Nou en of! De rode lantaarn is van mij...... (en ik ben van plan hem nog wel een tijdje te houden! Hij is zo leuheuk!Gery schreef:en en is het gelukt...

Moderators: Moderators, Beheerders

Nou en of! De rode lantaarn is van mij...... (en ik ben van plan hem nog wel een tijdje te houden! Hij is zo leuheuk!Gery schreef:en en is het gelukt...

Egggg nie....Sunny schreef:Nou en of! De rode lantaarn is van mij...... ( en ik ben van plan hem nog wel een tijdje te houden! Hij is zo leuheuk!Gery schreef:en en is het gelukt...)

En dat terwijl ik eg de laatse was, maar ik had gesteggeld zijden de meiden.Burberany schreef:Egggg nie....Sunny schreef:Nou en of! De rode lantaarn is van mij...... ( en ik ben van plan hem nog wel een tijdje te houden! Hij is zo leuheuk!Gery schreef:en en is het gelukt...)
Omdat ik nou gisteren een PR had op de 40, wil dat nog niet zeggen dat ik niet de langzaamste ben![]()
Alleen als Maarten in Overveen 40 km naast je loopt, dan.... oké, dan... nou ja, dan zal ik weer proberen om nogmaals een PR te vestigen, maar andersssssss
dan zal ik toch als laatste binnenkomen![]()
![]()
![]()

Beetje omlopen ja om je openluchtschoenen te halen...Bill de oud naut schreef:En dat terwijl ik eg de laatse was, maar ik had gesteggeld zijden de meiden.![]()
![]()
![]()

:^o Dus echt de allerlaatste, maar we waren allemaal voor sluitingstijd binnen.Maaike schreef:Beetje omlopen ja om je openluchtschoenen te halen...Bill de oud naut schreef:En dat terwijl ik eg de laatse was, maar ik had gesteggeld zijden de meiden.![]()
![]()
![]()
![]()
En volgens mij waren Sunny en ik precies 17.30 uur binnen.... wat betekent dat jij té laat was.... Helaas....

Nou ... Anders kom je hem volgende week zaterdag op rechtmatige wijze ´veroveren´.... ?Bill de oud naut schreef::^o Dus echt de allerlaatste, maar we waren allemaal voor sluitingstijd binnen.Maaike schreef:Beetje omlopen ja om je openluchtschoenen te halen...Bill de oud naut schreef:En dat terwijl ik eg de laatse was, maar ik had gesteggeld zijden de meiden.![]()
![]()
![]()
![]()
En volgens mij waren Sunny en ik precies 17.30 uur binnen.... wat betekent dat jij té laat was.... Helaas....![]()

Waarom open ik in vredesnaam een topic over een rode lantaarn? Alsof ik ooit kans maak om dat ding in mijn bezit te krijgen.....Burberany schreef:Egggg nie....Sunny schreef:Nou en of! De rode lantaarn is van mij...... ( en ik ben van plan hem nog wel een tijdje te houden! Hij is zo leuheuk!Gery schreef:en en is het gelukt...)
Omdat ik nou gisteren een PR had op de 40, wil dat nog niet zeggen dat ik niet de langzaamste ben![]()
Alleen als Maarten in Overveen 40 km naast je loopt, dan.... oké, dan... nou ja, dan zal ik weer proberen om nogmaals een PR te vestigen, maar andersssssss
![]()
![]()
Volgens mij heb jij al een paar jaar lang last van een heel erg hardnekkig virus in juliDe Haagse Règâh schreef: Zie ik zo bleek soms dat ik ooit buiten de grenzen van Den Haag kom voor een wandeltoggie?

En Regah, kom je morgen in Overveen nog een poging doen om de schattige rode lantaarn te veroveren?Burberany schreef:Egggg nie....Sunny schreef:Nou en of! De rode lantaarn is van mij...... ( en ik ben van plan hem nog wel een tijdje te houden! Hij is zo leuheuk!Gery schreef:en en is het gelukt...)
![]()
![]()

Helaas, helaas. Heb morgen andere bezigheden. Kan een lunch aangeboden door mijn moeder vanwege de verjaardag (die is eigenlijk vandaag) van wijlen mijn vader toch niet weigeren?Burberany schreef: En Regah, kom je morgen in Overveen nog een poging doen om de schattige rode lantaarn te veroveren?
Mooi tochie om in de achterhoede mee te lopen, wij lopen zo'n dag hardstikke snel, verstigen iedere tocht van de WS78 een PR.

Ik kwam 's morgens op de parkeerplaats Voetvrouw al tegen maar om de rode lantaarn over te dragen voordat er maar 1 meter gelopen was stuite mij tegen de borst. Toen ik bij Hoek van Holland op het puntje van de pier Bert aantrof vond ik het wel een mooie plek en gelegenheid om de lantaarn over te dragen.Bertvos schreef:Ik kwam vandaag als laatste W4W-er binnen bij de Kilometervretermars in Maassluis en ik heb de Rode Lantaarn gekregen. (50 km)
Geen paniek, ik zal goed zorgen voor de rode lantaarn. Ik denk dat Ben de overdrachtsfoto op het forum zet.
Komende tochten zijn: 21 maart WS78 te Maarn (uitreiking beker 10 WS78-tochten 2008/2009), 28 maart RS80 te Bleiswijk of het voorlopen van Omloop Krimpenerwaard te Gouda en 4 april WZ-wandeldag te Schoonhoven. Waarschijnlijk zijn er in Maarn en/of Bleiswijk genoeg wandelaars om de lantaarn over te dragen.

Lekker he? Dat slobberaartje daar op de pier.Ben schreef:Ik kwam 's morgens op de parkeerplaats Voetvrouw al tegen maar om de rode lantaarn over te dragen voordat er maar 1 meter gelopen was stuite mij tegen de borst. Toen ik bij Hoek van Holland op het puntje van de pier Bert aantrof vond ik het wel een mooie plek en gelegenheid om de lantaarn over te dragen.Bertvos schreef:Ik kwam vandaag als laatste W4W-er binnen bij de Kilometervretermars in Maassluis en ik heb de Rode Lantaarn gekregen. (50 km)
Geen paniek, ik zal goed zorgen voor de rode lantaarn. Ik denk dat Ben de overdrachtsfoto op het forum zet.
Komende tochten zijn: 21 maart WS78 te Maarn (uitreiking beker 10 WS78-tochten 2008/2009), 28 maart RS80 te Bleiswijk of het voorlopen van Omloop Krimpenerwaard te Gouda en 4 april WZ-wandeldag te Schoonhoven. Waarschijnlijk zijn er in Maarn en/of Bleiswijk genoeg wandelaars om de lantaarn over te dragen.
Voor zover ik weet was Bert inderdaad de laatste W4Wer die finishte maar hij was maar iets later dan ons binnen terwijl wij maar 40km gelopen hebben.
In Maarn is er weer de mogelijkheid de felbegeerde rode lantaarn in de wacht te slepen. Als Gery een beetje haar best doet is ie weer terug in de familie.![]()
Als je hem 3x achter elkaar "wint" mag je hem dan houden?