Marko schreef:Eric, dank voor het overzicht.
Ik heb het volgende aangevuld: Verzamelpunt en tijd in Enkhuizen
Keuze restaurant in Enkhuizen. Wat mij betreft kan er gereserveerd worden.
Vraagje: wie komt aan op station Lelystad en wil worden opgehaald?
Ik kom aan op station Lelystad
Heb je behoefte aan een lift naar het Total-startgebeuren? Ik kan je wel ff ophalen hoor.
Laat mij je treintijd weten, en pb me even je mobiele nummer (niet appen, dat behoort bij mij niet tot de mogelijkheden) dan zou ik via het NS-station naar de startplek kunnen rijden.
Ik heb een moeilijke keuze gemaakt: ik ga niet mee wandelen.
Het heeft niets te maken met de te lopen afstand (bovendien zou ik ook nog ergens in Eric's of Marianne's auto kunnen stappen) of de weersomstandigheden (ben niet van suiker), maar alles met mijn energiebalans.
Ik kan niet onder een werkafspraak uit die ik a.s. maandag heb (ik ben zelfstandige, dus geen werk = geen geld). Ik heb geprobeerd die dag vrij te houden maar dat is op het laatste moment (week geleden) niet gelukt. Ik durf jullie gelukkig wel te bekennen dat ik meer hersteltijd nodig heb dan vroeger. En ik kan me dus niet meer zoveel veroorloven (al wil ik wel altijd graag veel, heel veel).
Tot vandaag schoof ik die beslissing voor me uit maar ik merk wat een drukke werkweek met me doet (vandaag werk ik thuis maar komt er niet veel uit mijn handen). Dus daarom deze lastige knoop nu toch maar doorgehakt.
Ik wil jullie wel heel graag allemaal ontmoeten, dus als jullie het goed vinden eet ik graag een hapje mee in Enkhuizen. Ik moet zondagavond toch naar Amsterdam en zo ver is dat niet. Ik kan zelfs vanuit Arnhem in de trein blijven zitten tot Enkhuizen. En verder wil ik best wat in de voorbereiding betekenen. Bijvoorbeeld de reservering regelen bij het restaurant (voor zover dat nog niet is gebeurd). Hoe laat denken we (ik blijf in 'wij' denken hoor) daar aan te komen?
Truus, je voelt jezelf het beste aan.
Vind je, na de Vierdaagse, nog stoerder dan vorig jaar, dat je 2 dagen hebt meegelopen in Barchem.
Leuk dat je mee wilt eten. Fijn om je dan weer even te spreken.
Truus goeie beslissing. Nee zeggen tegen anderen is ja zeggen tegen jezelf.
(Wel jammer van die "open toiletfoto op de dijk" die ik met jou samen had gepland.
Houden we tegoed.
Zie je bij het eten. Truus je bent een goed wijf.
Ik kom aan op station Lelystad
Heb je behoefte aan een lift naar het Total-startgebeuren? Ik kan je wel ff ophalen hoor.
Laat mij je treintijd weten, en pb me even je mobiele nummer (niet appen, dat behoort bij mij niet tot de mogelijkheden) dan zou ik via het NS-station naar de startplek kunnen rijden.
Marko schreef:Deelnemers:
Martin, Marianne
Liana
Albert G.
Carla, Eric
Tina
Voy con Dios
Louise
Footloose
Elly
Carla68+Gerben
Charlotte
Zonnebloem
Aankomst in Enkhuizen, verzamelpunt station Enkhuizen 9.00 uur.
Auto 1. Martin en Marianne
Auto 2. Carla en Eric
Charlotte
Carla en Gerben
Tina
Truus
Louise
Het is geen koopzondag en dit houdt in dat gratis kan worden geparkeerd in Enkhuizen.
Auto 1 en auto 2 rijden van Enkhuizen naar Lelystad. Met een beetje geluk passen hier alle genoemde personen in waarbij de bagage van auto 2 over beide auto’s wordt verdeeld.
Aankomst in Lelystad
Voorstel voor verzamelpunt: Total tankstation aan de Bataviaweg, dat is aan de kop van de dijk/Bataviastad. Mogelijkheid voor een startersbakkie.
Voy con Dios
4 personen afdeling Groningen-Friesland-Drenthe
Alle anderen komen in 2 auto’s aan.
Optie 1. http://billybakerys.nl/ (28 km vanaf de start, vlakbij het station).
Ik heb het nummer van BillyBakery en kan een afspraak maken als dit wenselijk is.
(Wie? Ik, dat vermoedde ik al )
We hebben nog geen afspraken gemaakt over wie er rijdt, het kan dus ook zijn dat er iemand anders dan ik in Enkhuizen verschijnt.....
Hoe laat denken we weer terug te zijn in Enkhuizen? (Rond 17.30 uur of later).
Dit om een reservering te plaatsen bij het restaurant.
Heel verstandig Truus, om goed op jezelf te passen. Martin kennende komt er vast nog wel een keer een dijkoversteek
Wel fijn dat je met het eten erbij bent
Marko schreef:Deelnemers:
Martin, Marianne
Liana
Albert G.
Carla, Eric
Tina
Voy con Dios
Louise
Footloose
Elly
Carla68+Gerben
Charlotte
Zonnebloem
Aankomst in Enkhuizen, verzamelpunt station Enkhuizen 9.00 uur.
Auto 1. Martin en Marianne
Auto 2. Carla en Eric
Charlotte
Carla en Gerben
Tina
Truus
Louise
Het is geen koopzondag en dit houdt in dat gratis kan worden geparkeerd in Enkhuizen.
Auto 1 en auto 2 rijden van Enkhuizen naar Lelystad. Met een beetje geluk passen hier alle genoemde personen in waarbij de bagage van auto 2 over beide auto’s wordt verdeeld.
Aankomst in Lelystad
Voorstel voor verzamelpunt: Total tankstation aan de Bataviaweg, dat is aan de kop van de dijk/Bataviastad. Mogelijkheid voor een startersbakkie.
Voy con Dios
4 personen afdeling Groningen-Friesland-Drenthe
Alle anderen komen in 2 auto’s aan.
Optie 1. http://billybakerys.nl/ (28 km vanaf de start, vlakbij het station).
Ik heb het nummer van BillyBakery en kan een afspraak maken als dit wenselijk is.
(Wie? Ik, dat vermoedde ik al )
We hebben nog geen afspraken gemaakt over wie er rijdt, het kan dus ook zijn dat er iemand anders dan ik in Enkhuizen verschijnt.....
Hoe laat denken we weer terug te zijn in Enkhuizen? (Rond 17.30 uur of later).
Dit om een reservering te plaatsen bij het restaurant.
Ik denk dat je met het tijdstip van 17.30 uur al aardig in de richting bent.
Met een marge van een half uur (eerder of later).
Het ligt ook een beetje aan het weer en hoe vaak we zullen rusten.
.
Ik wil alle wandelaars en wandelaarsters een goede overtocht wensen van Lelystad naar Enkhuizen.
Veel plezier allemaal en smakelijk eten.
G. en ik gaan maandag een midweek naar de Veluwe. Anders had ik er nog over gedacht een gedeelte mee te lopen.