1) Bij de rust op 75km in Lippelo. Het was een leuke Deutsche dame. Gaf ze er in Lippelo niet de brui aan?Rob Keetlaer schreef:Het was ook Puur(s) toeval dat ik met betreffende dame een stuk opgelopen heb, ik had (rond km 12) een enkel vraagje en het werden ongeveer 65 km...
1) Wanneer/waar ben jij haar dan tegengekomen? Of was het alleen de foto?Ben schreef:Ja, die schone dame was mij ook op gevallen.
De kiss-miss voor de feestweek van Vijfhuizen, Constance, mag er overigens ook zijn.
2) Eens.
12 augustus 2011: Dodentocht Bornem (België)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Ben
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 63
- Kilometers gelopen: 10500+
- Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Island
- Mood: Gewoon
Re: 12 augustus 2011: Dodentocht Bornem (België)
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
- Bernard
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 50
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 0
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Ik zal een handje (of voetje?) toesteken.Ben schreef:Sorry maar ik let nooit op schoenen van mensen. Dat is meer een vrouwen ding.Bernard schreef:Ik vind het zelfs raar dat er niemand iets geschreven heeft over mijn foto van een wandelaar die aan het 75 km punt op blote voeten passeerde.
- Ben
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 63
- Kilometers gelopen: 10500+
- Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Island
- Mood: Gewoon
Amai ! Die mijnheer is erg nat en koud. Volgens mij stonden zijn schoenen vol met water. Tja dan kan je ze net zo goed uittrekken.Bernard schreef:Ik zal een handje (of voetje?) toesteken.Ben schreef:Sorry maar ik let nooit op schoenen van mensen. Dat is meer een vrouwen ding.Bernard schreef:Ik vind het zelfs raar dat er niemand iets geschreven heeft over mijn foto van een wandelaar die aan het 75 km punt op blote voeten passeerde.![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMSTGNVC.jpg
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
- Rob Keetlaer
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 40+
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-721
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 13
- Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
- Kennedymarsen volbracht: C+
- 100+ wandelingen: 11
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
- Contacteer:
Oh, bedoel je bij Bart en zijn dames?Ben schreef:1) Bij de rust op 75km in Lippelo. Het was een leuke Deutsche dame. Gaf ze er in Lippelo niet de brui aan?Rob Keetlaer schreef:Het was ook Puur(s) toeval dat ik met betreffende dame een stuk opgelopen heb, ik had (rond km 12) een enkel vraagje en het werden ongeveer 65 km...
1) Wanneer/waar ben jij haar dan tegengekomen? Of was het alleen de foto?Ben schreef:Ja, die schone dame was mij ook op gevallen.
De kiss-miss voor de feestweek van Vijfhuizen, Constance, mag er overigens ook zijn.
2) Eens.
Het was inderdaad een leuke dame, je blijft per slot niet zoveel km samen lopen. En het was nog goed voor mijn Deutsch ook. Alleen voor mij, met een van rijkswege erkend geweten, heeft ze de verkeerde baan/werkgever...
Nee, ze is na Lippelo nog gewoon met me doorgelopen. Volgens mij ergens vlak voor Puurs kreeg ze het op haar heupen en ging ze joggen (dat mag bij de DoTo, en dat beviel haar blijkbaar beter...). Omdat ik het bij wandelen hield heb ik haar daarna (mogelijk) nog eenmaal gezien, in Puurs bij de sporthal, maar uit de verte. En ik weet wel een naam (geen nummer), maar kan haar niet vinden via de tracking. Ik neem maar aan dat ze de meet gehaald heeft.
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Dat heeft ze. Ipe sprong zowat over het hek bij de finish, toen ze voorbij kwam. En achter me stond een Belgische vader met een klein slapend kindje op de arm. Toen deze dame voorbij kwam - zeer gemakkelijk lopend inderdaad - slaakte hij heel zachtjes een tarzankreetRob Keetlaer schreef:Oh, bedoel je bij Bart en zijn dames?Ben schreef:1) Bij de rust op 75km in Lippelo. Het was een leuke Deutsche dame. Gaf ze er in Lippelo niet de brui aan?Rob Keetlaer schreef:Het was ook Puur(s) toeval dat ik met betreffende dame een stuk opgelopen heb, ik had (rond km 12) een enkel vraagje en het werden ongeveer 65 km...
2) Eens.
Het was inderdaad een leuke dame, je blijft per slot niet zoveel km samen lopen. En het was nog goed voor mijn Deutsch ook. Alleen voor mij, met een van rijkswege erkend geweten, heeft ze de verkeerde baan/werkgever...
Nee, ze is na Lippelo nog gewoon met me doorgelopen. Volgens mij ergens vlak voor Puurs kreeg ze het op haar heupen en ging ze joggen (dat mag bij de DoTo, en dat beviel haar blijkbaar beter...). Omdat ik het bij wandelen hield heb ik haar daarna (mogelijk) nog eenmaal gezien, in Puurs bij de sporthal, maar uit de verte. En ik weet wel een naam (geen nummer), maar kan haar niet vinden via de tracking. Ik neem maar aan dat ze de meet gehaald heeft.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Rob Keetlaer
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 40+
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-721
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 13
- Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
- Kennedymarsen volbracht: C+
- 100+ wandelingen: 11
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
- Contacteer:
Dank je voor deze info.Voy con Dios schreef:Dat heeft ze. Ipe sprong zowat over het hek bij de finish, toen ze voorbij kwam. En achter me stond een Belgische vader met een klein slapend kindje op de arm. Toen deze dame voorbij kwam - zeer gemakkelijk lopend inderdaad - slaakte hij heel zachtjes een tarzankreetRob Keetlaer schreef: Oh, bedoel je bij Bart en zijn dames?
En dat makkelijke lopen zal wel komen doordat ze bijna bij de meet was... ze had een groot deel van de tocht nogal wat last van haar voeten maar dat wist ze al van tevoren.
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...
- Bosso
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 61
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
Ik kan er een heel verhaal van maken, maar doe dat niet. de DoTo2011 was voor mij èèn grote deceptie punt uit.
Wel een lekkere rits foto's van Sint-Amands en de 500meter bocht in de Boomstraat.
http://www.mijnalbum.nl/Album=GNBSPB8V
Foto's jatten staat vrij.
Wel een lekkere rits foto's van Sint-Amands en de 500meter bocht in de Boomstraat.
http://www.mijnalbum.nl/Album=GNBSPB8V
Foto's jatten staat vrij.
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.