Foto's dag van Wijchen
Moderators: Maas, Moderators, Beheerders
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Foto's dag van Wijchen
Leuk! Dankjewel Trudy (en Bertus natuurlijk).Truitje schreef:Nou zal ik dan maar het eerste album plaatsen?
Bertus: https://myalbum.com/album/JRjKCS8kKDht
- joyke

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Aantal N4D volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
het was genieten leuk album ik kijk uit na de volgende album
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Bosso

- Leeftijd: 61
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
Leuke foto's weer! Een aantal bekenden gespot. Ik mis wel een bekend verzamel- en fotopunt in Wijchen waar ze pannenkoeken bakken. Helaas, we zullen het voortaan zonder Oase moeten doen.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Wij (Ype, Eelko, Dirk en ik) hebben een beetje staan treuren op de plek van de Oase. "Das war einmal' en "laten we nou niet zitten zeiken dat het er niet meer is, maar blij zijn met wat we al die jaren hebben gekregen'. Dat soort teksten.Wil1956 schreef:Leuke foto's weer! Een aantal bekenden gespot. Ik mis wel een bekend verzamel- en fotopunt in Wijchen waar ze pannenkoeken bakken. Helaas, we zullen het voortaan zonder Oase moeten doen.
Ook wij missen niet alleen de heerlijke verzorging, maar het ontmoetings- en afspreekpunt.
Nogmaals een diepe buiging voor Carla en Eric!
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Voy con Dios

Ow... en hier zijn wat foto's: https://photos.app.goo.gl/Da8sotjyuqvkjCnD6Voy con Dios schreef:Wij (Ype, Eelko, Dirk en ik) hebben een beetje staan treuren op de plek van de Oase. "Das war einmal' en "laten we nou niet zitten zeiken dat het er niet meer is, maar blij zijn met wat we al die jaren hebben gekregen'. Dat soort teksten.Wil1956 schreef:Leuke foto's weer! Een aantal bekenden gespot. Ik mis wel een bekend verzamel- en fotopunt in Wijchen waar ze pannenkoeken bakken. Helaas, we zullen het voortaan zonder Oase moeten doen.
Ook wij missen niet alleen de heerlijke verzorging, maar het ontmoetings- en afspreekpunt.
Nogmaals een diepe buiging voor Carla en Eric!
-
Marc
- W4W Freak

- Leeftijd: 33
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Heel veel
- Volgende wandeltocht: KM Sittard
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Merell
Dag 2 (ehh... 1), de dag van Wijchen.
Eindelijk was het dan zover, een dag extra moeten wachten maar we mogen weer!!! Om half drie ging de wekker. Nadat ik me had aangekleed, ontbeten en alles in de tas had gestopt voor onderweg werd het even na half vier de tijd om naar de bushalte te gaan. De rit verliep goed en even voor vieren kwam ik aan op de Sint Canisiussingel. Na een kleine wandeling kwam ik even na vieren aan op het Vierdaagseplein. Het scannen ging snel en om 04:10 mocht ik zelf op pad. Het was weer geweldig om de studenten langs te kant weer te zien om ons uit te zwaaien. Via de wijken Grootstal en Hatert verliet ik Nijmegen via de Staddijk. Na de A73 (waar auto's en vrachtauto's ons aanmoedigen met getoeter) liep het peleton rechtsaf via een zandpad naar Alverna. Net voor de bebouwde kom van Alverna werd het tijd voor de eerste rust bij OLAT. Koffie, een krentenbol en een banaan.
En kwartiertje later werd het tijd om weer verder te gaan. In Alverna stonden de Neutekrakers natuurlijk weer te spelen op de grote brug over de weg. Na Alverna was Wijchen aan de beurt. Hier bleef ik natuurlijk maar even, want via de campus en de zuidkant van Wijchen (waar Jumbo weer krentenbollen stond uit te delen) verlieten we Wijchen weer even voor het rondje naar Balgoy en Niftrik. Na Balgoy liep ik de dijk op richting Niftrik. De zon scheen al goed, maar het was nog prima te doen qua warmte. In Niftrik de tweede rust: een lekker kopje soep op het Dorpsplein.
Zo'n 20 minuten later was alles op en kon ik weer verder. Bij aankomst in Wijchen kwam de 40 kilometer erbij en even later op de markt de 30. Wijchen was zoals ieder jaar weer fantastisch!!! De Markt, dan de "Magic Mile" en na de spoorwegovergang Woezik. Na Woezik op weg naar Beuningen, maar eest nog een rust bij de KWBN. Vandaag met pasta en water.
Een half uurtje later kon ik weer verder richting Beuningen. Ook hier stond weer veel volk langs de kant om ons aan te moedigen. na Beuningen draaide het wandelpeleton de van Heemstraweg op richting Weurt. Bij binnenkomst in Weurt gingen we dit jaar niet rechtdoor, maar linksaf via de oude kern van Weurt. Wat was dat heerlijk, dit mogen ze wat mij betreft zo houden!! Via de sluis van Weurt ging iedereen links via het fietspad richting Waterkwartier. Hier was wederom veel muziek veel mensen en een lekker ijsje. Nadat ik onder het spoor was doorgelopen werd het tijd voor een rondje Waalkade-Voerweg. Vervolgens de Hertogstraat waar iedereen natuurlijk in het roze was gestoken en de wandelaars werden lekker aangemoedigd. Nog een bocht naar links over het Faberplein en tot slot een bocht naar links. Voor de Oranjesingel werden we nog even opgehouden in verband met kruisend verkeer, maar we mochten vrij snel weer verder. Om 13;20 mocht ik me afmelden voor de eerste dag en kreeg ik de controlekaart voor "dag 3". Het was nog vroeg, dus na een drankje op de Wedren ben ik nog even gaan kijken op het Hertogplein. Leuk om tussen het roze naar de wandelaars te kijken. Daarna werd het weer tijd om naar het gastgezin terug te gaan. Douchen, eten en daarna nog even kijken naar het 4-daagsejournaal. Om half negen werd het tijd om te gaan slapen. Ik viel vrij snel in slaap...
Foto's zijn hier te vinden
Eindelijk was het dan zover, een dag extra moeten wachten maar we mogen weer!!! Om half drie ging de wekker. Nadat ik me had aangekleed, ontbeten en alles in de tas had gestopt voor onderweg werd het even na half vier de tijd om naar de bushalte te gaan. De rit verliep goed en even voor vieren kwam ik aan op de Sint Canisiussingel. Na een kleine wandeling kwam ik even na vieren aan op het Vierdaagseplein. Het scannen ging snel en om 04:10 mocht ik zelf op pad. Het was weer geweldig om de studenten langs te kant weer te zien om ons uit te zwaaien. Via de wijken Grootstal en Hatert verliet ik Nijmegen via de Staddijk. Na de A73 (waar auto's en vrachtauto's ons aanmoedigen met getoeter) liep het peleton rechtsaf via een zandpad naar Alverna. Net voor de bebouwde kom van Alverna werd het tijd voor de eerste rust bij OLAT. Koffie, een krentenbol en een banaan.
En kwartiertje later werd het tijd om weer verder te gaan. In Alverna stonden de Neutekrakers natuurlijk weer te spelen op de grote brug over de weg. Na Alverna was Wijchen aan de beurt. Hier bleef ik natuurlijk maar even, want via de campus en de zuidkant van Wijchen (waar Jumbo weer krentenbollen stond uit te delen) verlieten we Wijchen weer even voor het rondje naar Balgoy en Niftrik. Na Balgoy liep ik de dijk op richting Niftrik. De zon scheen al goed, maar het was nog prima te doen qua warmte. In Niftrik de tweede rust: een lekker kopje soep op het Dorpsplein.
Zo'n 20 minuten later was alles op en kon ik weer verder. Bij aankomst in Wijchen kwam de 40 kilometer erbij en even later op de markt de 30. Wijchen was zoals ieder jaar weer fantastisch!!! De Markt, dan de "Magic Mile" en na de spoorwegovergang Woezik. Na Woezik op weg naar Beuningen, maar eest nog een rust bij de KWBN. Vandaag met pasta en water.
Een half uurtje later kon ik weer verder richting Beuningen. Ook hier stond weer veel volk langs de kant om ons aan te moedigen. na Beuningen draaide het wandelpeleton de van Heemstraweg op richting Weurt. Bij binnenkomst in Weurt gingen we dit jaar niet rechtdoor, maar linksaf via de oude kern van Weurt. Wat was dat heerlijk, dit mogen ze wat mij betreft zo houden!! Via de sluis van Weurt ging iedereen links via het fietspad richting Waterkwartier. Hier was wederom veel muziek veel mensen en een lekker ijsje. Nadat ik onder het spoor was doorgelopen werd het tijd voor een rondje Waalkade-Voerweg. Vervolgens de Hertogstraat waar iedereen natuurlijk in het roze was gestoken en de wandelaars werden lekker aangemoedigd. Nog een bocht naar links over het Faberplein en tot slot een bocht naar links. Voor de Oranjesingel werden we nog even opgehouden in verband met kruisend verkeer, maar we mochten vrij snel weer verder. Om 13;20 mocht ik me afmelden voor de eerste dag en kreeg ik de controlekaart voor "dag 3". Het was nog vroeg, dus na een drankje op de Wedren ben ik nog even gaan kijken op het Hertogplein. Leuk om tussen het roze naar de wandelaars te kijken. Daarna werd het weer tijd om naar het gastgezin terug te gaan. Douchen, eten en daarna nog even kijken naar het 4-daagsejournaal. Om half negen werd het tijd om te gaan slapen. Ik viel vrij snel in slaap...
Foto's zijn hier te vinden
--I'm walking on sunshine...--
- Voy con Dios

Leuk verslag en leuke foto's Marc. Je bent er vandaag lekker vroeg bij. Zit je nog in je Vierdaagse-jetlag?
(Of werk je in de zorg?)
-
Marc
- W4W Freak

- Leeftijd: 33
- Kilometers gelopen: Heel veel
- Volgende wandeltocht: KM Sittard
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Merell
Ik zit in de trein (een dagje weg). Nu heb ik mooi de tijd om dit te plaatsen
.
--I'm walking on sunshine...--
-
Spatoes

- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Mooi verslag en mooie foto's: herbeleving.Marc schreef:Ik zit in de trein (een dagje weg). Nu heb ik mooi de tijd om dit te plaatsen.
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
Leuk om te lezen, het roept weer leuke herinneringen op 
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Aantal N4D volbracht: 6
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Contacteer:
Mijn foto's.
Het station was het station van Boxmeer waar het midden in de nacht opmerkelijk druk was. Drukker dan normaal overdag.

Het station was het station van Boxmeer waar het midden in de nacht opmerkelijk druk was. Drukker dan normaal overdag.

Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Voy con Dios

Leuke foto's Frank!
Het was ook gezellig om - al was het dan maar heel kort - tijdens een andere dag even met je op te lopen.
Het was ook gezellig om - al was het dan maar heel kort - tijdens een andere dag even met je op te lopen.
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 56
- Kilometers gelopen: ??
- Aantal N4D volbracht: eeh
- Volgende wandeltocht: nijmegen!
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Meindle
- Contacteer:
Niet heel veel, maar te vinden op mijn website zoals gewoonlijk