Durven wel... ik heb alleen nog geen goede kans nog gehad. Want om nu midden in Edinburgh op je knie?n onder een kilt te gaan liggen...Danyell schreef:Maar ik heb nooit durven kijken, jij wel?![]()
Mijn foto's van de vierdaagse
Moderators: Moderators, Beheerders
-
marianka
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
-
marianka
Een Schots kerstdiner... Klinkt goed. Was er ook haggis?Danyell schreef:Nee, ik wel tijdens een kerstdiner zeker! Jij bent een leukerd!!!marianka schreef: Want om nu midden in Edinburgh op je knie?n onder een kilt te gaan liggen...
Voor de mensen die het niet kennen, het is echt heel lekker (hoewel het recept anders doet vermoeden)...

- Ahaha
- W4W Freak

- Leeftijd: 51
- Afstand 2025: 50 km
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 9
- Merk wandelschoenen: Meindl
Haggis (met neeps & tatties) is inderdaad erg lekker. Heb 15 jaar geleden nog eens 4 maanden in Schotland doorgebracht en ben er vorig jaar weer op vakantie geweest.
Maar, het enige juiste antwoord op de vraag "Is anything worn under the kilt?" is toch: "Och nae, ma'am, everything is still in perfect working order..."
Maar, het enige juiste antwoord op de vraag "Is anything worn under the kilt?" is toch: "Och nae, ma'am, everything is still in perfect working order..."
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
- Maas
- siteadmin

- Leeftijd: 50
- Loopnummer 2025: 007
- Kilometers gelopen: 290
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Haha, nou in Malden en Beers durven ze dat wel, daar lagen ze constant op hun knie?n.Op een gegeven moment stopte er een vrouw met de fiets, komt ze op me aflopen en zegt, nu wil ik het weten ook en hoppa, daar voelde ik een hand op mijn ****. tis toch wat!!marianka schreef:Durven wel... ik heb alleen nog geen goede kans nog gehad. Want om nu midden in Edinburgh op je knie?n onder een kilt te gaan liggen...Danyell schreef:Maar ik heb nooit durven kijken, jij wel?![]()
= Verwarrend eenvoudig=