Fijne vent die Galama. Gelukkig heeft het CIB wel zijn/haar verstand op de juiste plek zitten.NHD 070709 schreef: Viroloog: 'Geen Vierdaagse'
De Nijmeegse viroloog Joep Galama heeft twijfels over het laten doorgaan van de Vierdaagse. Galama: 'Het is een geweldige bron oor de echte introdyuctie van het Meciaanse griepvirus in Nederland.' Galama zegt dat de hele wereld samenkomt in Nijmegen. "Deelnemers slapen in kleine ruimtes bij elkaar. De mensen lopen hutjemutje in de file. Het overspringen van het virus houd je niet tegen, aldus Galama. Het negatieve advies is overgebracht aan het landelijke Centrum Ingectieziektenbestrijding (CIB) van het RIVM, maar dat ziet geen reden de Vierdaagse af te gelasten.
Mexiaanse griep van invloed op 4D
Moderators: Moderators, Beheerders
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
Re: De Gelderlander.
Nu ook in het Noord Hollands Dagblad een stukje ophef:
- De Haagse Règâh
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Nou ja, de man heeft wel een punt natuurlijk.Maaike schreef:Nu ook in het Noord Hollands Dagblad een stukje ophef:
Fijne vent die Galama. Gelukkig heeft het CIB wel zijn/haar verstand op de juiste plek zitten.NHD 070709 schreef: Viroloog: 'Geen Vierdaagse'
De Nijmeegse viroloog Joep Galama heeft twijfels over het laten doorgaan van de Vierdaagse. Galama: 'Het is een geweldige bron oor de echte introdyuctie van het Meciaanse griepvirus in Nederland.' Galama zegt dat de hele wereld samenkomt in Nijmegen. "Deelnemers slapen in kleine ruimtes bij elkaar. De mensen lopen hutjemutje in de file. Het overspringen van het virus houd je niet tegen, aldus Galama. Het negatieve advies is overgebracht aan het landelijke Centrum Ingectieziektenbestrijding (CIB) van het RIVM, maar dat ziet geen reden de Vierdaagse af te gelasten.
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

Kunnen ze voortaan ook alle concerten, voetbalwedstrijden etc. etc. opheffen. Deze man zit te wachten op stukje media-aandacht. Hij heeft het gekregen. En nu moet ie weer fijn de komende drie weken zijn muiltje houden....De Haagse Règâh schreef:Nou ja, de man heeft wel een punt natuurlijk.Maaike schreef:Nu ook in het Noord Hollands Dagblad een stukje ophef:
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
Re: Mexiaanse griep van invloed op 4D
Ik betwijfel of de Nijmeegse viroloog Joep van Galama werkzaam is bij het RIVM.
Dit Nederlerlandse overheidsinstituut verzorgt informatie,monitoring en wetenschappelijk onderbouwing van het volksgezondsbeleid.
Het is komkommertijd in de media te pas en onpas worden door de media zgn deskundigen geraadpleegd.
M.i is dit hier ook het geval.Een journalist in Nijmegen gaat een viroloog in Nijmegen raadplegen in plaats van het RIVM.
Ik rangschik dit onder paniek zaaien,waar een deel van de media in Nijmegen zich aan schuldig maakt.
Dit Nederlerlandse overheidsinstituut verzorgt informatie,monitoring en wetenschappelijk onderbouwing van het volksgezondsbeleid.
Het is komkommertijd in de media te pas en onpas worden door de media zgn deskundigen geraadpleegd.
M.i is dit hier ook het geval.Een journalist in Nijmegen gaat een viroloog in Nijmegen raadplegen in plaats van het RIVM.
Ik rangschik dit onder paniek zaaien,waar een deel van de media in Nijmegen zich aan schuldig maakt.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- Maas
- siteadmin

- Leeftijd: 50
- Loopnummer 2025: 007
- Kilometers gelopen: 290
- Aantal N4D volbracht: 10
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Maaike schreef:Kunnen ze voortaan ook alle concerten, voetbalwedstrijden etc. etc. opheffen. Deze man zit te wachten op stukje media-aandacht. Hij heeft het gekregen. En nu moet ie weer fijn de komende drie weken zijn muiltje houden....
Slik... ik stond afgelopen zaterdag met 40000 vriendjes een paar uur te dansen. Daarvan kwamen er 10000 uit het buitenland.
= Verwarrend eenvoudig=
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

Maas schreef:Slik... ik stond afgelopen zaterdag met 40000 vriendjes een paar uur te dansen. Daarvan kwamen er 10000 uit het buitenland.
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Shit ... en ik wou je nog wel op BM een hele dikke kus geven.Maas schreef:Maaike schreef:
Kunnen ze voortaan ook alle concerten, voetbalwedstrijden etc. etc. opheffen. Deze man zit te wachten op stukje media-aandacht. Hij heeft het gekregen. En nu moet ie weer fijn de komende drie weken zijn muiltje houden....
Slik... ik stond afgelopen zaterdag met 40000 vriendjes een paar uur te dansen. Daarvan kwamen er 10000 uit het buitenland.
Dat gaat nu natuurlijk niet door ... [-X
Alleen, maar niet eenzaam
- Maas
- siteadmin

- Leeftijd: 50
- Loopnummer 2025: 007
- Kilometers gelopen: 290
- Aantal N4D volbracht: 10
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Danyell schreef:Shit ... en ik wou je nog wel op BM een hele dikke kus geven.Maas schreef:Maaike schreef:
Kunnen ze voortaan ook alle concerten, voetbalwedstrijden etc. etc. opheffen. Deze man zit te wachten op stukje media-aandacht. Hij heeft het gekregen. En nu moet ie weer fijn de komende drie weken zijn muiltje houden....
Dat gaat nu natuurlijk niet door ... [-X

= Verwarrend eenvoudig=
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Maas schreef:

Ook al neem je een dokterattest mee ... dan nòg krijg je geen kus van me als je zo'n kop trekt!

Alleen, maar niet eenzaam
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Wat moet zo'n ouwe dibbes in 020-ZO op een danceparty?Maas schreef:Maaike schreef:Kunnen ze voortaan ook alle concerten, voetbalwedstrijden etc. etc. opheffen. Deze man zit te wachten op stukje media-aandacht. Hij heeft het gekregen. En nu moet ie weer fijn de komende drie weken zijn muiltje houden....
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
Soms willen mensen eeuwig jong blijven.langehalen-snelthuis schreef:Wat moet zo'n ouwe dibbes in 020-ZO op een danceparty?Maas schreef:Maaike schreef:Kunnen ze voortaan ook alle concerten, voetbalwedstrijden etc. etc. opheffen. Deze man zit te wachten op stukje media-aandacht. Hij heeft het gekregen. En nu moet ie weer fijn de komende drie weken zijn muiltje houden....
In Amsterdam raken ze niet zo gauw in paniek van de Mexicaanse griep als in Nijmegen.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Laat ie daar dan lekker mee gaan spelenDe Haagse Règâh schreef:Nou ja, de man heeft wel een punt natuurlijk.Maaike schreef:Nu ook in het Noord Hollands Dagblad een stukje ophef:
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Bosso

- Leeftijd: 61
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
De Haagse Règâh schreef:
Nou ja, de man heeft wel een punt natuurlijk.
Laat 'm dan een dag op die gaan punt zitten, dan heeft ie wel wat anders aan zijn hoofd dan ons lastigvallen met z'n paniekzaaierij.
Bosso.
Laatst gewijzigd door Bosso op 07 jul 2009, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Zijn wij dan met z'n allen niet die fitte mensen, die niet zo vatbaar zijn voor mexicaanse dingesen?
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Dennis
- W4W Freak

- Leeftijd: 57
- Aantal N4D volbracht: 16
- Merk wandelschoenen: Lowa
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4352 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;
De auto is een onmisbaar hulpmiddel bij het zoeken naar een parkeerplaats.