Suggesties van google: geen resultaten.Voy con Dios schreef:Leuk stukkie Eduard! "Retrieverblik"....
Na 27,5 jaar Retrievers te hebben gehad weet ik precies hoe die blik eruit ziet.
Moderators: Moderators, Beheerders

Suggesties van google: geen resultaten.Voy con Dios schreef:Leuk stukkie Eduard! "Retrieverblik"....

Eduard kennende zie ik het gewoon voor meCornelia schreef:Suggesties van google: geen resultaten.Voy con Dios schreef:Leuk stukkie Eduard! "Retrieverblik"....
Na 27,5 jaar Retrievers te hebben gehad weet ik precies hoe die blik eruit ziet.

Genieten van je story, samen met de EO-nazorg collega's.Bernard_dT schreef:Voor wat harde data: zie mijn wandelblog.
De rest moet nog volgen ....

En dat is nu gebeurd. Zie hier.Bernard_dT schreef:Voor wat harde data: zie mijn wandelblog.

Oohhh, .... zit je stiekem al mee te lezen, nog voordat ik het 'officiëel' heb gepubliceerd ?????Voy con Dios schreef:Genieten van je story, samen met de EO-nazorg collega's.Bernard_dT schreef:Voor wat harde data: zie mijn wandelblog.
Voor het woord "wraak" zien zij liever "revanche" of "herkansing". Ze snappen van een KM nog niet veel, laat staan van het gevoel wat je ervaart wanneer je eens moet opgeven. Was ook niet uit te leggen. Opmerkingen als "maar dan loop je dus een heel stuk in het donker!" blijven maar komen.

je fanklup kan niet meer wachtenBernard_dT schreef:Oohhh, .... zit je stiekem al mee te lezen, nog voordat ik het 'officiëel' heb gepubliceerd ?????Voy con Dios schreef:Genieten van je story, samen met de EO-nazorg collega's.Bernard_dT schreef:Voor wat harde data: zie mijn wandelblog.
Voor het woord "wraak" zien zij liever "revanche" of "herkansing". Ze snappen van een KM nog niet veel, laat staan van het gevoel wat je ervaart wanneer je eens moet opgeven. Was ook niet uit te leggen. Opmerkingen als "maar dan loop je dus een heel stuk in het donker!" blijven maar komen.![]()
Berhard,Bernard_dT schreef:Ook jij proficiat. Jammer dat ik je niet heb getroffen. ('k Wist ook niet dat je liep.) CY in Hilversum.Sandra schreef:Voor alle lopers van harte gefeliciteerd.
Toppie gedaan op deze zwaarste KM van het nieuwe wandelseizoen.
Pfff, ook ik heb deze pitttige tocht gehaald.
Om 15.30 uur mocht ik de oorkonde in ontvangst nemen.
Ik was niet de enige die deze tocht als pitttig bestempelde.
Ook oud gedienden die meerdere KM's hebben gelopen geven aan dat dit één van de zwaartse is.
Zeker het laatste gedeelte niet te onderscahten.
Maar het is een moooie tocht met veel gezellige mensen onderweg.
Nu één kleine blaar en stramme spieren.