Weer (ongeveer) op dezelfde plaatsen langs de route?sabine schreef:Ja ook ik ben er met mn ferarri rode scootmobiel erbij, zowel op zondag,maandag als alle andere dagen langs de kant
Blauwe maandag 20-7-2015
- Cobie
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 65
- Afstand 2025: 4x50
- Kilometers gelopen: zat
- Aantal N4D volbracht: 14
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Re: Blauwe maandag 20-7-2015
-
Fien
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Sabine, wandelmaatje en ik zullen naar je uitkijken.
- sabine
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 28
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 160
- Aantal N4D volbracht: 3
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Kennedymarsen volbracht: 5
- Merk wandelschoenen: meindl
- Mood: Erg blij
Ja behalve de eerste dag want dan is de route op het laatste stukje weer veranderd, maar ik zit voordat jullie de brug weer opgaanCobie schreef:Weer (ongeveer) op dezelfde plaatsen langs de route?sabine schreef:Ja ook ik ben er met mn ferarri rode scootmobiel erbij, zowel op zondag,maandag als alle andere dagen langs de kant
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.
http://heelveelhobby.blogspot.nl/
http://heelveelhobby.blogspot.nl/
- opa-paul
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: te weinig
- Aantal N4D volbracht: 9
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: NB.
- Mood: Gewoon
Das mooi kan je me de brug opduwen. :icon_lol:sabine schreef:Ja behalve de eerste dag want dan is de route op het laatste stukje weer veranderd, maar ik zit voordat jullie de brug weer opgaanCobie schreef:Weer (ongeveer) op dezelfde plaatsen langs de route?sabine schreef:Ja ook ik ben er met mn ferarri rode scootmobiel erbij, zowel op zondag,maandag als alle andere dagen langs de kanten dan zo dicht mogelijk bij de brug ofzo
- Corne92
- W4W Expert

- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Vele
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Adidas
Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Dinsdag: Valburgseweg, links ter hoogte van huisnr. 129.Corne92 schreef:Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
Woensdag: als je de laatste keer Wijchen uit gaat na het spoor links aanhouden. Tegenover verzorgingshuis.
Dondargdag: vlak na watertappunt Vitens op de Zevenheuvelenweg, links van de weg.
Vrijdag: Malden, daar waar de 30 km. er bij komt.
Voor de 40 km. en 50 km. deelnemers: De bocht wat ruim nemen want ook daar links van de weg (naast de scouting).
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Corne92
- W4W Expert

Dankje! Sla ik gelijk even op..Cornelia schreef:Dinsdag: Valburgseweg, links ter hoogte van huisnr. 129.Corne92 schreef:Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
Woensdag: als je de laatste keer Wijchen uit gaat na het spoor links aanhouden. Tegenover verzorgingshuis.
Dondargdag: vlak na watertappunt Vitens op de Zevenheuvelenweg, links van de weg.
Voor de 40 km. en 50 km. deelnemers: De bocht wat ruim nemen want ook daar links van de weg (naast de scouting).
- joyke

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 1635
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
aha dus alle dagen links van de weg het AGS HUISJE te vinden dat moet goed komen
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Gejoco
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 50
- Loopnummer 2025: 50K184
- Kilometers gelopen: >10000
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 10?
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Doeternietoe
Fotootje van dat kleine vlaggetje er misschien nog ff bij, Cornelia? :icon_mrgreen:Corne92 schreef:Dankje! Sla ik gelijk even op..Cornelia schreef:Dinsdag: Valburgseweg, links ter hoogte van huisnr. 129.Corne92 schreef:Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)
- postmuts
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
- Mood: Vrolijk
En op donderdag kan je,omdat je de 50 loop, in Aaldonk ff bij de PostNL/postmuts langskomen :icon_wink:Cornelia schreef:Dinsdag: Valburgseweg, links ter hoogte van huisnr. 129.Corne92 schreef:Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
- Corne92
- W4W Expert

sla ik ook op, haha :icon_wink:postmuts schreef:En op donderdag kan je,omdat je de 50 loop, in Aaldonk ff bij de PostNL/postmuts langskomen :icon_wink:Cornelia schreef:Dinsdag: Valburgseweg, links ter hoogte van huisnr. 129.Corne92 schreef:Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
- Cornelia

- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Contacteer:
DIE heeft Eric ergens in een programma staan.Gejoco schreef:Fotootje van dat kleine vlaggetje er misschien nog ff bij, Cornelia? :icon_mrgreen:Corne92 schreef:Dankje! Sla ik gelijk even op..Cornelia schreef:Dinsdag: Valburgseweg, links ter hoogte van huisnr. 129.Corne92 schreef:Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
Als jij dit leest zal het wel goed komen.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Auto gaat sneller
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0,0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: MBT/LOWA
Gejoco schreef:Fotootje van dat kleine vlaggetje er misschien nog ff bij, Cornelia? :icon_mrgreen:Corne92 schreef:Dankje! Sla ik gelijk even op..Cornelia schreef:Dinsdag: Valburgseweg, links ter hoogte van huisnr. 129.Corne92 schreef:Ik denk niet dat ik er blauwe maandag bij ben :icon_frown: Ik kom samen met m'n wandelmaat de startbewijzen ophalen, maar hij heeft niets met het forum en wil ook snel weer naar huis. Misschien dat we wel bij een AGS-post aankomen, is er ergens een forumgedeelte waar staat waar die post elke dag is?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Ahaha
- W4W Freak

- Leeftijd: 51
- Afstand 2025: 50 km
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 9
- Merk wandelschoenen: Meindl
Ik heb mijn blauwe shirt ook weer opgezocht, eenmaal per jaar komt-ie tevoorschijn...
Tot maandag!
Tot maandag!
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40Km
- Kilometers gelopen: 10000+
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 8
Blauwe maandag ben ik ook van de partij.
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino