Hier kun je je beste rustplaatsen aangeven op de Vierdaagse-routes en die van anderen lezen, gemakkelijk met elkaar afspreken is ook mogelijk natuurlijk!
de Haagse Règâh schreef:
Ik kan de tap, eeeeh post wel even een half uurtje bemannen hoor....
Die staat!! zeg maar, hoe laat kan ik je inplannen samen met mijn lieftallige??
Als je even een foto van je lieftallige plaatst kan ik alsnog besluiten er een uur bardienst van te maken. Het is dus in SlijkEwijk?
Dat is op 43 kilometer, dus zeg maar 11:30 uur kan de tap los.
En als het heel heel gezellig is kan ik nog blijven tot pak hem beet, eeeeeh, 15:30/16:00 uur, dan kan ik Bill ook nog een biertje uitserveren.....
Nou, rond half vier is Bill wel zo onderhand in Lent om bier te drinken hoor! En volgens mij zit je in Slijk-Ewijk nog lang niet op 43 km!
Volgens afstandmeten.nl zit je iets voorbij de bocht van Slijk-Ewijk op 43km
En daar heb ik het idd van.....
Dus tot 14:30 uur achter de tap blijven in Slijk-Ewijk?
de Haagse Règâh schreef:
Als je even een foto van je lieftallige plaatst kan ik alsnog besluiten er een uur bardienst van te maken. Het is dus in SlijkEwijk?
En als het heel heel gezellig is kan ik nog blijven tot pak hem beet, eeeeeh, 15:30/16:00 uur, dan kan ik Bill ook nog een biertje uitserveren.....
Nou, rond half vier is Bill wel zo onderhand in Lent om bier te drinken hoor! En volgens mij zit je in Slijk-Ewijk nog lang niet op 43 km!
Reken voor de zekerheid maar op nog een twaalf km tot het eind!
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
de Haagse Règâh schreef:
Ga gerust zitten daar in Slijk-Ewijk, de brandweerpost is in Oosterhout.
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !! http://www.deoudnaut.nl
Okay, ik ben om! Ik beman de tap totdat Bill met zijn gevolg gaat vertrekken vanaf brandweer Oosterhout!
Ik zal er vermoedelijk zijn rond een uurtje of 12.
Ligt de kazerne langs de route? Walkers4walkers korting?
Ed schreef:Ligt de kazerne langs de route?
Je ben er al 8 keer langsgelopen,duh!
Ja, langs Oosterhout. Maar ook langs de kazerne blijkbaar?
Zat het adres te googlen maar het is bijna onvindbaar. Niet te verwarren met Oosterhout in Brabant natuurlijk....
Zat het adres te googlen maar het is bijna onvindbaar. Niet te verwarren met Oosterhout in Brabant natuurlijk....
Voordat je de dijk opgaat aan je rechterhand,waar dat bierglas in zit.
Voordat je de dijk opgaat aan je rechterhand,waar dat bierglas in zit.
de Haagse Règâh schreef:
Okay, ik ben om! Ik beman de tap totdat Bill met zijn gevolg gaat vertrekken vanaf brandweer Oosterhout!
Ik zal er vermoedelijk zijn rond een uurtje of 12.
Ligt de kazerne langs de route? Walkers4walkers korting?
Dan moesten we maar eens gaan kijken hoe goed Maarten kan tappen.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
Na elke twee uur lopen neem ik 10 minuten pauze. Rond het middaguur neem ik een pauze van ca. een half uur. Dan ben ik bij het rustpunt van de sponsor. En dit jaar wil onderweg wat foto's gaan schieten die dan automatisch op mijn foto-blog worden gezet, Wel zo leuk voor die mensen die achterblijven.