Uitdagende wandel vierdaagse in de mooie Belgische Ardennen met elke dag een andere startlocatie.
Indien gewenst kan voor vervoer baar startlocatie en terug verzorgd worden, net als eventuele overnachtingen, maaltijden enz.
informatie op website in frans en nederlands.
www.marche-mesa.com
ik heb me ingeschreven voor optie A: 4 dagen ontbijt-lunchpakket-diner + vervoer naar start en terug + staplaats voor Bussy & Me
Net als vorig jaar paar extra nachten bijgeboekt op Camp Benelux zodat ik al rustig kan settelen en nakachelen. en hopen op weer mooi weer zodat ik veel gebruik kan maken van het (gratis) zwembad.
23-26 juni 2026 MESA-Marche in Belgische Ardennen
Moderators: Moderators, Beheerders
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
23-26 juni 2026 MESA-Marche in Belgische Ardennen
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: 23-26 juni 2026 MESA-Marche in Belgische Ardennen
Deze staat bij mij voor volgend jaar op het programma
- Tigelu

Toch niet dit jaar? Jammer!
- Tigelu

Het is maar goed dat ik vanwege de teen/voet al had besloten om hier ipv de geplande 25 km terug te gaan naar 16 km want de weersvoorspellingen zijn belabberd. Niet in de zin van veel neerslag maar temperaturen die eind volgende week op 32-34 graden ligt en in de wandelweer erna wel iets zakken maar nog steeds een 25-27 graden. Dat icm het vele klimmen en dalen en een hoge luchtvochtigheid die blijft hangen als er wel wat spatjes vallen kon wel eens behoorlijk zwaar worden.
Ben ik even blij dat Club Benelux (de camping waar ik sta) een zwembad heeft en dat ik mijn favoriete plek heb kunnen reserveren: plek 100 met achter me een hoog bossage en links-rechts en front een mooie grote eikeboom = heel veel schaduw.
Omdat ik wat eerder kom en wat langer blijf kon ik zelf kiezen. En ik wilde niet op het MESA veld staan (hutje an muntje en net nieuw aangelegde (dus nog heel laag en iel) heggetjes en een enkel kleine boom.
Ben ik even blij dat Club Benelux (de camping waar ik sta) een zwembad heeft en dat ik mijn favoriete plek heb kunnen reserveren: plek 100 met achter me een hoog bossage en links-rechts en front een mooie grote eikeboom = heel veel schaduw.
Omdat ik wat eerder kom en wat langer blijf kon ik zelf kiezen. En ik wilde niet op het MESA veld staan (hutje an muntje en net nieuw aangelegde (dus nog heel laag en iel) heggetjes en een enkel kleine boom.