Ontmoetingen op blauwe maandag
Moderators: Maas, Moderators, Beheerders
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 32.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Ontmoetingen op blauwe maandag
Waarschijnlijk ben ik maandag middag wel even te vinden op de Wedren en hoop ik ook alvast wat bekenden te ontmoeten.
En anders hoop ik de wandelaars en/of supporters en/of verzorgers ergens onderweg te treffen.
En anders hoop ik de wandelaars en/of supporters en/of verzorgers ergens onderweg te treffen.
- Cobie
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 65
- Afstand 2025: 4x50
- Kilometers gelopen: zat
- Aantal N4D volbracht: 14
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Re: Ontmoetingen op blauwe maandag
Ik werk maandag mijn vaste programma af en ben dan rond 14:00 wel weer in de buurt van de vaste ontmoetingsplek.
Ik ben vast niet de enige .....
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ik ga mij rond 14.00 uur ook in een vaste baan rond de Wedren bevinden. Eens kijken of ik jullie nog herken!Cobie schreef:Ik werk maandag mijn vaste programma af en ben dan rond 14:00 wel weer in de buurt van de vaste ontmoetingsplek.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- fhd

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: Niet
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Sketchers
De bedoeling is om maandag naar Nijmegen te gaan en zoveel mogelijk bekenden te gaan spotten. Maar mijn collega is op vakantie dus geen idee elke dag volgende week mijn vrije dag is. Mocht ik maandag moeten werken, dan hoop ik een andere dag langs de route te zitten. Ik houd jullie op de hoogte!
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Ik ben ook op de wedren. Sowieso is een een Geocaching-event op dezelfde plek en dezelfde tijd, dus dat komt wel goed.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Carola
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 38
- Kilometers gelopen: iktrainnie
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: KM..?
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Lowa
Yes, daarom ben ik vanaf 13:00 ook op de wedren, als organisator van dit eventqltel schreef:Ik ben ook op de wedren. Sowieso is een een Geocaching-event op dezelfde plek en dezelfde tijd, dus dat komt wel goed.
- johnnywalker

- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Ik kom ook zeker even buurten en loggen.Carola schreef:Yes, daarom ben ik vanaf 13:00 ook op de wedren, als organisator van dit eventqltel schreef:Ik ben ook op de wedren. Sowieso is een een Geocaching-event op dezelfde plek en dezelfde tijd, dus dat komt wel goed.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Tigelu

- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Ook ik kom buurten! Maar geocachen doe ik niet. Ik neem wel een zakje vol met kleine geocaches mee….voor de liefhebber.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Aantal N4D volbracht: 6
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Contacteer:
Nu wordt ik nieuwsgierig..Tigelu schreef:Ook ik kom buurten! Maar geocachen doe ik niet. Ik neem wel een zakje vol met kleine geocaches mee….voor de liefhebber.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Carola
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 38
- Kilometers gelopen: iktrainnie
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: KM..?
- Kennedymarsen volbracht: 56
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Lowa
Ze bedoelt goodies voor in cachesqltel schreef:Nu wordt ik nieuwsgierig..Tigelu schreef:Ook ik kom buurten! Maar geocachen doe ik niet. Ik neem wel een zakje vol met kleine geocaches mee….voor de liefhebber.
-
ixiaan
Ik denk dat ik blij ben als ik de dingen geregeld heb die geregeld moeten zijn, en ik daarna links en rechts wat gezien heb, weet hoe het er uit ziet. Daarna lekker weg en starten als er iets te starten valt dinsdag. En anders op een andere dag. Ik zie wel hoe hat gaat lopen in verband met de voorspellingen wat betreft het weer. Dat hebben we toch niet in de hand, dus die controle heb ik los gelaten.
Mocht het me dit jaar goed bevallen dan heb ik volgend jaar nieuwe kansen mocht ik niet de volle 200 kilometer mogen maken dit jaar. En veiligheid staat boven alles want ik neem aan dat iedereen levend thuis wil komen aan het einde van de week.
Mocht het me dit jaar goed bevallen dan heb ik volgend jaar nieuwe kansen mocht ik niet de volle 200 kilometer mogen maken dit jaar. En veiligheid staat boven alles want ik neem aan dat iedereen levend thuis wil komen aan het einde van de week.
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: 53
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Fons, jij hebt vaker met extreem weer te maken gehad - ik noem een Afsluitdijk, zo'n tien jaar geleden - en daar rolde je destijds breed lachend overheen. Ook deze weersomstandigheden zullen jou niet onoverkomelijk in de weg zitten. Ik kijk er naar uit om je weer te ontmoeten.ixiaan schreef:Ik denk dat ik blij ben als ik de dingen geregeld heb die geregeld moeten zijn, en ik daarna links en rechts wat gezien heb, weet hoe het er uit ziet. Daarna lekker weg en starten als er iets te starten valt dinsdag. En anders op een andere dag. Ik zie wel hoe hat gaat lopen in verband met de voorspellingen wat betreft het weer. Dat hebben we toch niet in de hand, dus die controle heb ik los gelaten.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- MasterD
- Nieuwe W4W'er

- Leeftijd: 34
- Afstand 2025: 50 km
- Kilometers gelopen: 440
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Merk wandelschoenen: Asics
Verwacht maandag tussen 13 en 14 uur wat sfeer op de Wedren te komen proeven 
-
ixiaan
Die Afsluitdijk.... Ja, dat was wat!!! Maar dit is met een hoepelrolstoel, en dat is toch echt wel ff anders dan met een handbike door de regen. De spannendste dag voor mij is de dag van Groesbeek, en ik hoef niemand uit te leggen waarom. Die 80 van de Afsluitdijk, die staat in mijn geheugen alsof het de dag van gisteren was. Om meerdere redenen dan enkel het slechte weer.Voy con Dios schreef:Fons, jij hebt vaker met extreem weer te maken gehad - ik noem een Afsluitdijk, zo'n tien jaar geleden - en daar rolde je destijds breed lachend overheen. Ook deze weersomstandigheden zullen jou niet onoverkomelijk in de weg zitten. Ik kijk er naar uit om je weer te ontmoeten.
Toen was ik nog niet in staat om lange afstanden te rollen met de gewone rolstoel, en dacht ik ook nooit daar te komen. Inmiddels gaat het gewoon lichamelijk beter en zijn onmogelijkheden mogelijkheden geworden. Bewegen, en lopen gaat beter. Maar 50 kilometer weg stampen is nu nog niet aan de orde.
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Succes Fons! Respect!ixiaan schreef:Die Afsluitdijk.... Ja, dat was wat!!! Maar dit is met een hoepelrolstoel, en dat is toch echt wel ff anders dan met een handbike door de regen. De spannendste dag voor mij is de dag van Groesbeek, en ik hoef niemand uit te leggen waarom. Die 80 van de Afsluitdijk, die staat in mijn geheugen alsof het de dag van gisteren was. Om meerdere redenen dan enkel het slechte weer.Voy con Dios schreef:Fons, jij hebt vaker met extreem weer te maken gehad - ik noem een Afsluitdijk, zo'n tien jaar geleden - en daar rolde je destijds breed lachend overheen. Ook deze weersomstandigheden zullen jou niet onoverkomelijk in de weg zitten. Ik kijk er naar uit om je weer te ontmoeten.
Toen was ik nog niet in staat om lange afstanden te rollen met de gewone rolstoel, en dacht ik ook nooit daar te komen. Inmiddels gaat het gewoon lichamelijk beter en zijn onmogelijkheden mogelijkheden geworden. Bewegen, en lopen gaat beter. Maar 50 kilometer weg stampen is nu nog niet aan de orde.