Besloot na de eerste dag Ron te stoppen vanwege een blessure en is ook ons aller Nestor Jan de eerste dag gestopt. Vandaag is Bosso 'gevallen'
Ik wens allen beterschap en sterkte met het besluit!
Heb dit bericht aangepast op basis van betere info!
Moderators: Moderators, Beheerders

Sssssssssssonde Ineke.Ineke61 schreef:Helaas, ik ben na de tweede dag gestopt. Teveel blaren en scheenbenen die pijn doen, een ontstoken nagelriem waardoor kans op afsterven van nagel heel groot werd. Dat is het me niet waard! De beslissing was zwaar maar er zijn meer dingen in het leven dan de 4daagse.

OK, OK!!Ineke61 schreef:Ik ben de derde dag gestopt, ik ben wel binnengekomen op dag 2.
ff gepikt bij een ander topic.Ineke61 schreef:In ons wandelgezelschap van 66 mensen zijn er 7 uitgevallen, dat is uitermate veel volgens de uitbaatster van de slaapgelegenheid! Een man is geveld door een TIA, een meisje wegens appelflauwte afgevoerd door ambulance (zij startte toch de derde dag!) scheenbeen ontsteking iemand anders. De rest weet ik niet wat de oorzaak was. Ikzelf ben ook uitgevallen, aan het eind van de tweede dag heb ik besloten de derde dag niet te starten. Vanwege heel veel blaren en ander wandelleed.
De eerste dag om 05.35 gestart en 15.15 binnen, de tweede dag 06.45 gestart en 16.55 binnen.

Zo'n besluit is waarschijnlijk altijd wijs! Want anders neem je hem niet. Of het nou in de schoenen of tussen de oren helemaal niet goed meer zit maakt niet uit. Als je lijf zegt stoppen, dan doe je er verstandig aan om dat ook te doen. Ik denk wel dat ik zelf het 'geluk' heb gehad dat bij mij de beslissing moest vallen voor de Vierdaagse. Het lijkt me nog moeilijker als je er al mee bezig bent, vooral ook omdat je dan in het hele sfeertje zit.Ineke61 schreef:Dankje, het is niet het einde van de wereld, er is meer dan de 4daagse. Gisteren had ik het er moeilijk mee, nu niet meer. Het was een wijs besluit te stoppen.

Dat heb ik meer gehoord.Gejoco2 schreef:
Bij deze ook aan iedereen die besloten heeft om te stoppen: het vergt vaak meer moed om te stoppen dan om door te lopen!

Om 22.00 uur Bill gesproken, Jos gaat morgen gewoon weer van start.De Haagse Régâh schreef:Jos denkt erover tòch te gaan starten.
Hij heeft met een of ander l*lpraatje bij het inleveren van zijn spullen een nieuwe controlekaart gekregen terwijl hij toch een knipje te weinig had.
Nu denkt hij er dus over om te gaan starten........