Het staat iedereen vrij om deze wandeling te beleven op zijn /haar manier.Ineke61 schreef:Ik las ergens dat jullie 1,5 uur (!!!) op eten moesten wachten, nou dat zag ik dus even niet zitten op een route van 20 km ga ik niet vijf keer stoppen, hoe leuk ik het ook vind om te trainen op rusten.....
We zijn wel bij elke stempelpost gestopt maar zitten was er niet bij.
Zaterdag hadden we een bankje om de Glühwein uit te schenken maar voor de meesten was dit gewoon staan. Onze rust van 1,5 uur was van aankomst tot vertrek. We waren even over 12.00 uur binnen (inmiddels 13 km.) en op mijn kassabon staat 13.41 uur. Maar wat wil je met zo'n grote groep. Misschien toch handiger om het volgend jaar even te melden dat we met zo'n groep komen.
Op het Woud zouden we door lopen maar Ruud moest van de Schrobbeler af.
Op zondag hebben we wat meer gezeten.
Koffie/thee met appelgebak of soep vlak voor de 2de stempelpost.
Wel snel daarna de post op camping Bakkum waar de Glühwein met behang op tafel kwam en op de Middenweg werd ook gezeten voor soep of broodje worst.
Niet in de sporthal gezeten dus werd op zondag de horeca aangedaan en waren een 1/2 uur eerder binnen dan zaterdag.
Ieder mag op zijn/haar manier genieten van de wandeling en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor.
Maarreh, volgend jaar weer?