Maarten je wordt bedankt.............
Suus
Moderators: Moderators, Beheerders

Je doelt hier natuurlijk op het feit dat de R?g?h en de Master in het bezit zijn van een zelfde merk en type horloge. Die vaststelling is op zich wel juist, maar kan geen betrekking op deze foto hebben. Op maandag droeg Maarten w?l zijn Swatch Irony Wheeling, edoch had ik gekozen voor mijn Ixxxi. Toen ik hoopvol op dinsdag alsnog genoemde Swatch omhad moest ik tot mijn teleurstelling constateren dat Maarten een merkloos sporthorloge droeg. Alle andere dagen kwam ik Maarten niet tegen, zodat onze horloge-tweeling elkaar niet kon begroeten, helaas...
Ai, foutje. Op de foto lijken de horloges trouwens verdacht veel op elkaar.Master C schreef:Je doelt hier natuurlijk op het feit dat de R?g?h en de Master in het bezit zijn van een zelfde merk en type horloge. Die vaststelling is op zich wel juist, maar kan geen betrekking op deze foto hebben. Op maandag droeg Maarten w?l zijn Swatch Irony Wheeling, edoch had ik gekozen voor mijn Ixxxi. Toen ik hoopvol op dinsdag alsnog genoemde Swatch omhad moest ik tot mijn teleurstelling constateren dat Maarten een merkloos sporthorloge droeg. Alle andere dagen kwam ik Maarten niet tegen, zodat onze horloge-tweeling elkaar niet kon begroeten, helaas...

Waaaaaa?t! Merkloos sporthorloge???? Mag ik je even corrigeren.Master C schreef: Toen ik hoopvol op dinsdag alsnog genoemde Swatch omhad moest ik tot mijn teleurstelling constateren dat Maarten een merkloos sporthorloge droeg.
Ah, als Bill Clinton zo'n horloge draagt ben ik om. Heb groot vertrouwen in die man, ikzelf bijvoorbeeld zweer al jaren bij zijn merk sigaren.De Haagse R?g?h schreef:Zelfs als je nog foto's van Bill Clinton ziet zie je dat hij dat horloge draagt!