Weersvoorspelling Nijmegen eo
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Prulleke
Re: Weersvoorspelling Nijmegen eo
Ik ga voor het eerst lopen en hoop op droge dagen. Al liep ik in Amersfoort de 2 /daagse ook in de regen en de fun was er niet minder om
Toch, Sabine en Wil 
- sabine
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 28
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 160
- Aantal N4D volbracht: 3
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Kennedymarsen volbracht: 5
- Merk wandelschoenen: meindl
- Mood: Erg blij
maar het was minder hard als gister toch?zoals amersfoort ga ik gewoon in korte broekPrulleke schreef:Ik ga voor het eerst lopen en hoop op droge dagen. Al liep ik in Amersfoort de 2 /daagse ook in de regen en de fun was er niet minder omToch, Sabine en Wil
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.
http://heelveelhobby.blogspot.nl/
http://heelveelhobby.blogspot.nl/
- Ineke61
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
sabine schreef:maar het was minder hard als gister toch?zoals amersfoort ga ik gewoon in korte broekPrulleke schreef:Ik ga voor het eerst lopen en hoop op droge dagen. Al liep ik in Amersfoort de 2 /daagse ook in de regen en de fun was er niet minder omToch, Sabine en Wil
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Wat er allemaal voorspeld word zal mij aan mijn aars oxyderen heb ik net besloten.
Het zou vandaag ook slecht worden, nou, het is gruwelijk warm en zonnig in de tuin. Kortom, blijf slecht weer voorspellen, dan is het heerlijk wandelweer volgende week! <haalt demonstratief alle regenspullen uit de bagage>
Het zou vandaag ook slecht worden, nou, het is gruwelijk warm en zonnig in de tuin. Kortom, blijf slecht weer voorspellen, dan is het heerlijk wandelweer volgende week! <haalt demonstratief alle regenspullen uit de bagage>
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Ineke61

- Leeftijd: 64
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Contacteer:
Mee eens! Ik zie het wel als ik daar ben, maak me nu ook niet druk, verspilde moeiteDe Haagse Règâh schreef:Wat er allemaal voorspeld word zal mij aan mijn aars oxyderen heb ik net besloten.
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Als we alles krijgen wat ze nu beloven wordt het verreweg de natste vierdaagse van mijn 30jarige loopbaan. Ik laat de regenspullen lekker zitten.De Haagse Règâh schreef:Wat er allemaal voorspeld word zal mij aan mijn aars oxyderen heb ik net besloten.
Ach, buienradar op de mobiel. Tussen de buien lopen en tijdens de buien in de kroeg.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Otto
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 45
- Afstand 2025: 55
- Loopnummer 2025: 50-B-442
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 12
- Volgende wandeltocht: de omloop
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
Nu ben ik het met je eens johnnyjohnnywalker schreef:Als we alles krijgenDe Haagse Règâh schreef:Wat er allemaal voorspeld word zal mij aan mijn aars oxyderen heb ik net besloten.
Het zou vandaag ook slecht worden, nou, het is gruwelijk warm en zonnig in de tuin. Kortom, blijf slecht weer voorspellen, dan is het heerlijk wandelweer volgende week! <haalt demonstratief alle regenspullen uit de bagage>wat ze nu beloven wordt het verreweg de natste vierdaagse van mijn 30jarige loopbaan. Ik laat de regenspullen lekker zitten.
Ach, buienradar op de mobiel. Tussen de buien lopen en tijdens de buien in de kroeg.
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
Ik heb ze ook laten zitten hoor!johnnywalker schreef:Als we alles krijgen wat ze nu beloven wordt het verreweg de natste vierdaagse van mijn 30jarige loopbaan. Ik laat de regenspullen lekker zitten.De Haagse Règâh schreef:Wat er allemaal voorspeld word zal mij aan mijn aars oxyderen heb ik net besloten.
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
Chuck Yeager
Chuck Yeager
- postmuts
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
Oooo gelukkig maar, een onderkoelde Haagse Règâh nah doe maar nietDe Haagse Règâh schreef:Ik heb ze ook laten zitten hoor!johnnywalker schreef:Als we alles krijgen wat ze nu beloven wordt het verreweg de natste vierdaagse van mijn 30jarige loopbaan. Ik laat de regenspullen lekker zitten.De Haagse Règâh schreef:Wat er allemaal voorspeld word zal mij aan mijn aars oxyderen heb ik net besloten.
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Het heeft toch al wel eens eerder 4 dagen geregend?!? Ergens aan het eind van de jaren negentig of het begin van 2000 als ik me niet vergis.... een van mijn aangetrouwde neven liep toen mee en mijn tante had beloofd hem onderweg te verzorgen. Zij moest dat op de fiets doen...... Ze heeft het er nu nog over!johnnywalker schreef:Als we alles krijgen wat ze nu beloven wordt het verreweg de natste vierdaagse van mijn 30jarige loopbaan. Ik laat de regenspullen lekker zitten.
- johnnywalker

- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Het is wel eens meer regenachtig geweest, maar ze voorspellen nu wel erg veel nattigheid. Net de schoenen maar dik in de was gezet en nog een extra rugtas op de hoop gegooid. Ik heb nog nooit zoveel bagage gehad. Ik heb op de zaak nog even naar een 200cm hoge rol bubbeltjesfolie staan kijken. Mezelf helemaal intapen in het folie. Ik heb hem maar laten staanSunny schreef:Het heeft toch al wel eens eerder 4 dagen geregend?!? Ergens aan het eind van de jaren negentig of het begin van 2000 als ik me niet vergis.... een van mijn aangetrouwde neven liep toen mee en mijn tante had beloofd hem onderweg te verzorgen. Zij moest dat op de fiets doen...... Ze heeft het er nu nog over!johnnywalker schreef:Als we alles krijgen wat ze nu beloven wordt het verreweg de natste vierdaagse van mijn 30jarige loopbaan. Ik laat de regenspullen lekker zitten.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- Merk wandelschoenen: Lowa
Boeie, die regen. Zo erg als in Apeldoorn deze week kan het nooit worden. In Nijmegen is er meer asfalt dus veel minder prut
Poncho zit standaard in de rugzak, dat dan weer wel.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
... in Nijmegen is er meer asfalt" Happy hat
Wie maalt er dan nog om wat regen? Ik completeer mijn outfitjes met een plu in de kleur. Sal reg kom. Misschien extra paar schoentjes mee.
Wie maalt er dan nog om wat regen? Ik completeer mijn outfitjes met een plu in de kleur. Sal reg kom. Misschien extra paar schoentjes mee.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Rumi
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Kilometers gelopen: 24233
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Vandaag een blauwe poncho aangeschaft, om maar even in stijl te blijven.... 
- Elly N
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 70
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 28
- Merk wandelschoenen: geen
- Contacteer:
Ik vond het vandaag wel een 8 waard! 
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl