Die pontonbrug hebben ze toch al op voorraadjohnnywalker schreef:Het leger heeft tijd zat en bezems zijn niet zo duur.herwin schreef:Toch frappant dat ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat het leger dan wel weer de tijd heeft om het ijs in Friesland te vegen.
Bezuiniging treft Vierdaagse
Moderators: Moderators, Beheerders
- Anja63
- W4W Freak

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: genoeg
- Aantal N4D volbracht: 12
- Volgende wandeltocht: 35 van Zandvoort
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: asics
- Mood: Gewoon
Re: Bezuiniging treft Vierdaagse
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Contacteer:
Dat is toch een mooi vooruitzicht zie ook al uit naar 2015[/quote]hein schreef:En ik in 2015...tevens 't laatste jaar dat ik de 50km moet lopen.....
Ook de 40 maakt gebruik van die brug.
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Ik denk dat het transport de nodige centen kost en ze moeten dan ook ongetwijfeld toestemming hebben van Rijkswaterstaat en dat zal wel de nodige leges kosten. Die bezems zullen ze wel krijgen van het organiserend commité.Anja63 schreef:Die pontonbrug hebben ze toch al op voorraadjohnnywalker schreef:Het leger heeft tijd zat en bezems zijn niet zo duur.herwin schreef:Toch frappant dat ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat het leger dan wel weer de tijd heeft om het ijs in Friesland te vegen.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Die bruggenbouwers moeten toch ook af en toe oefenen om die brug snel en adequaat ergens neer te leggen, dat kan dan toch ook in de 3e week van juli in Cuyk.johnnywalker schreef:Ik denk dat het transport de nodige centen kost en ze moeten dan ook ongetwijfeld toestemming hebben van Rijkswaterstaat en dat zal wel de nodige leges kosten. Die bezems zullen ze wel krijgen van het organiserend commité.Anja63 schreef:Die pontonbrug hebben ze toch al op voorraadjohnnywalker schreef:Het leger heeft tijd zat en bezems zijn niet zo duur.herwin schreef:Toch frappant dat ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat het leger dan wel weer de tijd heeft om het ijs in Friesland te vegen.
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 78
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 25
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Die pontonbrug zal wel naar één of ander woestijnland gaan.langehalen schreef:Die bruggenbouwers moeten toch ook af en toe oefenen om die brug snel en adequaat ergens neer te leggen, dat kan dan toch ook in de 3e week van juli in Cuyk.johnnywalker schreef:Ik denk dat het transport de nodige centen kost en ze moeten dan ook ongetwijfeld toestemming hebben van Rijkswaterstaat en dat zal wel de nodige leges kosten. Die bezems zullen ze wel krijgen van het organiserend commité.Anja63 schreef:Die pontonbrug hebben ze toch al op voorraadjohnnywalker schreef:Het leger heeft tijd zat en bezems zijn niet zo duur.herwin schreef:Toch frappant dat ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat het leger dan wel weer de tijd heeft om het ijs in Friesland te vegen.
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Nee joh, die leggen ze in een watertje bij Balk, om overheen te klunen tijdens één of ander ijsspektakel! icon_cheesygrinRuud schreef:Die pontonbrug zal wel naar één of ander woestijnland gaan.langehalen schreef:Die bruggenbouwers moeten toch ook af en toe oefenen om die brug snel en adequaat ergens neer te leggen, dat kan dan toch ook in de 3e week van juli in Cuyk.johnnywalker schreef:Ik denk dat het transport de nodige centen kost en ze moeten dan ook ongetwijfeld toestemming hebben van Rijkswaterstaat en dat zal wel de nodige leges kosten. Die bezems zullen ze wel krijgen van het organiserend commité.Anja63 schreef:Die pontonbrug hebben ze toch al op voorraadjohnnywalker schreef:Het leger heeft tijd zat en bezems zijn niet zo duur.herwin schreef:Toch frappant dat ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat het leger dan wel weer de tijd heeft om het ijs in Friesland te vegen.
Alleen, maar niet eenzaam
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Om de fata morgana over te stekenRuud schreef:Die pontonbrug zal wel naar één of ander woestijnland gaan.langehalen schreef:Die bruggenbouwers moeten toch ook af en toe oefenen om die brug snel en adequaat ergens neer te leggen, dat kan dan toch ook in de 3e week van juli in Cuyk.johnnywalker schreef:Ik denk dat het transport de nodige centen kost en ze moeten dan ook ongetwijfeld toestemming hebben van Rijkswaterstaat en dat zal wel de nodige leges kosten. Die bezems zullen ze wel krijgen van het organiserend commité.Anja63 schreef:Die pontonbrug hebben ze toch al op voorraadjohnnywalker schreef:Het leger heeft tijd zat en bezems zijn niet zo duur.herwin schreef:Toch frappant dat ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat het leger dan wel weer de tijd heeft om het ijs in Friesland te vegen.
- Darcy
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 1443
- Aantal N4D volbracht: 2,5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Salomon
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
...het is ook een reden dat mijn (marechaussee) zoon dit jaar mogelijk niet meeloopt: De rekening wordt wat hoog
Ze moeten namelijk:
zelf de kosten voor verblijf in Heumensoord gaan betalen
Zo ook de inschrijving voor eigen rekening nemen (maar ok, dat moet iedereen)
Trainen kost ze vrije dagen (wat voorheen in groepsverband gedaan werd tijdens trainingen die meteen "goed waren" voor het werk/conditieniveau)
Als alle militairen er zo over gaan denken is het straks niet echt een militaire mars meer
Ze moeten namelijk:
Trainen kost ze vrije dagen (wat voorheen in groepsverband gedaan werd tijdens trainingen die meteen "goed waren" voor het werk/conditieniveau)
Als alle militairen er zo over gaan denken is het straks niet echt een militaire mars meer
- Bill de oud naut

- Contacteer:
In mijn tijd als Marine man, kreeg ik alleen het inschrijfgeld terug, ik heb 1x gebruikt gemaakt van Heumensoord en daarvoor in een school, verder vind ik dat die kosten die de militair nu moet betalen wel heul erg mee vallen, het weegt echt niet op voor wat de burger betaald, dus laat die pleun niet zo piepen, ik denk dat jij duurder uit bent. O ja trainen deed ik altijd in mijn vrije tijd.Darcy schreef:...het is ook een reden dat mijn (marechaussee) zoon dit jaar mogelijk niet meeloopt: De rekening wordt wat hoog
Ze moeten namelijk:
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Ik heb mjn vakbondkrant, waar alles over de 4-daagse instond niet meer, maar ik weet wel dat militairen € 40,00 betalen dat is 3 euries minder als bondsleden en acht van die dingen minder als een niet lid, volgens mij moeten ze nu € 160.00 betalen voor vol logies op Heumesoord, ja dat is natuurlijk heul veul voor een weekie lol.Is natuurlijk niet te betalen voor zo'n marechaussee.
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40Km
- Kilometers gelopen: 10000+
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 8
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Heb 3x op Heumensoord geslapen en er veel lol gehad maar als ik eerlijk ben snap ik het
prima dat ze nu zelf moeten betalen. Wij gingen als training naar Viborg en naar Diekirch
en Blankenberge. En dit alles werd betaald voor ons. Wij waren niet de enige militairen, moet je
eens kijken wat een besparing dat is voor defensie in een tijd dat andere bedankt worden voor bewezen diensten.
prima dat ze nu zelf moeten betalen. Wij gingen als training naar Viborg en naar Diekirch
en Blankenberge. En dit alles werd betaald voor ons. Wij waren niet de enige militairen, moet je
eens kijken wat een besparing dat is voor defensie in een tijd dat andere bedankt worden voor bewezen diensten.
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
gelukkig is het voor iedereen bij defensie op vrijwillige basis mits je niet in de opleiding zit
Facta non verba.
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Dit had ik in mijn mail vandaag, jammer dat ze niet kan aanmelden bij ons.
Dag Bill,
Wij kennen elkaar niet maar lees af en toe de reacties op het walkers4walkers forum.
Kan me zelf met m'n hotmail e-mailadres niet aanmelden, vandaar een reactie via jouw mailadres.
Lees zojuist de reacties betreffende 'bezuinigingen 4daagse 2012 defensie'.
Op de 4daagse site staan de kosten voor de militairen gewoon vermeld.
Zo krijgen ze voor de €40,- inschrijving ook nog een certificaat, burgers betalen voor een certificaat € 10,- extra.
En de kosten Heumensoord Inclusief verzorging tijdens de dagelijkse rustplaatsen is maar € 60,-. (dus €100,- minder dan jij dacht).
Ik zeg bewust 'maar', dit vind ik persoonlijk echt een koopje. voor een weekje vakantie/plezier.
http://www.4daagse.nl/nl/meedoen/betale ... airen.html
Dag Bill,
Wij kennen elkaar niet maar lees af en toe de reacties op het walkers4walkers forum.
Kan me zelf met m'n hotmail e-mailadres niet aanmelden, vandaar een reactie via jouw mailadres.
Lees zojuist de reacties betreffende 'bezuinigingen 4daagse 2012 defensie'.
Op de 4daagse site staan de kosten voor de militairen gewoon vermeld.
Zo krijgen ze voor de €40,- inschrijving ook nog een certificaat, burgers betalen voor een certificaat € 10,- extra.
En de kosten Heumensoord Inclusief verzorging tijdens de dagelijkse rustplaatsen is maar € 60,-. (dus €100,- minder dan jij dacht).
Ik zeg bewust 'maar', dit vind ik persoonlijk echt een koopje. voor een weekje vakantie/plezier.
http://www.4daagse.nl/nl/meedoen/betale ... airen.html
- Stephanie
- Frequente W4W'er

- Leeftijd: 33
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 8
- Merk wandelschoenen: New Balance
Ik kon me ook niet aanmelden via mijn hotmail. Iets vanwege spam ofzo.
Ik heb het via de Outlook van mijn ouders gedaan.
Ik heb het via de Outlook van mijn ouders gedaan.
-
bakfiets
ik kon ook niet niet via hotmail. Een maailtje naar de beheerder en ik werd toch toegelaten