Pagina 7 van 14
Geplaatst: 25 mar 2008, 13:49
door pietman
He, dat is nou eens een goed voorstel, draai ik nog op voor de kosten

, maar heb er tenminste ook de gezelligheid van

Geplaatst: 25 mar 2008, 16:28
door Bill de oud naut
pietman schreef:
He, dat is nou eens een goed voorstel, draai ik nog op voor de kosten

, maar heb er tenminste ook de gezelligheid van

Je hoeft echt niet voor de kosten op te draaien hoor, wij maken altijd een pot en daar zit genoeg in.............. Meestal
Geplaatst: 26 mar 2008, 08:27
door pietman
Bill de oud naut schreef:pietman schreef:
He, dat is nou eens een goed voorstel, draai ik nog op voor de kosten

, maar heb er tenminste ook de gezelligheid van

Je hoeft echt niet voor de kosten op te draaien hoor, wij maken altijd een pot en daar zit genoeg in.............. Meestal
Nee Bill, als we elkaar treffen (ik ben er meestal pas tussen 12.00 en 14.00, als je op bekend terein loopt zoals je weet ben ik Slijk Ewijker) kan het wel eens een beetje uit de klauw lopen met de tijden en het tempo....

) dan sta ik erop om jullie te trakteren

, van die kosten was maar een geintje

Geplaatst: 26 mar 2008, 09:37
door Bill de oud naut
pietman schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:
He, dat is nou eens een goed voorstel, draai ik nog op voor de kosten

, maar heb er tenminste ook de gezelligheid van

Je hoeft echt niet voor de kosten op te draaien hoor, wij maken altijd een pot en daar zit genoeg in.............. Meestal
Nee Bill, als we elkaar treffen (ik ben er meestal pas tussen 12.00 en 14.00, als je op bekend terein loopt zoals je weet ben ik Slijk Ewijker) kan het wel eens een beetje uit de klauw lopen met de tijden en het tempo....

) dan sta ik erop om jullie te trakteren

, van die kosten was maar een geintje

Wij zijn daar ook niet eerder hoor, maar wel met een man of 15 denk ik.
Geplaatst: 26 mar 2008, 18:01
door johnnywalker
Bill de oud naut schreef:pietman schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:
He, dat is nou eens een goed voorstel, draai ik nog op voor de kosten

, maar heb er tenminste ook de gezelligheid van

Je hoeft echt niet voor de kosten op te draaien hoor, wij maken altijd een pot en daar zit genoeg in.............. Meestal
Nee Bill, als we elkaar treffen (ik ben er meestal pas tussen 12.00 en 14.00, als je op bekend terein loopt zoals je weet ben ik Slijk Ewijker) kan het wel eens een beetje uit de klauw lopen met de tijden en het tempo....

) dan sta ik erop om jullie te trakteren

, van die kosten was maar een geintje

Wij zijn daar ook niet eerder hoor, maar wel met een man of 15 denk ik.
Na deze nobele toezegging van Pietman........ hoeveel leden heeft het forum???

Geplaatst: 26 mar 2008, 19:22
door Wolfje
johnnywalker schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:
He, dat is nou eens een goed voorstel, draai ik nog op voor de kosten

, maar heb er tenminste ook de gezelligheid van

Je hoeft echt niet voor de kosten op te draaien hoor, wij maken altijd een pot en daar zit genoeg in.............. Meestal
Nee Bill, als we elkaar treffen (ik ben er meestal pas tussen 12.00 en 14.00, als je op bekend terein loopt zoals je weet ben ik Slijk Ewijker) kan het wel eens een beetje uit de klauw lopen met de tijden en het tempo....

) dan sta ik erop om jullie te trakteren

, van die kosten was maar een geintje

Wij zijn daar ook niet eerder hoor, maar wel met een man of 15 denk ik.
Na deze nobele toezegging van Pietman........ hoeveel leden heeft het forum???

Écht actieve een man of 60 maar er zijn een heleboel meeleesgasten

Geplaatst: 29 mar 2008, 21:08
door pietman
nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Geplaatst: 29 mar 2008, 22:02
door Bill de oud naut
pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Geplaatst: 29 mar 2008, 22:17
door Ed
Bill de oud naut schreef:pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Roept u maar...

Geplaatst: 29 mar 2008, 22:21
door Bill de oud naut
Ed schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Roept u maar...

Ja hoor Ed, maar ik vind als we dan toch een biertje doen met of van Pietman, moet ie er wel bij zijn, anders is er niks aan.
Geplaatst: 29 mar 2008, 22:25
door pietman
Bill de oud naut schreef:Ed schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Roept u maar...

Ja hoor Ed, maar ik vind als we dan toch een biertje doen met of van Pietman, moet ie er wel bij zijn, anders is er niks aan.

helemaal mee eens, want om dat nu alleen samen met mijn lieftallige te doen, das ook zo wat.... toch

(die staat dit jaar waarschijnlijk achter de bar, vandaar)
Geplaatst: 29 mar 2008, 22:25
door Wolfje
Bill de oud naut schreef:Ed schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Roept u maar...

Ja hoor Ed, maar ik vind als we dan toch een biertje doen met of van Pietman, moet ie er wel bij zijn, anders is er niks aan.
Is goed, hoe laat?

Geplaatst: 29 mar 2008, 22:27
door Bill de oud naut
Wolfje schreef:Bill de oud naut schreef:Ed schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Roept u maar...

Ja hoor Ed, maar ik vind als we dan toch een biertje doen met of van Pietman, moet ie er wel bij zijn, anders is er niks aan.
Is goed, hoe laat?

Moet je ff terug kijken, voor ons redelijk vroeg, dat betekend wel dat we lang kunnen zitten.
Geplaatst: 29 mar 2008, 22:38
door Wolfje
Bill de oud naut schreef:Wolfje schreef:Bill de oud naut schreef:Ed schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Roept u maar...

Ja hoor Ed, maar ik vind als we dan toch een biertje doen met of van Pietman, moet ie er wel bij zijn, anders is er niks aan.
Is goed, hoe laat?

Moet je ff terug kijken, voor ons redelijk vroeg, dat betekend wel dat we lang kunnen zitten.
Ik zie het, tussen 12.00 en 14.00 uur, drommels dat is doorstappen, we houden contact

Geplaatst: 01 apr 2008, 20:26
door pietman
Wolfje schreef:Bill de oud naut schreef:Wolfje schreef:Bill de oud naut schreef:Ed schreef:Bill de oud naut schreef:pietman schreef:nou, das afgesproken dus: een stuk of 60 dus???
Moeten ze er wel zijn rond die tijd natuurlijk.
Roept u maar...

Ja hoor Ed, maar ik vind als we dan toch een biertje doen met of van Pietman, moet ie er wel bij zijn, anders is er niks aan.
Is goed, hoe laat?

Moet je ff terug kijken, voor ons redelijk vroeg, dat betekend wel dat we lang kunnen zitten.
Ik zie het, tussen 12.00 en 14.00 uur, drommels dat is doorstappen, we houden contact

nou, als het te vroeg is zeg maar hoor, gaan we eerst ff in valburg bij de brandweer zitten, dan bij buurjan thuis, dan bij mij thuis, dan in het dorpshuis van slijk ewijk, dan bij nog een 5 tal bekenden, en dan pas doornaar de post, wordt het gewoon 4 uur....