We zien het wel. Het zou jammer zijn als het regende, maar die kans loop je altijd. En in een week kan nog van alles veranderen.hawkeye schreef:Zoals de vooruitzichten nu zijn lijkt het tot donderdag droog te blijven, de een geeft vanaf dan regen aan, de ander vanaf zondag (als loper sperpectief zou ik dus rekening houden met regen vanaf dan maar goed ik gebruikte vrijwel nooit mijn regenkleding hoe heftig de buien ook waren)
Nijmeegse 4 Daagse 16 t/m 19 juli 2019
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Re: Nijmeegse 4 Daagse 16 t/m 19 juli 2019
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Friso
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Precies, het is nog nooit een weerman gelukt om twee dagen, precies, vooruit te voorspellen. Laat staan een week.qltel schreef:We zien het wel. Het zou jammer zijn als het regende, maar die kans loop je altijd. En in een week kan nog van alles veranderen.hawkeye schreef:Zoals de vooruitzichten nu zijn lijkt het tot donderdag droog te blijven, de een geeft vanaf dan regen aan, de ander vanaf zondag (als loper sperpectief zou ik dus rekening houden met regen vanaf dan maar goed ik gebruikte vrijwel nooit mijn regenkleding hoe heftig de buien ook waren)
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Het hangt zelfs van de website af: "mijn" buienradar op de telefoon geeft mooie wandeltemperaturen aan van 22-24 graden, die van een collega zit alweer op 26-29 graden voor Nijmegen.Friso schreef:Precies, het is nog nooit een weerman gelukt om twee dagen, precies, vooruit te voorspellen. Laat staan een week.qltel schreef:We zien het wel. Het zou jammer zijn als het regende, maar die kans loop je altijd. En in een week kan nog van alles veranderen.hawkeye schreef:Zoals de vooruitzichten nu zijn lijkt het tot donderdag droog te blijven, de een geeft vanaf dan regen aan, de ander vanaf zondag (als loper sperpectief zou ik dus rekening houden met regen vanaf dan maar goed ik gebruikte vrijwel nooit mijn regenkleding hoe heftig de buien ook waren)
We zullen het wel zien. Lopen doe ik toch en ik heb voor iedere dag de juiste cellofaantjes als ik die nodig heb/gebruiken wil.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Carola
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 38
- Kilometers gelopen: iktrainnie
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: KM..?
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Lowa
Die bijeenkomst heb ik bewust op 13:30 en op die plek gezet zodat ik daarna/tijdens naar de forummeeting kan die eigenlijk altijd op nagenoeg hetzelfde tijdstip en op dezelfde plek isqltel schreef:Is er eigenlijk een W4W-bijeenkomst maandag? Heb er nog niets over gelezen.
Er is tussen 13:30 en 14:00 een geocache-event, vorig jaar was de bijeenkomst ook daarvoor of daarna toch?
Leuk dat je ook komt!
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Contacteer:
Mooi, we zien elkaar maandag. Ik ben er toch vrijwel heel de dag. Om 10:30 hebben we al een media-afspraak en aan het eind van de middag wil ik naar de borrel van de houtzager. En tussendoor moet ik ook mijn moeder nog even showen hoe ze van d'r logeeradres naar de wedren komt. Druk maar ongetwijfeld leuke dag dus. Ik heb er zin in.Carola schreef:Die bijeenkomst heb ik bewust op 13:30 en op die plek gezet zodat ik daarna/tijdens naar de forummeeting kan die eigenlijk altijd op nagenoeg hetzelfde tijdstip en op dezelfde plek isqltel schreef:Is er eigenlijk een W4W-bijeenkomst maandag? Heb er nog niets over gelezen.
Er is tussen 13:30 en 14:00 een geocache-event, vorig jaar was de bijeenkomst ook daarvoor of daarna toch?
Leuk dat je ook komt!
Gewoon doorlopen, meer is het niet..