:icon_wink:Anja63 schreef::icon_wink:Bill de oud naut schreef:Kaarten ruilen gaat heel goed, of een snelle starter van jullie eerst laten starten en daarna de kaart met je maatje en dan kunnen jullie samen verder lopen.Anja63 schreef:Voor mij en mijn maatje valt het helaas niet goed uit, altijd samen kunnen starten, nu na 8 jaar verschillende tijden. Niet leuk.liesie73 schreef:Voor ons gelukkig niet. Was bang dat net als voorgaande jaren de M bij het eerste deel van het alfabet hoorde, maar de M valt nu bij het tweede deel. En dat is voor ons gunstig, want met drie personen in starthok M, U en V betekent deze verdeling dat we alledrie dezelfde starttijden hebben. Dus ruilen niet nodig, joepie!!!!!langehalen schreef:En dan vanaf nu de jaarlijkse forumoproepen om te ruilen met de dagen?
Andere starttijden
- Anja63
- W4W Freak

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: genoeg
- Aantal N4D volbracht: 12
- Volgende wandeltocht: 35 van Zandvoort
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: asics
- Mood: Gewoon
Re: Andere starttijden
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
Dat laatste is voor mensen die niet begrijpen waarom er twee starttijden zijn en de reden waarom je altijd langer moet wachten als je vroege start hebt dan met een late start. :icon_frown:
Niet doen dus!
Niet doen dus!
- Anja63
- W4W Freak

Uit eigen ervaring weet ik dat de "late"start altijd langer duurt, omdat heel veel mensen die recht hebben op de "vroege"start, toch laat starten. Kijk maar om je heen als je staat te wachten, late start is veel drukker.
- fhd

- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- Merk wandelschoenen: meindl
Anja63 schreef:Uit eigen ervaring weet ik dat de "late"start altijd langer duurt, omdat heel veel mensen die recht hebben op de "vroege"start, toch laat starten. Kijk maar om je heen als je staat te wachten, late start is veel drukker.
Dat ben ik niet met je eens. Totnutoe altijd binnen kwartier weg met de late en bijna hlf u met de vroege. Omdst er in de rij van de vroege veellate starters zij die wel even door denken te kunnen lopen of die bijv. Het truuckje doen wat Bil aangaf, of denken dst de organisatie het niet doorheeft dat ze late start hebben en dan boos worden als ze uit de rij gehaald worden. Misschien hangt het ervanaf hoelaat je in de rij staat om dit schouwspel mee te mogen maken, ik meestal precies op het tijdstip dst je mag starten.
Gelukkig dit jaar geen last van. Ik "moet" elke dag heel vroeg starten. :icon_mrgreen:
- Anja63
- W4W Freak

Ik heb door dat vroeg/laat gedoe drie keer de 50 gelopen maar daar ben ik nu wel klaar mee. Ik zie die ene kaart wel te ruilen, en nee mensen, niet bang zijn of in de stress schieten, dat doe ik niet hier.fhd schreef:Anja63 schreef:Uit eigen ervaring weet ik dat de "late"start altijd langer duurt, omdat heel veel mensen die recht hebben op de "vroege"start, toch laat starten. Kijk maar om je heen als je staat te wachten, late start is veel drukker.
Dat ben ik niet met je eens. Totnutoe altijd binnen kwartier weg met de late en bijna hlf u met de vroege. Omdst er in de rij van de vroege veellate starters zij die wel even door denken te kunnen lopen of die bijv. Het truuckje doen wat Bil aangaf, of denken dst de organisatie het niet doorheeft dat ze late start hebben en dan boos worden als ze uit de rij gehaald worden. Misschien hangt het ervanaf hoelaat je in de rij staat om dit schouwspel mee te mogen maken, ik meestal precies op het tijdstip dst je mag starten.
Gelukkig dit jaar geen last van. Ik "moet" elke dag heel vroeg starten. :icon_mrgreen:
- Cobie
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 65
- Afstand 2025: 4x50
- Kilometers gelopen: zat
- Aantal N4D volbracht: 14
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Gelukkig!knutsel schreef:de 50 is volgens mij hetzelfde hoorJeltsje schreef:http://www.4daagse.nl/nl/deelnemers/start-finish.htmlAnja63 schreef:Er zijn nieuwe starttijden ingesteld, te zien op de vierdaagse site.
Dan hoef ik geen nieuwe wekker te kopen :icon_cheesygrin:
- Anja63
- W4W Freak

:icon_cheesygrin:Cobie schreef:Gelukkig!knutsel schreef:de 50 is volgens mij hetzelfde hoorJeltsje schreef:http://www.4daagse.nl/nl/deelnemers/start-finish.htmlAnja63 schreef:Er zijn nieuwe starttijden ingesteld, te zien op de vierdaagse site.
Dan hoef ik geen nieuwe wekker te kopen :icon_cheesygrin:
-
martijn70
- Nieuwe W4W'er

- Leeftijd: 46
- Afstand 2025: 55
- Kilometers gelopen: vele
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Vrolijk
Als je 's middags bij de finish komt afstempelen met een kaart van de tweede start terwijl je 's ochtends bent gescand in het tijdsinterval van de eerste start, zou je wel eens (vervelende) problemen kunnen krijgen. Ik zou het risico niet nemen.Bill de oud naut schreef:Kaarten ruilen gaat heel goed, of een snelle starter van jullie eerst laten starten en daarna de kaart met je maatje en dan kunnen jullie samen verder lopen.Anja63 schreef:Voor mij en mijn maatje valt het helaas niet goed uit, altijd samen kunnen starten, nu na 8 jaar verschillende tijden. Niet leuk.liesie73 schreef:Voor ons gelukkig niet. Was bang dat net als voorgaande jaren de M bij het eerste deel van het alfabet hoorde, maar de M valt nu bij het tweede deel. En dat is voor ons gunstig, want met drie personen in starthok M, U en V betekent deze verdeling dat we alledrie dezelfde starttijden hebben. Dus ruilen niet nodig, joepie!!!!!langehalen schreef:En dan vanaf nu de jaarlijkse forumoproepen om te ruilen met de dagen?
-
Fien
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Ik heb deze problemen niet. Ik moet elke dag laat starten :icon_cry:
- Marko

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Ach en ik start op de opgegeven tijden, al vind ik het prettig om wat later te starten met een vroege startkaart: geen wachtrijen, je kunt altijd zo doorlopen :icon_razz:Fien schreef:Ik heb deze problemen niet. Ik moet elke dag laat starten :icon_cry:
- joyke

- Leeftijd: 39
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
jemag met mij laten tijden ruilen als je wiltMarko schreef: Ach en ik start op de opgegeven tijden, al vind ik het prettig om wat later te starten met een vroege startkaart: geen wachtrijen, je kunt altijd zo doorlopen :icon_razz:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Leonard
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 46
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 10.037
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: GR5A
- Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Zie ik het goed dat de starttijden voor de 40-lopers een kwarter verlaat zijn? Fijn, dan is het na de 50-lus wat minder druk op het parcours :icon_cheesygrin:.
- Gejoco
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 50
- Loopnummer 2025: 50K184
- Kilometers gelopen: >10000
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 10?
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Doeternietoe
Nee, dat zie je niet goed..... :icon_mrgreen:Leonard schreef:Zie ik het goed dat de starttijden voor de 40-lopers een kwarter verlaat zijn? Fijn, dan is het na de 50-lus wat minder druk op het parcours :icon_cheesygrin:.
Het is juist andersom: de tijden voor de 2 starts van de 40 zijn een kwartier vervroegd: dus het wordt na het afsnijdstuk van de 40 juist eerder drukker op het parcours ...
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Of nog meer sneller 40ers tussen de 50ers op het eerste stukGejoco schreef:Nee, dat zie je niet goed..... :icon_mrgreen:Leonard schreef:Zie ik het goed dat de starttijden voor de 40-lopers een kwarter verlaat zijn? Fijn, dan is het na de 50-lus wat minder druk op het parcours :icon_cheesygrin:.
Het is juist andersom: de tijden voor de 2 starts van de 40 zijn een kwartier vervroegd: dus het wordt na het afsnijdstuk van de 40 juist eerder drukker op het parcours ...
- Gejoco
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 50
- Loopnummer 2025: 50K184
- Kilometers gelopen: >10000
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 10?
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Doeternietoe
:icon_rolleyes: Daar heb ik geen last van... :icon_cool: :icon_mrgreen:Berend-Botje schreef:Of nog meer sneller 40ers tussen de 50ers op het eerste stukGejoco schreef:Nee, dat zie je niet goed..... :icon_mrgreen:Leonard schreef:Zie ik het goed dat de starttijden voor de 40-lopers een kwarter verlaat zijn? Fijn, dan is het na de 50-lus wat minder druk op het parcours :icon_cheesygrin:.
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)