heb alleen geen auto die dag en dan gelijk in het kader durf te vragen kan er bij jou nog iemand mee Ineke ? (er van uit gaande dat je over de a15 naar Nijmegen gaat)
Dan ga ik hier kijken of het lukt
Moderators: Moderators, Beheerders

In vergelijking met die in Amerika?Tigelu schreef:No way! Ben ik veuls de ondiplomatiek en autistisch voor!Voy con Dios schreef:Tigelu for presidentTigelu schreef:Ik vind het een heel leuk idee. Ik kan zelf niet meelopen (denk dat mijn knie dan nog niet in de wandelmodus staat en dus al helemaal geen 40 km), maar als ik kan fietsen kan het zomaar zijn dat ik van de partij ben als fietsende ondersteuningspost.

Nee, zo erg nou ook weer niet. Ik twitter niet (en dus ook geen onzin), ik weet wanneer ik mijn mond moet houden (als ik ergens geen verstand van heb of het fijne er niet van weet) en ook liegen gaat me slecht af (leugens zijn aan mijn gezicht te zien: absoluut geen poker-face dus)Cobie schreef:In vergelijking met die in Amerika?Tigelu schreef:No way! Ben ik veuls de ondiplomatiek en autistisch voor!Voy con Dios schreef:Tigelu for presidentTigelu schreef:Ik vind het een heel leuk idee. Ik kan zelf niet meelopen (denk dat mijn knie dan nog niet in de wandelmodus staat en dus al helemaal geen 40 km), maar als ik kan fietsen kan het zomaar zijn dat ik van de partij ben als fietsende ondersteuningspost.

Nee Martin, we gaan de "nieuwe" route doen, dus zoals die straks gelopen gaat worden. Niet de oorspronkelijke richtingMarko schreef:Even voor mijn duidelijkheid: Gaan jullie de route andersom lopen, zoals deze in 2017 gelopen gaat worden?
Of gaan jullie de route andersom lopen ten opzichte van de andersom-route van 2017? Met andere woorden in de oorspronkelijke richting. (dat laatste ben ik nog steeds van plan voor de 50 km, ergens in de maand juni).

Ik ga inderdaad over de A15 maar dan tot aan Veenendaal, daar pikt Andre ons op (Hetty doet dat ook, rijden tot aan Veenendaal) en nog iemand gaat mee, Patricia geloof ik. Dus dan zit de auto vol. Tenzij je het niet erg vind om krap te zitten een half uurtje kan ik je oppikken ergens. Vanaf Veenendaal is het 33 minuten naar Nijmegen.Carla68 schreef:lijkt mij ook wel leuk....
heb alleen geen auto die dag en dan gelijk in het kader durf te vragen kan er bij jou nog iemand mee Ineke ? (er van uit gaande dat je over de a15 naar Nijmegen gaat)

Dat zou wel leuk zijn, maar 40 km fietsen met een pas geopereerde knie, is dat wel verstandig??Tigelu schreef:Ik vind het een heel leuk idee. Ik kan zelf niet meelopen (denk dat mijn knie dan nog niet in de wandelmodus staat en dus al helemaal geen 40 km), maar als ik kan fietsen kan het zomaar zijn dat ik van de partij ben als fietsende ondersteuningspost.

Ik weet dat pas tegen die tijd wat ik wel of niet kan. Ik heb net voor het eerst gelopen met de fysio en daf gin zo vlot dat ik dat zonder begeleiding mag doen.foetsen komt pas aan bod als ik zonder hulpmiddel kan. Maar ik kan was el wel eerder thuis op de hometrainer. En dan zien we wel hoe eens gaat.Ineke61 schreef:Dat zou wel leuk zijn, maar 40 km fietsen met een pas geopereerde knie, is dat wel verstandig??Tigelu schreef:Ik vind het een heel leuk idee. Ik kan zelf niet meelopen (denk dat mijn knie dan nog niet in de wandelmodus staat en dus al helemaal geen 40 km), maar als ik kan fietsen kan het zomaar zijn dat ik van de partij ben als fietsende ondersteuningspost.

Ah....jammer. Anders zou ik hebben geprobeerd om mijn rooster aan te passen zodat ik meekon met jullie.Ineke61 schreef:Nee Martin, we gaan de "nieuwe" route doen, dus zoals die straks gelopen gaat worden. Niet de oorspronkelijke richtingMarko schreef:Even voor mijn duidelijkheid: Gaan jullie de route andersom lopen, zoals deze in 2017 gelopen gaat worden?
Of gaan jullie de route andersom lopen ten opzichte van de andersom-route van 2017? Met andere woorden in de oorspronkelijke richting. (dat laatste ben ik nog steeds van plan voor de 50 km, ergens in de maand juni).

Ik niet weet niet hoe de rest er over denktIneke61 schreef:Ik ga inderdaad over de A15 maar dan tot aan Veenendaal, daar pikt Andre ons op (Hetty doet dat ook, rijden tot aan Veenendaal) en nog iemand gaat mee, Patricia geloof ik. Dus dan zit de auto vol. Tenzij je het niet erg vind om krap te zitten een half uurtje kan ik je oppikken ergens. Vanaf Veenendaal is het 33 minuten naar Nijmegen.Carla68 schreef:lijkt mij ook wel leuk....

Die is heeft geen autisme, maar is gewoon keileip.!Cobie schreef: In vergelijking met die in Amerika?
Trump heeft ook geen pokerface, meer een varkenssnuit.Tigelu schreef: Nee, zo erg nou ook weer niet. Ik twitter niet (en dus ook geen onzin), ik weet wanneer ik mijn mond moet houden (als ik ergens geen verstand van heb of het fijne er niet van weet) en ook liegen gaat me slecht af (leugens zijn aan mijn gezicht te zien: absoluut geen poker-face dus)

Door omstandigheden moet ik helaas afzeggen! Degenen die wel gaan: heeeeeeel veel plezier!Ineke61 schreef:Lijstje![]()
Andre
Ineke
Hetty(?)
Mariska(?)
Patricia
Wendy
Patricia
Maike
Annika
Ria(?)
Pascal(?)
Carla(?)
Degenen met een vraagteken, weten het nog niet zeker, afhankelijk van allerlei dingen