Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!
top 10 rotste stukken
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- De Haagse Règâh
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 52
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Ga eens paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
- johnnywalker

- Contacteer:
Ga eens paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
- Bill de oud naut

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Contacteer:
Daar let ik altijd op, geen saai stuk te bekennen tenzij het regent.johnnywalker schreef:of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- johnnywalker

- Contacteer:
Hé mijn tekst is verminkt. Ik had geschreven: ga paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten. Het forum zal toch geen automatische censuur op paardestaarten hebben???Bill de oud naut schreef:Daar let ik altijd op, geen saai stuk te bekennen tenzij het regent.johnnywalker schreef:of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
![]()
- Bill de oud naut

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Contacteer:
Die paardestaarten vind ik niet zo belangrijk, vandaar jouw eigen epistel is niet veranderd hoor.johnnywalker schreef:Hé mijn tekst is verminkt. Ik had geschreven: ga paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten. Het forum zal toch geen automatische censuur op paardestaarten hebben???Bill de oud naut schreef:Daar let ik altijd op, geen saai stuk te bekennen tenzij het regent.johnnywalker schreef:of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
![]()
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
- De Haagse Règâh

- Contacteer:
die in het oog springende punten vind ik een hele belangrijke!Bill de oud naut schreef:Die paardestaarten vind ik niet zo belangrijk, vandaar jouw eigen epistel is niet veranderd hoor.johnnywalker schreef:Hé mijn tekst is verminkt. Ik had geschreven: ga paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten. Het forum zal toch geen automatische censuur op paardestaarten hebben???Bill de oud naut schreef:Daar let ik altijd op, geen saai stuk te bekennen tenzij het regent.johnnywalker schreef:of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
![]()
![]()
Ik heb daarom de organisatie dispensatie aangevraagd om de route andersom te mogen lopen. Dan zijn die punten beter in de gaten te houden......
Je mist ander zoooooveel!
Chuck Yeager
Chuck Yeager
- Bosso

- Leeftijd: 60
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
Vooral de in het oog springende punten die per koppel optreden zijn pas echt de moeite waard.De Haagse Régâh schreef:
die in het oog springende punten vind ik een hele belangrijke!
Ik heb daarom de organisatie dispensatie aangevraagd om de route andersom te mogen lopen. Dan zijn die punten beter in de gaten te houden......
Bosso.
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
- De Haagse Règâh

- Contacteer:
en dan ook nog hopen op ietwat kouder weer!Bosso schreef:Vooral de in het oog springende punten die per koppel optreden zijn pas echt de moeite waard.De Haagse Régâh schreef:
die in het oog springende punten vind ik een hele belangrijke!
Bosso.
Dan krijgen ze weer last van AHD (Altijd Harde Doppen)
Chuck Yeager
Chuck Yeager
- Bosso

- Leeftijd: 60
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

Bedoel je kerktorens?Daar ga je wel mee het schip in.johnnywalker schreef:Ga eens paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
- johnnywalker

- Contacteer:
Dat zal voor ieder anders zijn, het gaat er maar om dat je afleiding hebt, dan ben je een saai stuk door zonder dat je het in de gaten hebt en dan is het stuk dus niet meer saai.Jan Woordes schreef:Bedoel je kerktorens?Daar ga je wel mee het schip in.johnnywalker schreef:Ga eens paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
-
andré
Vreemd. Ik hoor meestal achteraf wat ik allemaal gemist heb aan saaie en mooie stukken. Vaak zie ik pas op zaterdagmorgen de foto's van de plekken waar ik allemaal geweest ben. Door mijn zere keel weet ik dat ik gezongen heb, maar wat ik gezongen heb .....johnnywalker schreef:Dat zal voor ieder anders zijn, het gaat er maar om dat je afleiding hebt, dan ben je een saai stuk door zonder dat je het in de gaten hebt en dan is het stuk dus niet meer saai.Jan Woordes schreef:Bedoel je kerktorens?Daar ga je wel mee het schip in.johnnywalker schreef:Ga eens paardestaarten tellen of let op andere in het oog springende punten.Jan Woordes schreef:Anders ga je met je medewandelars een gesprek aan of je neemt de omgeving op.Ie kan ook je medewandelaars observeren dan ontdek je dat de ene zich nog belangrijker voelt dan de andere.Ik weet zeker als je dit toepast er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse zijn Je bent dan in je bovenkmer met andere zaken bezig.De Haagse Régâh schreef:Ik zal eraan denken Jan..... Proberen in ieder geval.....Jan Woordes schreef:Maarten,als je positief blijft denken zijn er geen saaie en rotte stukken in de Vierdaagse.De Haagse Régâh schreef:Ik weet niet of deze al genoemd is maar ik heb een hekel aan het stuk tussen Bemmel en Huissen. Takkelang end en saaaaaaaai!![]()
O ja, ik merk het ook aan de drank voorraad. Die is op.
Gekkigheid allemaal. Als je zingt zijn er geen saaie stukken. Zingen geeft moed en kracht. Bovendien pleziert het vaak de medewandelaars die spontaan gaan meezingen. Dus ... Ambula Bevi et Canta