Hopelijk komen wij elkaar nog tegen.
Ingrid 1 x gezien (Leerdam, regenachtige tocht) en wat een leuk mens is dat zeg.
Carla natuurlijk al vet in de training voor Het Doel midden 2020.
Moderators: Moderators, Beheerders

Ik had al wel zo'n vermoeden dat jij in je achtertuin aan de wandel zal gaan.Voy con Dios schreef:Leuk, ik was de 30 van plan.
Hopelijk komen wij elkaar nog tegen.
Ingrid 1 x gezien (Leerdam, regenachtige tocht) en wat een leuk mens is dat zeg.
Carla natuurlijk al vet in de training voor Het Doel midden 2020.

Veel plezier, ik vandaag de 25 km gelopen.Tigelu schreef:Me, myself and I - St. Nicolaaswandeltocht - ENKHUIZEN (startlocatie: Kooizandweg 6) - wrs 25 km - starttijd: 09:00 uur

Tina en een collega en ik denken er net zo over dus misschien zien we je wel.longfield schreef:Bij redelijk weer
Donderdagavond 19 december
Alkmaar Light Walk, clubwandeltocht van Le Champion
5 km
Start 19:30 uur
https://www.lechampion.nl/evenement/clu ... t-alkmaar/

Hoef ook niet te werken, dus waarschijnlijk ook aan de wandel in Castricum. Wel afhankelijk van het weer en ook of het geen nachtwerk gaat worden 1e kerstdag op mijn werk.Cornelia schreef:Ben nog niet ingepland voor 2de kerstdag dus mocht ik vrij zijn dan wil toch wel weer in Castricum aan de wandel. 15 km. is dan mooi zat

Ik start ook echt niet zo vroeg hoor.longfield schreef:Hoef ook niet te werken, dus waarschijnlijk ook aan de wandel in Castricum. Wel afhankelijk van het weer en ook of het geen nachtwerk gaat worden 1e kerstdag op mijn werk.Cornelia schreef:Ben nog niet ingepland voor 2de kerstdag dus mocht ik vrij zijn dan wil toch wel weer in Castricum aan de wandel. 15 km. is dan mooi zat

Nog niet zeker of ik kan wandelen deze dagen. Als zoon uit ziekenhuis wordt ontslagen dan heb ik uiteraard andere prioriteiten.Marko schreef:Ackerdijkse Plassen en Groenzoom.
Dit is weer een route uit de gids “Wandelen in Delfland”.
Pijnacker
Maandag 25 of Dinsdag 26 mei
19 km, eventueel nog iets uit te breiden.