heeft ie weer een mooi zilveren kruisjeJan Woordes schreef:Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
Tijdens de vakantie is mijn schoonloeder in huis geweest om een bloemetje neer te zetten, zou ze dan toch.........De buurvrouw heeft toen de poezen verzorgd maar zij staat buiten alle verdenking!
Beloning in beeld
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
-
Marco
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Er gaat niks boven je eigen zuurverdiende kruis, ook al is ie dan zwart.Marco schreef:heeft ie weer een mooi zilveren kruisjeJan Woordes schreef:Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
Tijdens de vakantie is mijn schoonloeder in huis geweest om een bloemetje neer te zetten, zou ze dan toch.........De buurvrouw heeft toen de poezen verzorgd maar zij staat buiten alle verdenking!
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
-
Marco
Blijft inderdaad wel een 'kopie' van het origineel, met minder emotionele waarde enzo.Bill de oud naut schreef:Er gaat niks boven je eigen zuurverdiende kruis, ook al is ie dan zwart.Marco schreef:heeft ie weer een mooi zilveren kruisjeJan Woordes schreef:Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
![]()
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Idd,overhoop dat Régâh house.Marco schreef:Blijft inderdaad wel een 'kopie' van het origineel, met minder emotionele waarde enzo.Bill de oud naut schreef:Er gaat niks boven je eigen zuurverdiende kruis, ook al is ie dan zwart.Marco schreef:heeft ie weer een mooi zilveren kruisjeJan Woordes schreef:Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
![]()
Facta non verba.
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Kan ie gelijk ff schoonschippen.Ed schreef:Idd,overhoop dat Régâh house.Marco schreef:Blijft inderdaad wel een 'kopie' van het origineel, met minder emotionele waarde enzo.Bill de oud naut schreef:Er gaat niks boven je eigen zuurverdiende kruis, ook al is ie dan zwart.Marco schreef:heeft ie weer een mooi zilveren kruisjeJan Woordes schreef:Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
![]()
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
Ik ben in December verhuist! Dan is het toch zeker nog niet nodig om schoon te maken?Bill de oud naut schreef:Kan ie gelijk ff schoonschippen.Ed schreef:Idd,overhoop dat Régâh house.Marco schreef:Blijft inderdaad wel een 'kopie' van het origineel, met minder emotionele waarde enzo.Bill de oud naut schreef:Er gaat niks boven je eigen zuurverdiende kruis, ook al is ie dan zwart.Marco schreef:heeft ie weer een mooi zilveren kruisjeJan Woordes schreef:Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
![]()
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Het kan maar gebeurd zijn, als je toch aan het zoeken bent doe je dat er gelijk ff bij, ben je mooi klaar voor de DOTO om hem met Nollie te lopen.De Haagse Régâh schreef:Ik ben in December verhuist! Dan is het toch zeker nog niet nodig om schoon te maken?Bill de oud naut schreef:Kan ie gelijk ff schoonschippen.Ed schreef:Idd,overhoop dat Régâh house.Marco schreef:Blijft inderdaad wel een 'kopie' van het origineel, met minder emotionele waarde enzo.Bill de oud naut schreef:Er gaat niks boven je eigen zuurverdiende kruis, ook al is ie dan zwart.Marco schreef:heeft ie weer een mooi zilveren kruisjeJan Woordes schreef:Maarten,niet zeuren.Even Nijmegen bellen om een nieuwe medaille met cijfer 7 bestellen,natuurlijk tegen betaling.Je bent dan voorlopig af van je zwarte kruis.De Haagse Régâh schreef:Ik ben verdorie mijn kruisje met het zeventje kwijt. Voordat ik op vakantie ging lag het ding nog op de kast in de huiskamer.
![]()
![]()
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 8
- Mood: Vrolijk
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Nog even gekeken voor de zekerheid, maar is krek hetzelfde als mijn gouden kruis medailles.Peter B schreef:Is weinig raars aan....... gewoon het gouden kruis (10) !
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Volgens mij staan ze allemaal in het boekie van de 4-daagse.Sunny schreef:Oh, ok, mysterie opgelost...... (tot nu toe heb ik alleen de nummer 6 en de nummer 25 live van dichtbij goed bekeken). Ik kan op de 4daagse site trouwens heel veel informatie vinden over het Vierdaagsekruis, maar nergens plaatjes.... ook gek?!
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Wel een mooie beschrijving maar geen afbeeldingen"Bill de oud naut schreef:Volgens mij staan ze allemaal in het boekie van de 4-daagse.Sunny schreef:Oh, ok, mysterie opgelost...... (tot nu toe heb ik alleen de nummer 6 en de nummer 25 live van dichtbij goed bekeken). Ik kan op de 4daagse site trouwens heel veel informatie vinden over het Vierdaagsekruis, maar nergens plaatjes.... ook gek?!![]()
http://www.onderscheidingen.nl/nl/index.html
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 78
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 25
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Sunny