen schreef:En als het naar beneden looptSunny schreef:Alles wat niet plat rechtdoor is, is klimmen!langehalen schreef:Viaduct is blijkbaar ook klimmen.De Haagse Règâh schreef:limmen op dag 2?Heb ik de vorige 10 keer iets gemist?
![]()
- johnnywalker
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
In de politiek zouden ze dat dan negatief klimmen noemen.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Bill de oud naut

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Waar is zaal verploegen? volgens mij is het langer als een week geleden en dan wit ik ut nie meer
Laatst gewijzigd door Bill de oud naut op 28 jun 2011, 06:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
Zit het ff op Google maps te bekijken maar zat de tent van Jaap niet in de Woeziksestraat? Na de kruising met de Schoenaker?
Die moet dan verkassen of wij moeten eerst even een stukkie doorlopen.
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Nee hoor, Jaap kan blijven zitten waar hij zat. Hij zat namelijk in dat parkje in de hoek van de Hoefsestraat en Randweg Noord. En da's nog vóór Zaal Verploegen.De Haagse Règâh schreef:Zit het ff op Google maps te bekijken maar zat de tent van Jaap niet in de Woeziksestraat? Na de kruising met de Schoenaker?
- De Haagse Règâh

- Contacteer:
Gek, die locatie kan ik mij niet visualiseren. Er staat mij dat hij over het kruispunt van Woeziksestraat en Schoenaker aan de rechterkant op een veldje stond waar vorig jaar ineens een nieuw gebouw stond. Zal wel aan mij liggen dan...Sunny schreef:Nee hoor, Jaap kan blijven zitten waar hij zat. Hij zat namelijk in dat parkje in de hoek van de Hoefsestraat en Randweg Noord. En da's nog vóór Zaal Verploegen.De Haagse Règâh schreef:Zit het ff op Google maps te bekijken maar zat de tent van Jaap niet in de Woeziksestraat? Na de kruising met de Schoenaker?
Chuck Yeager
Chuck Yeager
- Sunny

- Contacteer:
Dat punt wat jij bedoelt, dat is waar Maaike stond in het jaar dat zij de verzorging deed (en volgens mij heeft Jaap daar ook één keer gestaan, maar dat weet ik niet meer zeker). Jaap staat al een paar jaar pál tegenover de militaire rust (die zitten in dat parkje). Je bent het centrum van Wijchen doorgeweest, dan ga je de Kasteellaan over, daarna linksaf de Ringlaan op die na het spoor overgaat in de Hoefsestraat, en aan het eind van de Hoefsestraat staat Jaap links op een grasveldje.De Haagse Règâh schreef:Gek, die locatie kan ik mij niet visualiseren. Er staat mij dat hij over het kruispunt van Woeziksestraat en Schoenaker aan de rechterkant op een veldje stond waar vorig jaar ineens een nieuw gebouw stond. Zal wel aan mij liggen dan...
Na Jaap ga je een rotonde over en een gezellig wijkje door. Aan het einde van die straat zit zaal Verploegen links. Met een bocht naar rechts ga je dan richting de Schoenaker. Normaal gingen we daar rechtdoor om de Woeziksestraat te vervolgen (beetje boerderijen en weilanden daar en vorig jaar was daar ook het drama met de controle met de scanners die (weer) niet werkten), maar nu gaan we dus linksaf de Schoenaker op.
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 80
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 25
en dat heeft al 10x de vierdaagse gelopen.De Haagse Règâh schreef:Gek, die locatie kan ik mij niet visualiseren. Er staat mij dat hij over het kruispunt van Woeziksestraat en Schoenaker aan de rechterkant op een veldje stond waar vorig jaar ineens een nieuw gebouw stond. Zal wel aan mij liggen dan...Sunny schreef:Nee hoor, Jaap kan blijven zitten waar hij zat. Hij zat namelijk in dat parkje in de hoek van de Hoefsestraat en Randweg Noord. En da's nog vóór Zaal Verploegen.De Haagse Règâh schreef:Zit het ff op Google maps te bekijken maar zat de tent van Jaap niet in de Woeziksestraat? Na de kruising met de Schoenaker?
Meer op je routekaartje kijken
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
- despier
- W4W WalkKING

- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 16500
- Aantal N4D volbracht: 15¼
- Kennedymarsen volbracht: 100
- 100+ wandelingen: 11
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Brooks
Die straatnamen zeggen me echt helemaal nix, ik loop de meute gewoon achterna....
Nuntius Transmittendus
- De Haagse Règâh

- Contacteer:
En daar kijk eigenlijk nog maar heel weinig op.Ruud schreef:en dat heeft al 10x de vierdaagse gelopen.De Haagse Règâh schreef:Gek, die locatie kan ik mij niet visualiseren. Er staat mij dat hij over het kruispunt van Woeziksestraat en Schoenaker aan de rechterkant op een veldje stond waar vorig jaar ineens een nieuw gebouw stond. Zal wel aan mij liggen dan...Sunny schreef:Nee hoor, Jaap kan blijven zitten waar hij zat. Hij zat namelijk in dat parkje in de hoek van de Hoefsestraat en Randweg Noord. En da's nog vóór Zaal Verploegen.De Haagse Règâh schreef:Zit het ff op Google maps te bekijken maar zat de tent van Jaap niet in de Woeziksestraat? Na de kruising met de Schoenaker?
Die moet dan verkassen of wij moeten eerst even een stukkie doorlopen.![]()
Meer op je routekaartje kijken
Chuck Yeager
Chuck Yeager
- Sunny

- Contacteer:
Nou dat doe ik normaal natuurlijk ook, maar omdat ik uit Wijchen kom ben ik daar wel wat bekender dan in bijv Elst, Malden of Mook. Daar zou ik zo snel ook geen straatnamen weten. Bovendien was Maarten aan het kijken op Google Maps, dus om daar wat duidelijker te krijgen hoe we lopen heb ik de straatnamen erbij gezet.despier schreef:Die straatnamen zeggen me echt helemaal nix, ik loop de meute gewoon achterna....
Verder loop ik ook zoveel mogelijk achter de meute aan. Voor zover er nog sprake van "meute" is natuurlijk op het moment dat ik eindelijk eens een keer voorbij kom hobbelen....
- Barthuz
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 39
- Loopnummer 2025: 50-H-647
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 9
- Volgende wandeltocht: Vierdaagse 2011 2011
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: NB
- Contacteer:
DIT is Klimmen!Sunny schreef:Alles wat niet plat rechtdoor is, is klimmen!langehalen schreef:Viaduct is blijkbaar ook klimmen.De Haagse Règâh schreef:limmen op dag 2?Heb ik de vorige 10 keer iets gemist?
![]()

Learn from your defeats, celebrate your victories
- Auto gaat sneller
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0,0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: MBT/LOWA
Kleine aanpassingen op Vierdaagse-parcoursenDe dagparcoursen van de 95ste Vierdaagse blijven op twee kleine aanpassingen op de tweede en derde dag na, ongewijzigd ten opzichte van 2010.
Op de Dag van Wijchen (tweede marsdag, woensdag 20 juli) is de route tussen Wijchen en Beuningen ietsje ingekort. De deelnemers verlaten Wijchen-Noord via de Schoenaker en gaan dan op de eerste rotonde de 22e straat Bijsterhuizen in om vervolgens via de Wilhelminalaan naar Beuningen te lopen. De Woeziksestraat en de Mulderskamp worden overgeslagen.
Net als in 2010 komen op de tweede dag, op uitdrukkelijk verzoek van de gemeente Wijchen, alle afstanden over de Markt in Wijchen. Organisatie, gemeente en politie hebben maatregelen achter de hand voor het geval zich ernstige opstoppingen voordoen.
De 50-km lopers krijgen op de derde dag (Dag van Groesbeek) in de lus door Ottersum te maken met een kleine aanpassing. Zij lopen daar 700 meter meer, waarmee het totaal in de hele Vierdaagse uitkomt op 199 km. Op deze afstand gaan de deelnemers die dag van de Aaldonksestraat de Moerasweg in en dan via de Armenbosweg en Langehorst over de Leembaan verder richting Bredeweg.
Op de Dag van Wijchen (tweede marsdag, woensdag 20 juli) is de route tussen Wijchen en Beuningen ietsje ingekort. De deelnemers verlaten Wijchen-Noord via de Schoenaker en gaan dan op de eerste rotonde de 22e straat Bijsterhuizen in om vervolgens via de Wilhelminalaan naar Beuningen te lopen. De Woeziksestraat en de Mulderskamp worden overgeslagen.
Net als in 2010 komen op de tweede dag, op uitdrukkelijk verzoek van de gemeente Wijchen, alle afstanden over de Markt in Wijchen. Organisatie, gemeente en politie hebben maatregelen achter de hand voor het geval zich ernstige opstoppingen voordoen.
De 50-km lopers krijgen op de derde dag (Dag van Groesbeek) in de lus door Ottersum te maken met een kleine aanpassing. Zij lopen daar 700 meter meer, waarmee het totaal in de hele Vierdaagse uitkomt op 199 km. Op deze afstand gaan de deelnemers die dag van de Aaldonksestraat de Moerasweg in en dan via de Armenbosweg en Langehorst over de Leembaan verder richting Bredeweg.