Verbeterpunten 4D2018
- Friso
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Verbeterpunten 4D2018
Vorige week waren de 102ste 4 Daagse van Nijmegen. Zijn er nog verbeterpunten, op het gebied van: communicatie, organisatie, loting, Wedren, parcours, app enz .... Met andere woorden, wat waren de ergernissen?
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Re: Verbeterpunten 4D2018
Ik erger me niet zo snel aan iets.
Als ik dan toch wat zou mogen noemen, dan vind ik het gedoe rondom de vierdaagse-app. een duidelijk verbeterpunt.
Als ik dan toch wat zou mogen noemen, dan vind ik het gedoe rondom de vierdaagse-app. een duidelijk verbeterpunt.
-
Rachel
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Kilometers gelopen: Genoeg
- Aantal N4D volbracht: 7+
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Hoka
Heb dit jaar niet gelopen, dus alles wat er tijdens de vierdaagse is gebeurd kan ik niets over zeggen.
Maar inderdaad, die app! Ik heb een Iphone en kon 'm'n vriendjes' dus niet volgen
Vond ik persoonlijk erg jammer.
Maar inderdaad, die app! Ik heb een Iphone en kon 'm'n vriendjes' dus niet volgen
Vond ik persoonlijk erg jammer.
Onze trip USA: http://michel-en-rachel.reismee.nl/
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
De opstopping en drukte in de Hertogstraat op woensdag.Marko schreef:Ik erger me niet zo snel aan iets. Ik ook niet![]()
Als ik dan toch wat zou mogen noemen:
Om 3 uur hadden mensen daar al in de file gestaan en ik om kwart over 4 ook.
Dit is/wordt hetzelfde probleem als 'vroegâh' in de "In de Betouwstraat" en "Van Welderenstraat", heel gezellig met al die 'uitgaansgelegenheden' en aanmoedigend publiek maar niet-doorheen-te-komen! Daarom gaat sinds 20** de route over de Waalkade en de stijgende Voerweg.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Ergeren helpt niet maar ik heb wel wat verbaaspunten. Aan de drukte in Nijmegen op rose woensdag zou wel iets gedaan mogen worden. Als je van de Waalkade omhoog loopt, kom je boven in een stilstaande mensenmassa terecht. Lopers en publiek door elkaar en geen doorkomen aan. Daar zouden wel (veel meer) dranghekken mogen komen. Het is niets voor niets dat de organisatie de finishtijd iets opgerekt heeft. Wat mij betreft mag dat rose feestgedruis en het wandelen wel gesplitst worden.
Tweede verbaaspuntje is dat er nog steeds wandelaars zijn die het nodig vinden om voor de finishhokjes op de grond te gaan zitten of liggen. Ook hier is er soms geen doorkomen aan. Ik maak tegenwoordig geen excuses meer als ik op iemand ga staan. Moet je daar maar niet gaan zitten. Op de Wedren is plaats genoeg!
Een verbetering is wel dat er goed gecontroleerd wordt op vrijdag bij de toegang tot de Wedren en dat niet-wandelaars er niet in mogen.
Tweede verbaaspuntje is dat er nog steeds wandelaars zijn die het nodig vinden om voor de finishhokjes op de grond te gaan zitten of liggen. Ook hier is er soms geen doorkomen aan. Ik maak tegenwoordig geen excuses meer als ik op iemand ga staan. Moet je daar maar niet gaan zitten. Op de Wedren is plaats genoeg!
Een verbetering is wel dat er goed gecontroleerd wordt op vrijdag bij de toegang tot de Wedren en dat niet-wandelaars er niet in mogen.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Ik erger me ook (niet meer) zo snel, heb je alleen maar zelf last van.
)
Wat m.i. ook duidelijker kon: op vrijdag aangegeven hoe je het terrein kan verlaten, het bleek dat de brug over de Oranjesingel voor de helft was afgesloten. Een wachtrij van een halfuur
Gelukkig dat ik redelijk bekend ben na 27 jaar maar ik werd er niet vrolijker op
En het begin van de Hertogstraat op dinsdag was ook niet leuk.....maar daar heb ik meer ove gehoord
Voor de rest een prima 4daagse, staat bij mij in de top 3
Die indruk had ik juist niet: ben via de loopbrug de Bernhardstraat overgestoken en hoeveel niet wandelaars er samen met mij liepen wil je niet weten (zelfs een buggy moest naar bovenWil1956 schreef: Een verbetering is wel dat er goed gecontroleerd wordt op vrijdag bij de toegang tot de Wedren en dat niet-wandelaars er niet in mogen.
Wat m.i. ook duidelijker kon: op vrijdag aangegeven hoe je het terrein kan verlaten, het bleek dat de brug over de Oranjesingel voor de helft was afgesloten. Een wachtrij van een halfuur
Gelukkig dat ik redelijk bekend ben na 27 jaar maar ik werd er niet vrolijker op
En het begin van de Hertogstraat op dinsdag was ook niet leuk.....maar daar heb ik meer ove gehoord
Voor de rest een prima 4daagse, staat bij mij in de top 3
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

Had dezelfde gedachte, toen wist ik de route erom heen. Nu moet ik die nog even bekijken voor de volgende keerSpatoes schreef:De opstopping en drukte in de Hertogstraat op woensdag.Marko schreef:Ik erger me niet zo snel aan iets. Ik ook niet![]()
Dit is/wordt hetzelfde probleem als 'vroegâh' in de "In de Betouwstraat" en "Van Welderenstraat", heel gezellig met al die 'uitgaansgelegenheden' en aanmoedigend publiek maar niet-doorheen-te-komen! Daarom gaat sinds 20** de route over de Waalkade en de stijgende Voerweg.
- Friso
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
Er dwars door heen. Het is toch van de gekke dat dit nog steeds niet is opgelost. Heb je de dag zonder problemen gelopen, ga je op je plaat om je polsbandje te laten scannen ...Berend-Botje schreef:Had dezelfde gedachte, toen wist ik de route erom heen. Nu moet ik die nog even bekijken voor de volgende keerSpatoes schreef:De opstopping en drukte in de Hertogstraat op woensdag.Marko schreef:Ik erger me niet zo snel aan iets. Ik ook niet![]()
- sabine
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 28
- Kilometers gelopen: 160
- Aantal N4D volbracht: 3
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Kennedymarsen volbracht: 5
- Merk wandelschoenen: meindl
- Mood: Erg blij
Ik heb vorige week met dit verbeter punt al een aantal keer de media gehaald maar het zou fijn zijn als er mindervalide toiletten zouden zijn onderweg. Op donderdag stond er 1 na 15 km bij de militairen maar die had een slot. Op vrijdag was hij wel open.
Een lijst van particulieren wc's mag ook maar nu heb ik dinsdag en woensdag pas op de wedren kunnen gaan
Een lijst van particulieren wc's mag ook maar nu heb ik dinsdag en woensdag pas op de wedren kunnen gaan
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.
http://heelveelhobby.blogspot.nl/
http://heelveelhobby.blogspot.nl/
- julia55
- W4W Expert

- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Wil1956 schreef:Ergeren helpt niet maar ik heb wel wat verbaaspunten. Aan de drukte in Nijmegen op rose woensdag zou wel iets gedaan mogen worden. Als je van de Waalkade omhoog loopt, kom je boven in een stilstaande mensenmassa terecht. Lopers en publiek door elkaar en geen doorkomen aan. Daar zouden wel (veel meer) dranghekken mogen komen. Het is niets voor niets dat de organisatie de finishtijd iets opgerekt heeft. Wat mij betreft mag dat rose feestgedruis en het wandelen wel gesplitst worden.
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Lowa
Persoonlijk heb ik geen verbeterpunten over deze 4daagse, ik ben nergens 'tegen aan gelopen'. Alleen bij de start op dinsdag wat opstopping, maar ach... als dat het enige is. Waarschijnlijk het fijne van in de achterhoede lopen en telkens pauze nemen als het drukker op het parcours lijkt te worden
Ik ben heel tevreden over hoe het is gegaan en vond het ook fijn om te merken dat er op vrijdag inderdaad strenger gecontroleerd werd op wel/niet polsbandje om om het terrein voor het afmelden op te kunnen (de Wedren zelf is natuurlijk wel vrij voor iedereen, maar daar wordt je nu prima omheen geleid als wandelaar).
Ik ben heel tevreden over hoe het is gegaan en vond het ook fijn om te merken dat er op vrijdag inderdaad strenger gecontroleerd werd op wel/niet polsbandje om om het terrein voor het afmelden op te kunnen (de Wedren zelf is natuurlijk wel vrij voor iedereen, maar daar wordt je nu prima omheen geleid als wandelaar).
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

Volgens mij stond er echt op de lichtbakken dat de wedren aleen voor de wandelaars wasSammie6306 schreef:Persoonlijk heb ik geen verbeterpunten over deze 4daagse, ik ben nergens 'tegen aan gelopen'. Alleen bij de start op dinsdag wat opstopping, maar ach... als dat het enige is. Waarschijnlijk het fijne van in de achterhoede lopen en telkens pauze nemen als het drukker op het parcours lijkt te worden![]()
![]()
- Ronald1947
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 19300
- Aantal N4D volbracht: 24
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Contacteer:
Klopt. En dat was ook zo. Mijn vrouw (is 3 jaar noodgedwongen moeten stoppen met wandelen en had dus geen polsbandje) werd tegenhouden terwijl ik er wel op mocht. Een, gelukkig maar zeer tijdelijke, scheiding in een 48-jarig huwelijkBerend-Botje schreef:Volgens mij stond er echt op de lichtbakken dat de wedren aleen voor de wandelaars wasSammie6306 schreef:Persoonlijk heb ik geen verbeterpunten over deze 4daagse, ik ben nergens 'tegen aan gelopen'. Alleen bij de start op dinsdag wat opstopping, maar ach... als dat het enige is. Waarschijnlijk het fijne van in de achterhoede lopen en telkens pauze nemen als het drukker op het parcours lijkt te worden![]()
![]()
Met vriendelijke groet,
Ronald
Ronald
- Marko

- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
De naam van de 1e dag veranderen in "Dag van Bemmel"
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

Waarom ? We komen toch al jaren door BemmelMarko schreef:De naam van de 1e dag veranderen in "Dag van Bemmel"