De Gelderlander haalt "zielige" Christian naar Nijmegen

Bekijk en reageer op onderwerpen omtrent het laatste nieuws van de Nijmeegse Vierdaagse 2010

Moderators: Moderators, Beheerders

Jan Woordes
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 88
Afstand 2025: 0
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk

Re: De Gelderlander.

Bericht door Jan Woordes »

despier schreef:
Elly N schreef:Ik vind het toch ook wel erg sneu hoor..... :? en voor die andere 288 ook! :roll:
Hadden ze maar een reservelijst. Ik weet nu al iemand die wel heeft ingeschreven en helaas niet mee kan lopen (i.v.m. een operatie).
Volgens mij hebben ze de reservelijst beperkt tot zo'n 5000 personen. Je weet wel een vergunning voor 40.000 lopers en 45.000 in laten schrijven
Marc,er is helemaal geen reservelijst.De organisatie laat 5000 meer inschrijvingen toe in de wetenschap dat er ook 5000 lopers niet komen opdagen bij de aanmelding of bij de start op dinsdag.Hiermee voldoent de organisatie aan de voorwaarde van de vergunning.
Na het debâle van 2006 stelt de overheid bij evenementen veiligheidseisen,waaraan de organisaties dienen te voldoen.
In mijn orgen heeft het weinig zin om hiervan kritiek te leveren bij de Vierdaagseorganisatie.
Je dient hiervoor bij de politiek(overheid) te zijn.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
Alicia

Bericht door Alicia »

Jan Woordes schreef:
despier schreef:
Elly N schreef:Ik vind het toch ook wel erg sneu hoor..... :? en voor die andere 288 ook! :roll:
Hadden ze maar een reservelijst. Ik weet nu al iemand die wel heeft ingeschreven en helaas niet mee kan lopen (i.v.m. een operatie).
Volgens mij hebben ze de reservelijst beperkt tot zo'n 5000 personen. Je weet wel een vergunning voor 40.000 lopers en 45.000 in laten schrijven
Marc,er is helemaal geen reservelijst.De organisatie laat 5000 meer inschrijvingen toe in de wetenschap dat er ook 5000 lopers niet komen opdagen bij de aanmelding of bij de start op dinsdag.Hiermee voldoent de organisatie aan de voorwaarde van de vergunning.
Na het debâle van 2006 stelt de overheid bij evenementen veiligheidseisen,waaraan de organisaties dienen te voldoen.
In mijn orgen heeft het weinig zin om hiervan kritiek te leveren bij de Vierdaagseorganisatie.
Welke overheid? De landelijke of die van Nijmegen?
despier
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 43
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij

Bericht door despier »

Jan Woordes schreef:
despier schreef:
Jan niet alles zo letterlijk nemen....
Nuntius Transmittendus
Elly N
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 70
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Contacteer:

Bericht door Elly N »

despier schreef:
Ja, daar heb je een heel goed punt. Ze gaan er natuurlijk al vanuit dat er een paar duizend niet komt opdagen. Daar had ik even niet bij nagedacht. :roll:
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl
Jan Woordes
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 88
Afstand 2025: 0
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk

Bericht door Jan Woordes »

Gisteren meldde DE GELDERLANDER,editie Nijmegen,dat er bij de Vierdaagseadministratie al 1000 brieven waren binnengekomen van uitgelote lopers
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”