De Haagse Régâh schreef:johnnywalker schreef:Marco schreef:De Haagse Régâh schreef:johnnywalker schreef:
Er is blijkbaar bereidheid tot medewerking, klasse!!! Ik zal de verkeerde opsturen.
Geachte heer ter Haar,
In antwoord op uw vraag het volgende. U kunt ons de verkeerde medaille toezenden. Kunt u ook een kopie van deze e-mailwisseling bij de medaille in de envelop doen?
Zodra we de medaille ontvangen hebben, sturen we u de juiste toe.
Stichting DE 4DAAGSE
Postbus 1296
6501 BG Nijmegen
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stichting DE 4DAAGSE
www.4daagse.nl
Goh, en dit allemaal nav mijn bewering dat de 11 exact hetzelfde zou zijn als de 25.....
Ik jaag de KNBLO op kosten, wie weet hoeveel mensen nu hun 25 terug gaan sturen.

...en daarom krijg jij voor straf de verkeerde medaille van johnnywalker als je ooit voor de 25e keer de vierdaagse uitloopt...

En dat zou zo maar kunnen. Ik heb de oude opgestuurd en vandaag zat de nieuwe bij de post. Nu wel één met een kroontje dat zowel van voren als van achteren bol is. Toch wel goed volk daar van de organisatie!
Ik ben weer helemaal blij

Maar hoe zit het nou met de emotionele waarde Jan? Jij stuurd dus zomaar even het kruis die jij bij je 25ste keer lopen verdient hebt op en ontvangt via de post een andere.
Dè enige èchte tastbare herinnering aan die 25ste keer is nu terug in handen van de organisatie......
Maak je geen zorgen Maarten, ik ben slechts zeer zelden emotioneel geroerd en aan een medaille hecht ik al helemaal niet, wel aan de prestatie, maar niet aan het fysieke stuk blik, ik heb er een mooie nieuwe voor terug en dat vind ik prima. En had ik geen nieuwe gekregen had ik er ook niet van wakker gelegen want dan had ik altijd de elfde nog om de cijfers vanaf 25 op te spelden. Die was toch al identiek aan degene die ik heb teruggestuurd.
Ik heb één keer wel gebaald toen ik een medaille kwijt was, dat was na de eerste keer. Ik had vreselijk afgezien, als militair in peloton met bepakking, helemaal stuk. Vrijdagavond toch mijzelf met de rest meegesleept naar de stad om het volbrengen te vieren en toen ben ik ergens in de drukte mijn kruis kwijtgeraakt. Het lintje hing er nog wel, maar het kruis was eraf. Toen had ik er zo de ziekte in dat ik gelijk naar de bus ben gestrompeld, naar Heumensoord ben gereden en met kleren en al in m'n bed ben geduveld. Ik heb naderhand wel een nieuw kruis opgestuurd gekregen. (moest ik wel voor betalen, maar dat vond ik geen probleem)