Dag 4: droog feestelijk einde

Moderators: Moderators, Beheerders

LDW
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon

Dag 4: droog feestelijk einde

Bericht door LDW »

Zo, dag 4 zit er ook op: de hele dag is nog droog en niet te koud, alhoewel het vanmorgen om 04.00 u nog best fris was :roll: Lekker gelopen en zelfs geen obstakels in de vorm van grote kluwen groene uniformen gehad op de brug naar Grave (!): een unicum in mijn Vierdaagse carrière.

In Cuyck even gebeld met Nils: hij was lekker onderweg en het ging (zeker na gisteren) heel lekker. We spraken af, elkaar te treffen bij AGS en Cornelia aan het begin van Malden.
Daar mocht ik dus lekker een uurtje in de 'verwentent' hangen om zoonlief op te pikken. Hij was niet helemaal ongehavend uit de strijd gekomen, dus de eerste kilometers was het even wennen aan elkaars tempo.
Toen we echter op de Via Gladiola zijn overtollige 'ballast' kwijt konden, was de spanning eraf: hij heeft naast mij lopen feestvieren en lopen dollen met het publiek langs de kant: Dít is de Via Gladiola: Feestvieren met het publiek!

Bij de finish was het even overwegen: eerst ijs met fruit of eerst de EHBO?
De feeststemming overheerste: "die paar blaartjes kan thuis ook wel..."

Op naar de Vierdaagse van 2013!
Ambulo ergo sum
LDWjr

Re: Dag 4: droog feestelijk einde

Bericht door LDWjr »

ik heb heerlijk gelopen. zeker na gisteren heb ik me er goed doorheen geslagen. :D

ik heb na de welbekende blauwe koepeltent even door wat blaren op mijn hielen moeten stappen, maar de Anna straat werd uiteindelijk een groot feestje! \:D/

we hadden afgesproken om bij de finish nog even langs de EHBO te gaan, maar eenmaal op de wedren (Ik citeer mezelf): met al die vrolijkheid voel je je voeten toch niet meer........? Happy hat

ik had achteraf wel stevige last van mijn schouder, en later ook van mijn ademhaling, maar ik voel me na een paar uurtjes op bed een stuk beter!

I MADE IT ON MY OWN (sort of) THIS YEAR!!!!! 8)
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Contacteer:

Bericht door Truitje »

LDWjr schreef:ik heb heerlijk gelopen. zeker na gisteren heb ik me er goed doorheen geslagen. :D

ik heb na de welbekende blauwe koepeltent even door wat blaren op mijn hielen moeten stappen, maar de Anna straat werd uiteindelijk een groot feestje! \:D/

we hadden afgesproken om bij de finish nog even langs de EHBO te gaan, maar eenmaal op de wedren (Ik citeer mezelf): met al die vrolijkheid voel je je voeten toch niet meer........? Happy hat

ik had achteraf wel stevige last van mijn schouder, en later ook van mijn ademhaling, maar ik voel me na een paar uurtjes op bed een stuk beter!

Gefeliciteerd Nils, je mag echt trots zijn op je zelf =D> =D>
LDWjr

Bericht door LDWjr »

nog even iets tussen door: iedereen kent de bergen reclametroep van Jan van Vulpen de Boomzager, maar ik ben zelfs zijn actieteam tegengekomen: ze dragen zijn T-shirts, en nog erger, ze zingen zijn lied:

Er is maar 1 Jan van Vulpen,
Hij loopt dan wel niet,
Voor hem toch dit lied,
Jan van Vulpen is onze held,

Eerst zaagt hij hem links,
Dan zaagt hij ze rechts,
Dat is de Jan van Vulpen Express,

dit zongen ze uren lang door....... ](*,)

en het waren nog volwassen mannen ook, misschien zelfs met een greintje zelfrespect.......... #-o

Hoe gestoord kunnen somige mensen doen?
LDWjr

Bericht door LDWjr »

p.s. mijn Vader en ik zijn nog life geinterviewd door vierdaagseradio.

Onze stemmen klonken een beetje raar, maar het was wel leuk. hier is een linkje, alhoewel je het best een aantal minuten moet doorspoelen, het eindigde om 14:15

http://www.4daagseradio.nl/ :^
Dunzjos
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 30
Afstand 2025: 50
Loopnummer 2025: 50-D-646
Kilometers gelopen: 4911
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: LAW 11 (Grenslandpad), E2 (15 jarenplan)
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Löwa
Mood: Erg blij
Contacteer:

Bericht door Dunzjos »

LDWjr schreef: Hoe gestoord kunnen somige mensen doen?
Liedjes e.d. gaan erg ver... Maar als er één adverteerder op de 4D precies heeft wat hij wil bereiken is het Jan wel: 99,98% naamsbekendheid onder de lopers...

Proficiat met de prestatie allen! Op naar volgend jaar, nummer 97, lopen al bijna tegen de 100 aan :)
Met een beetje mazzel gaan mijn vrouw en schoonzuster volgend jaar beiden 40 lopen... Voor mij al een verassing dat ze uberhaupt willen gaan lopen :)
Life is like walking, only one step at the time, unless you want to fall down...

http://runkeeper.com/user/dunzjos
pietman
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: ??
Aantal N4D volbracht: eeh
Volgende wandeltocht: nijmegen!
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Meindle
Contacteer:

Bericht door pietman »

ik moet zeggen dat ik mij er persoonlijk niet aan stoor, sterker nog, toen ik dat JvV actie team zag en hoorde lachte ik me de l.l uit de box :D :D :D
Ik zeg:Jan van Vulpen =D>
http://www.slijkewijksestappers.nl

Tempus omnia vulnera sanat, cicatrices manent
Otto
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 45
Afstand 2025: 55
Loopnummer 2025: 50-B-442
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de omloop
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa/newbalance

Bericht door Otto »

pietman schreef:ik moet zeggen dat ik mij er persoonlijk niet aan stoor, sterker nog, toen ik dat JvV actie team zag en hoorde lachte ik me de l.l uit de box :D :D :D
ik stoorde mij er ook niet aan. wat mij wel op is gevallen dat er voor mijn gevoel veel meer zooi langs de weg lag dan andere jaren.
incl de stickers van die vulpen :mrgreen:
pietman
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 56
Kilometers gelopen: ??
Aantal N4D volbracht: eeh
Volgende wandeltocht: nijmegen!
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Meindle
Contacteer:

Bericht door pietman »

Otto schreef:
pietman schreef:ik moet zeggen dat ik mij er persoonlijk niet aan stoor, sterker nog, toen ik dat JvV actie team zag en hoorde lachte ik me de l.l uit de box :D :D :D
ik stoorde mij er ook niet aan. wat mij wel op is gevallen dat er voor mijn gevoel veel meer zooi langs de weg lag dan andere jaren.
Stond die dan ook zelf al op te rapen en los te trekken in Mook.
http://www.slijkewijksestappers.nl

Tempus omnia vulnera sanat, cicatrices manent
Otto
W4W Super Freak
W4W Super Freak

Bericht door Otto »

pietman schreef:
Otto schreef:
Stond die dan ook zelf al op te rapen en los te trekken in Mook.
respect
LDW
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX

Bericht door LDW »

LDWjr schreef:p.s. mijn Vader en ik zijn nog live geinterviewd door vierdaagseradio.

Onze stemmen klonken een beetje raar, maar het was wel leuk. hier is een linkje, alhoewel je het best een aantal minuten moet doorspoelen, het eindigde om 14:15

op de site ga je naar 'gemist' en dan naar vrijdag 20-7. Het interview zit in het blok van 15.00 u en start op 12.25.
Ambulo ergo sum
Otto
W4W Super Freak
W4W Super Freak

Bericht door Otto »

LDW schreef:
LDWjr schreef:p.s. mijn Vader en ik zijn nog live geinterviewd door vierdaagseradio.

op de site ga je naar 'gemist' en dan naar vrijdag 20-7. Het interview zit in het blok van 15.00 u en start op 12.25.
blok van 14.00-15.00 toch?
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Contacteer:

Bericht door Truitje »

LDWjr schreef:ik heb heerlijk gelopen. zeker na gisteren heb ik me er goed doorheen geslagen. :D

Nils, ik sla net de 4daagse bijlage van de Gelderlander van vrijdag open en daar lacht jouw gezicht me tegemoet, kijk maar, vindt je het leuk als ik de papierenvariant voor je bewaar? Die geef ik dan wel een keertje aan je vader af.
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 70
Kilometers gelopen: 26.900
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1

Bericht door Wil1956 »

Rob Mans schreef: Ik heb Nijmegen nu 2 keer gelopen maar wist van de week al dat ik deze volgend jaar niet meer moet doen. Twee maanden geleden dacht ik al aan een andere 4-daagse. Het parcour, uitdaging en erbij opgeteld de schitterende omgeving heeft mij doen besluiten om volgend jaar de 4-daagse van Apeldoorn te gaan lopen. Eind van het jaar beslis ik wel welke afstand, maar de kans is dat ik voor de langste gaat ;)
Bedenk wel dat je pas mag starten om 0630 uur en dat je dus maar 10,5 uur hebt voor 50 km onverhard parcours. Sommige dagen loop je zelfs nog iets extra maar in totaal is het wel rond de 200 km.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
sabine
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 28
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij

Bericht door sabine »

Ik heb 4 zware dagen gehad maar Paul,Rik en ik hebben het alle 3 gehaald. Gister starten was erg moeilijk en heb zowel woensdag als gisteren serieus over uitstappen gedacht. Nu na een nachtje slapen gaat t redelijk. |Ben heel moe en emotioneel. |De voeten doen onbeschrijfelijk pijn, maar ben zo trots op ons. Paul die mij er 4 dagen letterlijk doorheen gesleept heeft met zijn kletspraatjes, zijn goede inschattingen wanneer te rusten, zijn goedemorgen(morgen gaat het wel maar vandaag?) zijn irritante geklik met het cadeautje van wilma, het gedoe rondom het eten(rusten betekend eten) en zijn optimisme alle dagen. Het niet alleen op sleeptouw van mij maar op woensdag hebben we ook rik (van sandra) mee genomen nadat zijn vader niet meer kon starten. Ags en carla EN JOS (sorry jongen, en dat nadat je me veters weer hebt vastgemaakt) die mij woensdag in tranen hebben opgevangen en alle dagen weer een rustpunt waren om naar toe te lopen. Gerrit die woensdag na 20 km mij eindelijk van de pijn in mijn ribben af kon helpen en ikhet echt niet meer zag zitten. Iedereen die getwitterd heeft of op een andere manier tot steun is geweest. PAUL BEDANKT en de rest ook =D>
Laatst gewijzigd door sabine op 21 jul 2012, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/
Plaats reactie

Terug naar “Dag 4 - De dag van Cuijk”