Nijmeegse 4 Daagse 16 t/m 19 juli 2019

Nieuws en berichten over de vierdaagse van 2019
Plaats reactie
qltel
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 57
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Contacteer:

Re: Nijmeegse 4 Daagse 16 t/m 19 juli 2019

Bericht door qltel »

hawkeye schreef:Zoals de vooruitzichten nu zijn lijkt het tot donderdag droog te blijven, de een geeft vanaf dan regen aan, de ander vanaf zondag (als loper sperpectief zou ik dus rekening houden met regen vanaf dan maar goed ik gebruikte vrijwel nooit mijn regenkleding hoe heftig de buien ook waren)
We zien het wel. Het zou jammer zijn als het regende, maar die kans loop je altijd. En in een week kan nog van alles veranderen.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
Friso
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 43
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon

Bericht door Friso »

qltel schreef:
hawkeye schreef:Zoals de vooruitzichten nu zijn lijkt het tot donderdag droog te blijven, de een geeft vanaf dan regen aan, de ander vanaf zondag (als loper sperpectief zou ik dus rekening houden met regen vanaf dan maar goed ik gebruikte vrijwel nooit mijn regenkleding hoe heftig de buien ook waren)
We zien het wel. Het zou jammer zijn als het regende, maar die kans loop je altijd. En in een week kan nog van alles veranderen.
Precies, het is nog nooit een weerman gelukt om twee dagen, precies, vooruit te voorspellen. Laat staan een week.
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers

Bericht door Tigelu »

Friso schreef:
qltel schreef:
Precies, het is nog nooit een weerman gelukt om twee dagen, precies, vooruit te voorspellen. Laat staan een week.
Het hangt zelfs van de website af: "mijn" buienradar op de telefoon geeft mooie wandeltemperaturen aan van 22-24 graden, die van een collega zit alweer op 26-29 graden voor Nijmegen.
We zullen het wel zien. Lopen doe ik toch en ik heb voor iedere dag de juiste cellofaantjes als ik die nodig heb/gebruiken wil.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Carola
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 38
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa

Bericht door Carola »

qltel schreef:Is er eigenlijk een W4W-bijeenkomst maandag? Heb er nog niets over gelezen.

Er is tussen 13:30 en 14:00 een geocache-event, vorig jaar was de bijeenkomst ook daarvoor of daarna toch?
Die bijeenkomst heb ik bewust op 13:30 en op die plek gezet zodat ik daarna/tijdens naar de forummeeting kan die eigenlijk altijd op nagenoeg hetzelfde tijdstip en op dezelfde plek is ;-)
Leuk dat je ook komt!
qltel
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 6
Merk wandelschoenen: Grisport
Contacteer:

Bericht door qltel »

Carola schreef:
qltel schreef:Is er eigenlijk een W4W-bijeenkomst maandag? Heb er nog niets over gelezen.

Er is tussen 13:30 en 14:00 een geocache-event, vorig jaar was de bijeenkomst ook daarvoor of daarna toch?
Die bijeenkomst heb ik bewust op 13:30 en op die plek gezet zodat ik daarna/tijdens naar de forummeeting kan die eigenlijk altijd op nagenoeg hetzelfde tijdstip en op dezelfde plek is ;-)
Leuk dat je ook komt!
Mooi, we zien elkaar maandag. Ik ben er toch vrijwel heel de dag. Om 10:30 hebben we al een media-afspraak en aan het eind van de middag wil ik naar de borrel van de houtzager. En tussendoor moet ik ook mijn moeder nog even showen hoe ze van d'r logeeradres naar de wedren komt. Druk maar ongetwijfeld leuke dag dus. Ik heb er zin in.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
Plaats reactie

Terug naar “nieuws 2019”