Die komt echt wel op hoor :icon_cry:Auto gaat sneller schreef:Je moet wel, anders blijven wij met de gele vla zitten. :icon_mrgreen: :icon_cool:Gejoco schreef:Een beetje wel... :icon_confused: :icon_mrgreen:johnnywalker schreef: Zijn al je kwetsuren al weer een beetje weggetrokken?
Genoeg slaap hebben
-
Fien
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Re: Genoeg slaap hebben
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 53
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 7
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Ik wandel met een 15-jarige kliko, daar kun je alles ingooien.....Fien schreef:Die komt echt wel op hoor :icon_cry:Auto gaat sneller schreef:Je moet wel, anders blijven wij met de gele vla zitten. :icon_mrgreen: :icon_cool:Gejoco schreef:Een beetje wel... :icon_confused: :icon_mrgreen:johnnywalker schreef: Zijn al je kwetsuren al weer een beetje weggetrokken?
Vandaag heeft hij nog maar 10 boterhammen op, naast het ontbijt en de tussendoortjes.
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Purper
- Gejoco
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 50
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50K184
- Kilometers gelopen: >10000
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 10?
- 100+ wandelingen: 2
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Doeternietoe
Auto gaat sneller schreef:Je moet wel, anders blijven wij met de gele vla zitten. :icon_mrgreen: :icon_cool:Gejoco schreef:Een beetje wel... :icon_confused: :icon_mrgreen:johnnywalker schreef: Zijn al je kwetsuren al weer een beetje weggetrokken?
:icon_rolleyes: Da's de enige reden waarom ik kom, AGS! :icon_cool: :icon_wink: (Dure vla...) :icon_mrgreen:
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)
- Elly N
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 70
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 28
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: geen
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Amen... en dat laatste, dat wens ik jou ook!! :icon_wink: Succes!Gejoco schreef: Sommigen zullen door hun werk en/of thuissituatie niet in staat zijn om hun slaapritme aan te passen, sommigen hebben dan ook geen tijd voor powernaps, of sommigen kunnen gewoon niet slapen overdag, sommigen (zoals ik) hebben soms 'drugs' nodig om de dag door te komen, sommigen (zoals ik) hebben geen telefoon met apps, maar gewoon een ouwe nokia, sommigen (zoals ik) kunnen er al helemaal niet tegen als ze 'iets' op hun oor hebben voor het slapengaan, sommigen....
Ik wens iedereen veel wijsheid en succes met de laatste voorbereidingen.
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 66
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Oh zo eentje heb ik er ook thuis. Die zegt af en toe dat hij zo'n honger krijgt van het eten. :icon_cheesygrin:liesie73 schreef:
Ik wandel met een 15-jarige kliko, daar kun je alles ingooien.....
Vandaag heeft hij nog maar 10 boterhammen op, naast het ontbijt en de tussendoortjes.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Nou, als je de wandelkerel ziet snap je wel dat het "kerel" is.Voy con Dios schreef:Oh zo eentje heb ik er ook thuis. Die zegt af en toe dat hij zo'n honger krijgt van het eten. :icon_cheesygrin:liesie73 schreef:
Sjonge, wat wordt die GROOOOT. En dan die overslaande stem, o, la, la :icon_lol:
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 53
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 7
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Die overslaande stem is alweer verleden tijd. Hij heeft nu een echte diepe BAS. Af en toe schrik ik gewoon als hij begint te praten.....Cornelia schreef:Nou, als je de wandelkerel ziet snap je wel dat het "kerel" is.Voy con Dios schreef:Oh zo eentje heb ik er ook thuis. Die zegt af en toe dat hij zo'n honger krijgt van het eten. :icon_cheesygrin:liesie73 schreef:
Sjonge, wat wordt die GROOOOT. En dan die overslaande stem, o, la, la :icon_lol:
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
Purper
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Ach ja, het is ook alweer een half jaar geleden dat ik hem heb gehoord.liesie73 schreef:Die overslaande stem is alweer verleden tijd. Hij heeft nu een echte diepe BAS. Af en toe schrik ik gewoon als hij begint te praten.....Cornelia schreef:Nou, als je de wandelkerel ziet snap je wel dat het "kerel" is.Voy con Dios schreef:Oh zo eentje heb ik er ook thuis. Die zegt af en toe dat hij zo'n honger krijgt van het eten. :icon_cheesygrin:liesie73 schreef:
Ben zeer benieuwd naar zijn "echte diepe BAS"
"Life is like a beach, enjoy the waves"