Samen met drie van de GGG, al zingent.Peet schreef:Voy en Henk (Ahaha) bij TV Gelderland.Ruud schreef:Bart, Sunny en Nollie op SBS6 gespeurd
Mission Control: Off the record
Moderators: Moderators, Beheerders
- Auto gaat sneller
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0,0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: MBT/LOWA
- Mood: Gewoon
Re: Mission Control: Off the record
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-436
- Kilometers gelopen: 477
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Kennedymarsen volbracht: 34
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: NB
TOPdag gehad, rustig aan begonnen met als laatste bierscoren voor wandelvriendjes. Foto van roze pruik volgt nog :perfect:
Ed morgen weer
Ed morgen weer
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 80
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 25
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
De pest in dat een eikel bij eitjesboerderij op Dukenburg op mijn pijpen van de afritsbroek is gaan zitten.
Uit het zicht en dus vergeten.
Tijdens het geld pakken voor veterverkoop stond ik op of die klojo zat er al.
Daar was ik al pissig over
En dan word je met van die trouwe honden ogen aangekeken

Uit het zicht en dus vergeten.
Tijdens het geld pakken voor veterverkoop stond ik op of die klojo zat er al.
Daar was ik al pissig over
En dan word je met van die trouwe honden ogen aangekeken
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
En Knutsel in de 50km lusAuto gaat sneller schreef:Samen met drie van de GGG, al zingent.Peet schreef:Voy en Henk (Ahaha) bij TV Gelderland.Ruud schreef:Bart, Sunny en Nollie op SBS6 gespeurd
- Ben
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 63
- Kilometers gelopen: 10500+
- Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Island
Toch wel geinig dat "Mission control" en "Houston" gedoe in de week van de 40ste verjaardag van de eerste maanlanding. 
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
- Ruud
- W4W WalkKING

Re: Houston, we have a blister!
Hartstikke laat maar heb dat mobieltje vandaag in de zak gehouden.
Ondanks de natte zooi en prima service bij AGS en een gastloopster nog even blaartje geprikt en getaped om 14.45 binnen.
Zojuist TV-Gelderland gezien en ben echt geschrokken wat Maike daar vertelde over één van haar kinderen.
Maike heel veel sterkte de komende tijd
Ondanks de natte zooi en prima service bij AGS en een gastloopster nog even blaartje geprikt en getaped om 14.45 binnen.
Zojuist TV-Gelderland gezien en ben echt geschrokken wat Maike daar vertelde over één van haar kinderen.
Maike heel veel sterkte de komende tijd
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Contacteer:
Jij ook al? Wij zaten elkaar net met grote ogen aan te kijken. Maike ook van deze kant heel veel sterkte voor jullie gezin.Ruud schreef:Hartstikke laat maar heb dat mobieltje vandaag in de zak gehouden.
Zojuist TV-Gelderland gezien en ben echt geschrokken wat Maike daar vertelde over één van haar kinderen.Maike heel veel sterkte de komende tijd
- Bernard_dT
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 72
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: ± 19.000
- Aantal N4D volbracht: 13*
- Kennedymarsen volbracht: 40
- 100+ wandelingen: 5
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Oud
- Contacteer:
Helaas, helaas, mijn ultieme droom is voorbij! %$&3$~~?
Ik heb een blaar
Ik heb een blaar
- Ruud
- W4W WalkKING

Een onzichtbare zekerBernard_dT schreef:Helaas, helaas, mijn ultieme droom is voorbij! %$&3$~~?
Ik heb een blaar
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
Bij de rust bij AGS vertelde Maike wel dat de TV-interviews steeds dieper gingen en dat zij vandaag over een dieptepunt had verteld (n.a.v. de vraag of zij altijd stoer is) maar dat dit het zou zijn, sjonge. Maike veel sterkte gewenst!!Truitje schreef:Jij ook al? Wij zaten elkaar net met grote ogen aan te kijken. Maike ook van deze kant heel veel sterkte voor jullie gezin.Ruud schreef:Zojuist TV-Gelderland gezien en ben echt geschrokken wat Maike daar vertelde over één van haar kinderen.Maike heel veel sterkte de komende tijd
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Elly N
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 70
- Aantal N4D volbracht: 28
- Merk wandelschoenen: geen
- Contacteer:
Leuk gedaan vanuit Houston!
Ondanks dat ik als niet loper alle tijd zou moeten hebben gehad regelmatig online te komen om alles te lezen, is me dat alleen de eerste dag gelukt.
Mijn dag begon met een "stevige" wandeling van zo'n anderhalf uur met de doggies en daarna zocht ik een plekje langs de route.
Met de auto was daar niet altijd gemakkelijk dichtbij te komen als je daar niet, zoals bijvoorbeeld AGS, al heel vroeg stond.
Gelukkig heb ik wel elke dag kunnen genieten van alle enthousiastelingen die langsliepen, verdeeld over de dag vanaf ongeveer 10.30 uur 's morgens tot tegen het einde van de middag. Het waren lange dagen (alhoewel ik natuurlijk lekker kon uitslapen)
. Dit leventje bevalt me uitstekend, dus volgend jaar weer. Meegenieten van het sfeertje zonder blaren, spierpijn en andere enge blessures op te lopen.
Jammer dat ik niet iedereen gezien heb, maar ik kan jullie vertellen dat ik soms dizzie werd van het turen naar die bewegende massa.
Misschien moet ik volgend jaar iets verzinnen zodat jullie beter kunnen zien waar ik sta.
Voor degenen die het dit jaar niet hebben gehaald, toch petje af voor het vroegtijdig uitstappen. Op het moment dat je beseft dat je gezondheid wel heel belangrijk is, zal het niet meevallen zo'n beslissing te nemen. Een blaartje is oké, maar het moet natuurlijk niet te gek worden. Stoppen is moeilijk, het lijkt me zelfs ontzettend moeilijk, maar soms moet je die beslissing nemen.
Vooral voor Ellen balen zeg, door zo'n stomme misstap....
Wat zal je er de pest in hebben gehad.
Voor degenen die het wel hebben gehaald en die ik nog niet heb kunnen feliciteren, alsnog van harte!!
Ik zal volgend jaar nog meer mijn best doen goed te speuren tussen die menigte die voorbij komt.
Oh ja, de link naar het album komt eraan! Nu eerst even een paar uur mijn luiken sluiten.
Ondanks dat ik als niet loper alle tijd zou moeten hebben gehad regelmatig online te komen om alles te lezen, is me dat alleen de eerste dag gelukt.
Mijn dag begon met een "stevige" wandeling van zo'n anderhalf uur met de doggies en daarna zocht ik een plekje langs de route.
Met de auto was daar niet altijd gemakkelijk dichtbij te komen als je daar niet, zoals bijvoorbeeld AGS, al heel vroeg stond.
Gelukkig heb ik wel elke dag kunnen genieten van alle enthousiastelingen die langsliepen, verdeeld over de dag vanaf ongeveer 10.30 uur 's morgens tot tegen het einde van de middag. Het waren lange dagen (alhoewel ik natuurlijk lekker kon uitslapen)
Jammer dat ik niet iedereen gezien heb, maar ik kan jullie vertellen dat ik soms dizzie werd van het turen naar die bewegende massa.
Misschien moet ik volgend jaar iets verzinnen zodat jullie beter kunnen zien waar ik sta.
Voor degenen die het dit jaar niet hebben gehaald, toch petje af voor het vroegtijdig uitstappen. Op het moment dat je beseft dat je gezondheid wel heel belangrijk is, zal het niet meevallen zo'n beslissing te nemen. Een blaartje is oké, maar het moet natuurlijk niet te gek worden. Stoppen is moeilijk, het lijkt me zelfs ontzettend moeilijk, maar soms moet je die beslissing nemen.
Voor degenen die het wel hebben gehaald en die ik nog niet heb kunnen feliciteren, alsnog van harte!!
Ik zal volgend jaar nog meer mijn best doen goed te speuren tussen die menigte die voorbij komt.
Oh ja, de link naar het album komt eraan! Nu eerst even een paar uur mijn luiken sluiten.
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
- Peet
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 47
- Afstand 2025: 50
- Aantal N4D volbracht: 20¼
- Merk wandelschoenen: Gore Tex en Meidl
Ja dat is heavy. Heel veel sterkte Maike!!!!Truitje schreef:Jij ook al? Wij zaten elkaar net met grote ogen aan te kijken. Maike ook van deze kant heel veel sterkte voor jullie gezin.Ruud schreef:Hartstikke laat maar heb dat mobieltje vandaag in de zak gehouden.
Zojuist TV-Gelderland gezien en ben echt geschrokken wat Maike daar vertelde over één van haar kinderen.Maike heel veel sterkte de komende tijd
Wie had vroeger ooit gedacht dat men per vliegtuig, trein, auto en fiets bijeen kwam om te gaan lopen?